Το νέο Volkswagen Jetta
(16/6/2010)
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Μετά από συνολικά 9,6 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως η έκτη γενιά του πολυαναμενόμενου Jetta της VW είναι γεγονός. Το σημαντικό για τη γερμανική φίρμα μικρομεσαίο σεντάν, παρουσιάστηκε στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης ενώ ανακοινώθηκαν και μερικά από τα τεχνικά του στοιχεία, καθώς και η γκάμα κινητήρων που θα χρησιμοποιήσει.

Από πλευράς αμαξώματος το Jetta χρησιμοποιεί πλέον ανεξάρτητη πλατφόρμα (και όχι αυτή του Golf), με μήκος που φτάνει τα 4,64 μέτρα
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
σε αυτήν του VW Golf όπως συνέβαινε έως σήμερα. Τα πρώτα επίσημα στοιχεία λοιπόν αναφέρουν ότι το νέο Jetta εγγυάται αισθητά βελτιωμένους εσωτερικούς χώρους αφού οι διαστάσεις του είναι αυξημένες κατά 7 εκατοστά στην περίπτωση του μεταξονίου, κατά 9 ολόκληρα εκατοστά στην περίπτωση του συνολικού μήκους, ενώ και ο χώρος για τα πόδια των πίσω έχει αυξηθεί κατά 6,7 εκατοστά. Πιο συγκεκριμένα οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4,64x1,78x1,45 μέτρα για ΜxΠxΥ.Από πλευράς κινητήρων το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με 4 βενζινοκινητήρες και 2 πετρελαιοκινητήρες, εκ των οποίων όλοι είναι υπερτροφοδοτούμενοι και όλοι μπορούν να συνδυαστούν με κιβώτιο DSG 6 η 7 σχέσεων ανάλογα με την έκδοση. H γκάμα των βενζινοκινητήρων περιλαμβάνει τους: 1.2 TSI με 105 ίππους, 1.4 TSI με 122 ίππους, 1.4 TSI με 160 ίππους, και 2.0 TSI με 200 ίππους. Από την πλευρά των πετραλαιοκινητήρων θα εφοδιάζεται με τους: 1.6 TDI με 105 ίππους και 2.0 TDI με 140 ίππους.
Επίσης οι εκδόσεις 1.2 TSI και 1.6 TDI θα διατίθενται και ως Blue Motion, που περιλαμβάνει τεχνολογία start&stop, ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας από το σύστημα πέδησης, και την κατανάλωση να περιορίζεται στα 5,3 και 4,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα.