Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όλοι πλέον οι κατασκευαστές διαθέτουν ένα Turbo στη γκάμα τους

Όλοι πλέον οι κατασκευαστές διαθέτουν ένα Turbo στη γκάμα τους

Νοιώθετε πως με το τούρμπο τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πολύ πιο γρήγορα και άρα πιο επικίνδυνα; