Η Subaru Forester προσφέρει πρώτη αυτοκίνητο με υγραέριο στη χώρα μας.
Η βενζίνη ακριβή, το πετρέλαιο απαγορευμένο και τα υβριδικά λίγα. Μήπως να το γυρίσετε στο υγραέριο;
(23/8/2010)
Το υγραέριο ως καύσιμο κίνησης επιτρέπεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα, μόλις τώρα όμως με πρώτη τη Subaru προσφέρεται τοποθετημένο με την αγορά του αυτοκινήτου. Μήπως συμφέρει; Μήπως είναι η λύση στο περίεργο πρόβλημα των καυσίμων στην Ελλάδα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τι αλλάζει; Συνήθως προστίθεται ένα νέο ντεπόζιτο στο χώρο της ρεζέρβας (αν υπάρχει λόγος να παραμείνει η ρεζέρβα τότε το ντεπόζιτο είναι στο χώρο αποσκευών) και μια νέα γραμμή τροφοδοσίας υγραερίου προς την εισαγωγή.Το αυτοκίνητο ξεκινά με βενζίνη και σταδιακά γυρίζει σε υγραέριο. Για τον κινητήρα η διαφορά είναι μηδενική, όσον αφορά στη λειτουργία του, δεν υπάρχουν προβλήματα λίπανσης ή ξήρανσης (φλάτζες, τσιμούχες κλπ) και το μόνο που αλλάζει είναι λίγο η απόδοση που πέφτει ελαφρά.
&&&& Τα σημερινά όμως αυτοκίνητα έχουν αρκετά υψηλές ιπποδυνάμεις, τόσο ώστε αν χαρίσει κανείς μερικά άλογα για μεγαλύτερη οικονομία, μάλλον δε θα του λείψουν. Πόση οικονομία; Το υγραέριο ως λιγότερο αποδοτικό καίγεται περισσότερο. Δηλαδή η κατανάλωση σε λίτρα είναι λίγο υψηλότερη, όμως το χαμηλό κόστος ανά λίτρο αντισταθμίζει και με το παραπάνω αυτή τη διαφορά.
Μπορεί κανείς χοντρικά να πει ότι η κατανάλωση φτάνει σε επίπεδα αντίστοιχα με αυτά της βενζίνης στην τιμή των 80 λεπτών το λίτρο. Βγάζει δηλαδή τόσα χιλιόμετρα με τόσα λεφτά, όπως όταν η βενζίνη στοίχιζε όσο 5 χρόνια πριν. Δεν είναι καθόλου άσχημα.
Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να χρειάζεται βενζίνη στο ντεπόζιτο είτε για την εκκίνηση είτε για όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη για την επιπλέον ισχύ, αλλά και για όταν «μένει» από υγραέριο.
Το κόστος τοποθέτησης βέβαια δεν είναι χαμηλό όμως η απόσβεση γίνεται σχετικά σύντομα, πιο σύντομα από ότι στα υβριδικά μοντέλα αν τα χιλιόμετρα ανά έτος είναι αρκετά.
Ακούγεται ιδανικό, όμως εσείς γιατί δεν το έχετε γυρίσει σε υγραέριο; Το γνωρίζετε ως λύση; Σας φαίνεται ακριβή; Σας πειράζει η έλλειψη ρεζέρβας ή χώρου στο πορτ μπαγκάζ; Σας φοβίζει η ιδέα του υγραερίου σε περίπτωση ατυχήματος; Γενικά πως το βλέπετε και γιατί μπορεί να λέτε όχι;
το αυτοκινητο μου το εκανα με υγραεριο εχω ενα σκοντα 5,μου στοιχησε 1200 ευρω,εψαξα κ για την τιμη του υγραεριου κ ειδα οτι τουλαχιστον τα επομενα 10 χρονια η τιμη θα ειναι αυτη.
