ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Subaru Forester προσφέρει πρώτη αυτοκίνητο με υγραέριο στη χώρα μας.

Η Subaru Forester προσφέρει πρώτη αυτοκίνητο με υγραέριο στη χώρα μας.

Η βενζίνη ακριβή, το πετρέλαιο απαγορευμένο και τα υβριδικά λίγα. Μήπως να το γυρίσετε στο υγραέριο;

(23/8/2010)

Το υγραέριο ως καύσιμο κίνησης επιτρέπεται εδώ και χρόνια στην Ελλάδα, μόλις τώρα όμως με πρώτη τη Subaru προσφέρεται τοποθετημένο με την αγορά του αυτοκινήτου. Μήπως συμφέρει; Μήπως είναι η λύση στο περίεργο πρόβλημα των καυσίμων στην Ελλάδα;

Η Subaru προσφέρει το Forester με υγραεριοκίνηση, όμως αυτό δε σημαίνει πως μόνο αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με υγραέριο. Τα περισσότερα βενζινοκίνητα μοντέλα σύγχρονα ή και παλιότερα μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να καίνε υγραέριο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τι αλλάζει; Συνήθως προστίθεται ένα νέο ντεπόζιτο στο χώρο της ρεζέρβας (αν υπάρχει λόγος να παραμείνει η ρεζέρβα τότε το ντεπόζιτο είναι στο χώρο αποσκευών) και μια νέα γραμμή τροφοδοσίας υγραερίου προς την εισαγωγή.
Το αυτοκίνητο ξεκινά με βενζίνη και σταδιακά γυρίζει σε υγραέριο. Για τον κινητήρα η διαφορά είναι μηδενική, όσον αφορά στη λειτουργία του, δεν υπάρχουν προβλήματα λίπανσης ή ξήρανσης (φλάτζες, τσιμούχες κλπ) και το μόνο που αλλάζει είναι λίγο η απόδοση που πέφτει ελαφρά.

&&&& Τα σημερινά όμως αυτοκίνητα έχουν αρκετά υψηλές ιπποδυνάμεις, τόσο ώστε αν χαρίσει κανείς μερικά άλογα για μεγαλύτερη οικονομία, μάλλον δε θα του λείψουν. Πόση οικονομία; Το υγραέριο ως λιγότερο αποδοτικό καίγεται περισσότερο. Δηλαδή η κατανάλωση σε λίτρα είναι λίγο υψηλότερη, όμως το χαμηλό κόστος ανά λίτρο αντισταθμίζει και με το παραπάνω αυτή τη διαφορά.
Μπορεί κανείς χοντρικά να πει ότι η κατανάλωση φτάνει σε επίπεδα αντίστοιχα με αυτά της βενζίνης στην τιμή των 80 λεπτών το λίτρο. Βγάζει δηλαδή τόσα χιλιόμετρα με τόσα λεφτά, όπως όταν η βενζίνη στοίχιζε όσο 5 χρόνια πριν. Δεν είναι καθόλου άσχημα.
Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να χρειάζεται βενζίνη στο ντεπόζιτο είτε για την εκκίνηση είτε για όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη για την επιπλέον ισχύ, αλλά και για όταν «μένει» από υγραέριο.
Το κόστος τοποθέτησης βέβαια δεν είναι χαμηλό όμως η απόσβεση γίνεται σχετικά σύντομα, πιο σύντομα από ότι στα υβριδικά μοντέλα αν τα χιλιόμετρα ανά έτος είναι αρκετά.
Ακούγεται ιδανικό, όμως εσείς γιατί δεν το έχετε γυρίσει σε υγραέριο; Το γνωρίζετε ως λύση; Σας φαίνεται ακριβή; Σας πειράζει η έλλειψη ρεζέρβας ή χώρου στο πορτ μπαγκάζ; Σας φοβίζει η ιδέα του υγραερίου σε περίπτωση ατυχήματος; Γενικά πως το βλέπετε και γιατί μπορεί να λέτε όχι;
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL