ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ο αυξημένος χώρος αποσκευών (430 λίτρα για το αναμενόμενο Ibiza ST) αποτελεί το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των μικρών στέισον βάγκον.

Ο αυξημένος χώρος αποσκευών (430 λίτρα για το αναμενόμενο Ibiza ST) αποτελεί το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των μικρών στέισον βάγκον.

Μικρά στέισον βάγκον; Ειδική περίπτωση ή χρυσή τομή;

(11/5/2010)

Τι θα λέγατε για ένα ακόμη πιο γρήγορο Seat Ibiza; Ένα Peugeot 207 με ακόμη μικρότερη κατανάλωση; Ένα Skoda Fabia με ακόμη καλύτερη ποιότητα κατασκευής; Τι θα λέγατε για ένα μικρό μοντέλο με ακόμη περισσότερους χώρους;

Μπορεί να μην υπάρχει πιο γρήγορο Ibiza, λιγότερο οικονομικό 207 ή πιο ποιοτικό Fabia, όμως και τα τρία υπάρχουν σε εκδόσεις με περισσότερους χώρους. Μπορεί όμως τις τρεις πρώτες υποθετικές εκδόσεις να τις θέλουμε όλοι, όμως αυτή που υπάρχει, τη στέισον βάγκον φαίνεται πως την προτιμούν λίγοι. Μήπως όμως αυτό αλλάζει; Αλλάζει ίσως με τη συνολική στροφή της αγοράς στα μικρότερα αυτοκίνητα και δει στα μικρά. Έχουμε πει και έχουμε συμφωνήσει εδώ στο Non-paper πως η μικρή κατηγορία είναι αυτή τη στιγμή η σωστή για τη χρήση του μέσου Έλληνα. &&&& Είναι οικονομικό στην αγορά και τη χρήση και έχει το μέγεθος που το κάνει και να χωράει παντού, αλλά και να χωράει τα πάντα. Το τελευταίο όμως σίγουρα σηκώνει μια κάποια βελτίωση. Και αυτή προσφέρουν οι εκδόσεις στέισον βάγκον. Το 207 και το Fabia είναι ήδη στην αγορά ενώ το Ibiza ST αναμένεται σύντομα. &&&& Στα θετικά φυσικά ο μεγαλύτερος χώρος φόρτωσης, που μεταμορφώνει κυριολεκτικά το αυτοκίνητο. Με την καλή και την κακή έννοια όμως. Από τη μία γίνεται το απόλυτο οικογενειακό χωρίς να τινάζει τον προϋπολογισμό στον αέρα, χωρίς να ζητάει πολλά στη χρήση και χωρίς να απαιτεί το χώρο ενός μικρομεσαίου για να παρκάρει. Χωράει τα ψώνια, το καρότσι του μωρού, και τις βαλίτσες των διακοπών. Εύκολα. &&&& &&&& Από την άλλη όμως αλλάζει και το εξωτερικό του σχήμα. Γίνεται αυτό που η ελληνική αγορά αυτοκινήτου έχει μάθει να απεχθάνεται: στέισον βάγκον. Ή όχι. Γιατί μπορεί παλιά αυτά τα αυτοκίνητα να θύμιζαν νεκροφόρες ή να έκαναν τον οδηγό τους να μοιάζει «μαστοράντζα», όμως τώρα υπάρχει μια νέα πτυχή. Όπως λέμε ελληνικά το «lifestyle», δείχνουν δηλαδή τρόπο ζωής. &&&& Πως είναι τα SUV; Το ότι μπορούν να κινούνται εκτός δρόμου δε σημαίνει ότι είναι όλοι όσοι τα έχουν αγρότες, δασοπόνοι, δασοφύλακες ή τσοπάνηδες. Τα επαγγέλματα δηλαδή που εξ ορισμού χρειάζονται κινητικότητα εκτός δρόμου. Ίσα - ίσα. Έχουμε μάθει να βλέπουμε τα SUV ως σήμα ενός τρόπου ζωής δραστήριου, αθλητικού, κοντά στη φύση και την περιπέτεια. &&&& Αυτό ισχύει και με την εικόνα των μικρών στέισον βάγκον. Δε σημαίνει πως όποιος τα οδηγεί έχει ανάγκη να μεταφέρει τα εργαλεία του. Δείχνει πως είναι άνθρωπος της πόλης, κινείται με περισσότερους από έναν συνεπιβάτες, ότι έχει δραστηριότητες που απαιτούν χώρους, και πως στο κάτω - κάτω έχει το αυτοκίνητό του για να τον εξυπηρετεί και όχι να τον δείχνει. Ακούγεται πιο οικολογικό, πιο υπεύθυνο και πιο ανεξάρτητο. Ακούγεται μια χαρά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Και όποιος έχει ήδη ένα από αυτά τα μικρά στέισον βάγκον πίνει νερό στο όνομά τους. Δεν είναι τυχαίο. Εσείς όμως πως τα βλέπετε; Τα έχετε σκεφτεί σαν εναλλακτική ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου; Σαν καλύτερη λύση έναντι ενός απλού μικρού μοντέλου; Υπάρχει κάτι που ακόμη σας κρατάει πίσω σε ότι αφορά στην εικόνα τους; Είναι δηλαδή χρυσή τομή, ή ιδιαίτερες περιπτώσεις;
Mercedes
Citroen