1)αφου η αποσβεση γινεται μετα 3-6 χρονια και με καμια εγγυηση απο κρατος κ.α. οτι θα παραμεινει φτηνο το υγραεριο ΔΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. 2)για οσα γραφει ο evamp παρακατω: Πρωτα να δει ποιοι πρωτοπορισαν στα υβριδικα παραγωγης και τους δεικτες αξιοπιστιας ιαπωνεζικων και γερμανικων και μετα να ρωτησει τη φιλεναδα μου τη κυρα Βουλα που πηρε VW και της εβγαλε στους 2 μηνες προβλημα στον εγκεφαλο και ζηλευει εμενα που εχω κορολακι που δε μου εχει βγαλει ζημια 12 χρονια και πριν απο αυτο, για 23 χρονια παλι τογιοτα χωρις κανενα προβλημα και με πολυ μικροτερο κοστος σερβις, ανταλλακτικων κλπ.... Ας πληρωνουν 300 κιλα λαμαρινα οσοι τους περισσευουν. Τεχνολογια πουλαν οι ιαπωνεζοι (αν και τωρα τελευταια ξεκινησαν και οι κορεατες να βγαζουν καλα μηχανηματα....)
drikf η λυση δεν ειναι η αποδοτικοτερη χρηση της βενζινης, δηλαδη τουρμπινα απο την vw και opt. drive απο την toyota, αλλα η ολικη αντικατασταση της, μιας και τα αποθεματα πετρελαιουο τελειωνουν σιγα σιγα και η τιμη αυξανεται αφου συντομα θα μειωθει η προσφορα και η ζητηση θα ειναι μεγαλυτερη απο ποτε. Οταν η toyota τουρμπιζε την δεκαετια του 90 ολοι οι υπολοιποι ηταν πισω, πολυ πισω. Αρα πιστεψε με, ξερει να τουρμπιζει καλυτερα απο τον καθενα και αν χρησιμοποιησει τουρμπο δεν θα αντιγραψει, αλλα θα θυμιθει τα παλια. Επιπλεον ειναι η νουμερο 1 εταιρια στον κοσμο, εξελιξης υβριδικης τεχνολογιας, αρα κοιτα και το μελλον στα ματια. Σου μιλα ενας κατοχος VW. Οσο φανατιζεται, τοσο λιγοτερα μαθαινει κανεις. Φιλικα.
Ελληνες παρτε το χαμπαρι! Οτι και να κανετε θα πλερωνετε. Αυξησανε την τιμη της βενζινας. Τωρα σκεφτηκανε τα οικολογικα τελη. Αυριο θα σκεφτουνε κατι αλλο. Αμα θες κυριε αμαξι, θα πλερωνεις. Τελος...
Eαν κάνεις λιγα χιλιομετρα δεν εχει νόημα οσο κι αν εχει η βενζίνη.Εαν κανεις πολλα χιλιομετρα σαφώς και συμφέρει με μοναδικο φόβο την εξομειωση των φόρων με αυτους της βενζίνης. Εάν ζούσα σε αλλη χώρα θα το εβαζα - γιατι εδω μπορει να το φουλάρουνε με φόρους και να κοστίζει περισσότερο απο την βενζινη............
Υγραεριο? μπαααα... Αφου κι εσεις λετε οτι το φορεστερ εκαψε παραπανω λιτρα υγραεριου απο βενζινα. Αμα ακριβηνει παλι τα ιδια. Εγω προσωπικα το "γυρισα" στο innova μου. Και αφησα το αμαξι παρκαρισμενο μονο για ταξιδι ανω των 50 χιλιομετρων και εκτός πόλης... ΠΑΡΤΕ ΚΟΣΜΕ ΔΙΚΥΚΛΑ!!!! και ταλαιπωρια γλιτωνεται και οικονομια κανετε. (2,5lit/100km)
ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ, ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΜΕ 300-450 ΕΥΡΩ, ΑΝΤΙ 1200-1500 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!! ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΤΕΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ, ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΕΚΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΔΩ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΣΗΣ!!!!
Διαβαζοντας τα σχολια αντιλαμβανομαι οτι οσο το σκεφτονται οι πολλοι να γυρισουν στο υγραεριο τοσο περισσοτερο σταθερα οφελουνται η ηδη χρηστες του. Οταν γινουν παρα πολλοι ισως το αφερεγγυο κρατος να κανει την "λουβιτουρα του" αλλα εως τοτε η αποσβεση θα εχει γινει καθως και το όποιο επιπλεον κερδος που θα εχει μεινει στη τσεπη. Kαι να ειστε βεβαιοι οτι δεν προκειται να φταση το ισον της τιμης της της βενζινης τουλαχιστον μια και εξω. Χρηστης LPG.
