ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Seat βαφτίστηκε «Alfa Romeo» του ομίλου VW. Δίκαια ή μήπως δεν την τιμά ο όρος;

Η Seat βαφτίστηκε «Alfa Romeo» του ομίλου VW. Δίκαια ή μήπως δεν την τιμά ο όρος;

(7/5/2010)

Όταν σε μια μάρκα ρίχνονται οι καλύτεροι σχεδιαστές, οι δυνατότερες τεχνολογίες και το πιο έντονο μάρκετινγκ δε μπορεί παρά να έχει και αυτοκίνητα που αντανακλούν αυτές τις προσπάθειες. ¶ρα λοιπόν όταν κανείς συγκρίνει τη Seat με την Alfa Romeo την τιμά, ή μήπως την αδικεί; Τι λέτε;

Μπορεί η Seat να πέρασε μία κρίση ταυτότητας πριν πέντε χρόνια όταν αντικατέστησε ένα πετυχημένο μεσαίο σεντάν με ένα περίεργο αυτοκίνητο με το ίδιο όνομα, Toledo, όμως επανήλθε δριμύτερη. Έμεινε μακριά από πειρασμούς και πειραματισμούς σε κατηγορίες που δεν την εκφράζουν ακόμη (βλέπε SUV) και εστίασε στα δύο σημαντικά της μοντέλα. Το Leon και το Ibiza. Και όταν λέμε ότι εστίασε, εννοούμε «εστίασε». Για το μεν Leon η Seat είχε στη διάθεσή της τον πιο αναγνωρισμένο σχεδιαστή στην Ευρώπη, τον Walter de’Silva. Προερχόμενος από την Alfa Romeo την οποία είχε ήδη αναστήσει σχεδιαστικά με την πανέμορφη 156, προχώρησε στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της ισπανικής φίρμας. &&&& Το Leon είναι σήμερα αναμφίβολα το πιο ξεχωριστό μικρομεσαίο μοντέλο, με εμφανώς σπορ γονίδια, σίγουρα το πιο τολμηρό μοντέλο αν όχι ανάμεσα στον ανταγωνισμό, σίγουρα στο γκρουπ VW στο οποίο ανήκει η Seat. &&&& Για το Ibiza η σκυτάλη πέρασε στον Luc Donckerwolke. Το νέο μικρό μοντέλο της Seat σχεδιάστηκε από τον άνθρωπο που έφτιαξε τις Lamborghini Murcielago και Gallardo. Αν υπάρχει κάτι που μπορεί κανείς να πει για το Ibiza, αυτό αρκεί. &&&& &&&& Δεν είναι τυχαία αυτή η προσπάθεια. Η Seat είχε και έχει σαφή ρόλο, να ανταγωνιστεί τα αυτοκίνητα που μιλάνε περισσότερο στην «καρδιά» και λιγότερο στη λογική. Όπως τα ιταλικά. Όμως η Seat ανήκει σε έναν όμιλο που όσο και αν θέλει να τονώσει το συναίσθημα δε μπορεί να αφήσει τη λογική πίσω. &&&& Έτσι η Seat κάτω από τις μεσογειακές καμπύλες κληρονόμησε την γερμανική τεχνολογία. Με δύο μόνο μοντέλα προσφέρει περισσότερη τεχνολογία από όση ολόκληρες εθνικές βιομηχανίες. Turbo κινητήρες, μικρούς και μεγάλους, για οικονομία και επιδόσεις και κιβώτια διπλού συμπλέκτη με έξι και επτά σχέσεις. Οι πλατφόρμες μοιράζονται με τα Golf και Polo στα Leon και Ibiza αντίστοιχα. Σίγουρα σε αυτόν τον τομέα δεν υπάρχει έλλειμμα. &&&& ¶ρα γιατί να μην μπορεί να πει κανείς ότι πέτυχε το στόχο της; Σίγουρα έχει τη σχεδίαση με το μέρος της, έχει και την τεχνολογία. Που υστερεί; &&&& Ίσως στην περιορισμένη γκάμα. Αν και η Seat προσφέρει μοντέλα όπως το Altea (και σαν SUV) και το Exeo που καλύπτουν όλο σχεδόν το φάσμα κατηγοριών, τα Leon και Ibiza είναι οι μπροστάρηδες. Δείχνει δηλαδή να έχει περιορισμένη γκάμα. &&&& Πότε ήταν όμως αυτό κακό; Δηλαδή η Alfa Romeo έχει μεγαλύτερη γκάμα; Μάλλον όχι. Γιατί θα πρέπει η Seat να έχει; Μήπως επειδή όταν τελειώνει η σύγκριση με τη μία μάρκα αρχίζει με την άλλη; &&&& Γιατί η Seat, σε αντίθεση με τη θέση της Alfa Romeo στον όμιλο Fiat, δεν έχει αντίστοιχα δεσπόζουσα θέση στον όμιλο VW. Δεν της συγχωρεί κανείς τίποτα γιατί είναι απλά «ωραία». Και γι αυτό προσέχει να είναι και κάτι παραπάνω. Προσέχει τις τιμές της, προσέχει και την αξιοπιστία της. &&&& Εσείς τη βλέπετε έτσι; Τη συγκρίνετε με την Alfa Romeo; Έχουν σχέση οι δύο μάρκες; Πιστεύετε πως έχει την ίδια απήχηση στην «καρδιά σας»; Ή μήπως είναι αυτή η λογική πίσω από το συναίσθημα που σας «μιλά» καλύτερα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
ΝΕΟ  PORTER NPE