Ποτε θα βαλουν πολλοι υγραεριο ρε παιδια για να αυξηθει η τιμη του? Αφου ο ελληνας δεν βαζει υγραεριο στο αμαξι του, το γκαζι ειναι μονο για την κουζινα. Αμαξι=βενζινα. Ο ελληνας επισης φοβαται την μετατροπη σε υγραεριο...αλλα δεν φοβαται να σκαλισει την μηχανη για να παρει 10 αλογα. 2 μηνες τωρα κυκλοφορω με lpg..ειναι ωραιο να φουλαρεις με 25 ευρω.......
Η απόσβεση έχει να κάνει με το κόστος μετατροπής. Δυστυχώς με τις τελευταίες αυξήσεις της βενζίνης το κόστος μετατροπής διπλασιάστηκε, δηλαδή είναι πάνω από 1500 ευρώ όταν σε γειτονικές χώρες (Τουρκία Βουλγαρία) είναι κάτω από 800. Έτσι νομίζω ότι η απόφαση εξαρτάται από την κατανάλωση ενός αυτοκινήτου και τα χιλιόμετρα που κάνει ο ιδιοκτήτης του. Με τις τιμές μετατροπής στην Ελλάδα αν κάνεις κάτω από 20000 χλμ/χρόνο δεν συμφέρει.
η λυση δεν ειναι το υγραεριο αλλα η τουρμπινα. την λυση την εδωσε εδω και 6 χρονια η VW και τωρα ολοι τη ναντιγραφουν. τυχαιο; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ!
το σκεφτομαι σοβαρα αλλα δεν το κανω γιατι χρειαζομαι πολυ το χωρο στο πορτ-μπαγκαζ μου
Εγώ λέω να προτιμήσουμε την υγραεριοκίνηση όταν αυτή θα προσφέρεται ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ. Δεν θα έδινα ποτέ το αμάξι μου για μετατροπή υγραερίου στους κάθε αλμπάνηδες μαστροχαλαστές που τώρα θα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Όσο για το παντοτινά ανίκανο ελληνικό κράτος ας κάνει κάτι με την αδικαιολόγητη αύξηση της βενζίνης! Αλλά μάλλον το μνημόνιο δεν προβλέπει λογική τιμή στα καύσιμα, έτσι δεν είναι κύριοι ανίκανοι της κυβέρνησης;
Ας επέμβει η κυβέρνηση και ας πριμοδοτήσει την τοποθέτηση του κιτ υγραεριοκίνησης είτε σε μεταχειρισμένα είτε σε καινούργια αυτοκίνητα.
Πρώτα από όλα το μέγα πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν ελάχιστα πρατήρια υγραερίου. Δεύτερον η μετατροπή πρέπει να γίνει σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για να μη χαθούν οι υφιστάμενες εγγυήσεις. Τρίτον ποιο είναι το κόστος και τέταρτον πόσο ασφαλής είναι η εκ των υστέρων τοποθέτηση δεξαμενής υγραερίου σε αυτοκίνητα που σχεδιάστηκαν ευθύς εξαρχής για να καίνε μόνο βενζίνη.
α...για μεγάλα ταξίδια επίσης δεν θα χρειαστείς ρεζερβα? θα τη κουβαλάς με τις βαλίτσες? γιατι αν σκιστεί στο πλάι το λαστιχάκι το σπρει δεν κάνει τίποτα φυσικά...εκτός αν οδηγείς νεκροφόρα οπότε έχεις χώρο για όλα!!!!
Επειδή ζούμε στην Ελλάδα, τίποτα δεν είναι σίγουρο και ασφαλές. Σήμερα το υγραέριο έχει 0.60-0.70 € το λίτρο, αλλά τίποτα δεν αποκλείει αυρίο το πρωί τα μεγάλα κεφάλια οι επιστήμονες που κυβερνούν αυτόν τον τόπο να βάλουν επιπλέον φόρους και στο υγραέριο, οπότε το πλεονέκτημα της χαμηλής του τιμής να πάει περίπατο και έτσι να μείνεις με το κόστος της μετατροπής και τις προσδοκίες του φτηνού καυσίμου στο χέρι. Θα μου πείς και με το πετρέλαιο δεν υπάρχει αυτός ο κίνδυνός ? Όταν και αν επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση, υπάρχει κάποιος σοβαρός άνθρωπος να πιστεύει οτι η τιμή του πετρελαίου θα παραμείνει όσο είναι σήμερα ? Φυσικά και όχι, αλλά με το diesel τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και η απόδοση είναι καλύτερη και η κατανάλωση δραματικά μικρότερη και το κόστος συντήρισης μικρότερο και ο χρόνος ζωής της μηχανής μεγαλύτερη. ¶ρα η έπενδυη που θα κάνεις αγοράζοντας diesel δεν θα παει χαμένη.
ελάτε...το φετινό δόλωμα στήθηκε!!! [περισυ ήταν η μειωση των τελών κυκλοφορίας και τα γνωστά τέλη που πληρώσαμε μετά] έχουμε λοιπόν: φτηνό (για φέτος), με χαμηλούς ρύπους (δεν μας ενδιαφέρει όμως γιατι δεν προβλέπεται κάτι (για φέτος)), οπότε τρέξε κόσμε να βάλεις και μετά έχουμε: 1. ποιος μου λέει ότι μόλις ο κοσμάκης βάλει υγραέριο δεν θα βάλουν κανένα φόρο τρελό και τρέχουμε. 2. αν θές να το πουλήσεις ή αν φτάσει η τιμή του με κανένα ειδικό φόρο στο θεό και θες να το βγάλεις (ή αν ο επόμενος αγοραστής φοβάται τις εκρήξεις γιατι η γιαγιά του κόντεψε να καεί με τη γκαζιέρα), με τις τρυπούλες στο αυτοκίνητο τι γίνεται (εκτός αν γουστάρεις το αυτοκίνητο-κεφαλοτύρι) 3. η εργοστασιακή εγγύηση προς το παρόν πάει περίπατο 4. άντε βρές αξιόπιστα συνεργεία στην ελλαδίτσα που θα σου τρυπήσουν τη μηχανή και δεν θα σου βγάλει άλλο πρόβλημα.... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: πολύ φασαρία και πάρα πολύ ρίσκο για ελλάδα και τις κυβερνήσεις που έχουμε..... κρίμα αλλά έτσι είναι
Η κίνηση με υγραέριο φαίνεται άκρως δελεαστική επί του παρόντος, όμως ποιος εγγυάται ότι δε θα έχουμε ένα μπαράζ αυξήσεων της τιμής του (όπως έχει ήδη γίνει με τη βενζίνη) και επίσης πόσα είναι τα πρατήρια ανά την Ελλάδα που τροφοδοτούν με υγραέριο τα αυτοκίνητα?
Aν η καταναλωση ειναι αντιστοιχη σα βενζινη που κοστιζει 80 λεπτα τοτε δε συμφερει και ο λογος ειναι ο εξης: Εστω οτι κοστιζει τα μισα αποτι η βενζινη και ενας οδηγος πληρωνει για βενζινη 100 ευρω το μηνα (θεωρω οτι αυτο ειναι ισως κ λιγο παραπανω απο το μεσο οδηγο). Αρα ο οδηγος αυτος κερδιζει 50 ευρω το μηνα. Σε 2 χρονια 50χ24=1200 ευρω. Το κοστος για να κανεις τη μετατροπη σε υγραεριο ειναι περισσοτερο. Επιλεον δεν ειναι καθολου σιγουρο οτι μεσα στα 2 χρονια αυτα η τιμη του υγραεριου θα παραμεινει και δε θα ανεβει. Και ειναι πιθανοτερο να ανεβει επειδη η ζητηση θα αυξηθει.
Η λύση του υγραερίου είναι σε γενικές γραμμές συμφαίρουσα λόγω της χαμηλής τιμής του. Θέματα ασφαλείας δεν υπάρχουν αφού τόσα χρόνια δεν έχει ακουστεί κανένα ταξί να ανατινάχθηκε όπως φαντάζονται αρκετοί. Το κόστος της μετατροπής παρά την σύντομη απόσβεση είναι υψηλό και τα τελαυταία 2 χρόνια έχει σχεδόν διπλασιαστεί. Το μεγάλο αγκάθι όμως είναι οι ελληνικές αντιπροσωπίες , οι οποίες αν δεν εισάγουν τα αυτοκίνητα με κινητήρα υγραερίου όπως κυκλοφορούν σε ολόκληρο τον κόσμο δεν θα αναγνωρίζουν καμία μετατροπή στην εγγύηση του οχήματος και κανένας καταναλωτής δεν θα ήθελε να ξέρει ότι κάθε ζημιά που μπορεί να προκύψει θα τον επιβαρύνει ολοκληρωτικά ακόμα και ας μην είνια απο προσωπική του ευθύνη.
ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝO ΣΧΟΛΙO ΜΟΥ, ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.Η ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ, ΜΕ ΕΠΕΙΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ (ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΙΛΑΩ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΛΙΓΕΣ ΕΔΡΑΙΩΜΕΝΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΧΩΡΟ), ΕΝΩ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ (ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ), ΜΕ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΕΜΠΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΟΥΝ, ΑΚΟΜΗ ΚΑI ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ TURBO. ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΥΜΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ¤ 1500 ΕΩΣ ¤ 2500 ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ. ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ¤0,85 - ¤ 0,90, ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ, ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΜΟΛΙΣ ΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΙ Η ΖΗΤΗΣΗ. ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΧΩ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΕ "Χ" ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΔΥΑΝΥΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ "ΛΑΜΟΓΙΑ" ΤΗΣ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΙΑΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ,ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ; ΚΑΝΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΕΔΟΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ. ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΡΙΣΚΟ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ 25.000+ ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 12.000 ΧΛΜ ΤΟ ΧΡΟΝΟ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΜΕΝΑ ΜΑΛΛΟΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΓΓΥΗΘΕΙ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΑΥΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ. ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ, ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΛΟΓΙΚΟ, ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΧΑΜΗΛΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΣΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΕΙ,ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ. ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ. ΕΛΠΙΖΩ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΑΛΛΩΝ. ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
δεν προκειται να προβω στο ωραιο μου αμαξι σε αλλαγη σε υγραεριο γιατι φοβαμαι τις μετατροπες. αν ηταν απο το εργοστασιο με υγραεριο οκ αλλα δε με νοιαζει και πολυ. εχω τουρμπινα, εχω golf, και δεν εχω μεγαλη καταναλωση. η λυση ειναι τουρμπινες παντου καθως εκμεταλευονται τα χαμενα καυσαερια για να δωσουν αλογα. στο μελνο στην οικογενεια ναι θα παρω ενα δευτερο αμαξι αυστηρα ηλεκτρικο για τις μετακινησεις μεσα στην πολη κ μονο. και φυσικα θα ειναι αξιοπιστο αμαξι και οχι ιαπωνεζικο η ιταλικο η γαλικο κτλ αλλα γερμανικο. το νεο golf πχ που θα εχει κα ιεκδοση ηλεκτρικη φανταζει το golden standard στα ηλεκτρικα. θα ειναι η καλυτερη επιλογη καθως θα συνδιαζει στιβαρο αμαξωμα ποιοτητα, αξιοπιστια , γερμανικη τεχνολογια και ρευμα
Με τους ρυθμούς που η κυβέρνηση κάνει αλλαγές στα πάντα προκειμένου να εισπράξει χρήματα, δεν θα αργήσει να βάλει κάποιο τέλος στην τιμή του LPG (υγραέριο) αν όλοι μας τρέξουμε και κάνουμε την μετατροπή του ΙΧ μας σε υγραεριοκίνητο διότι θα χάνει σημαντικά έσοδα απο την πτώση πώλησης της βενζίνης. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μας μείνει στα χέρια μια μετατροπή των 1500 με 2000 ευρώ στο αυτοκίνητο (συν το βάρος αυτής και τον αποθηκευτικό χώρο που θυσιάζουμε) και να καταντήσουμε να πληρώνουμε μια ή άλλη το καύσιμο.
η καταναλωση ειναι 1 λιτρο παραπανω απο οτι με βενζινη τα ιδια χιλιομετρα θα βγαλει το αυτοκινητο και οι επιδοσεις αυξανονται διοτι το υγραεριο ειναι 112 οκτανια που σημαινει πολυ καλυτερο ακομα κ απο οποιαδηποτε 100ρα βενζινη στην ελλαδα
Καλό το υγραέριο, όμως χρειάζεται επιπλέον χώρο για το ρεζερβουάρ υγραερίου και αυτό είναι ένα πρόβλημα σε ορισμένα αυτοκίνητα (π.χ. Smart, ή κάποια τζίπ). Πέρα όμως από αυτό έχω ένα ερώτημα: Μπαίνει υγραέριο σε αυτοκίνητα με Turbo;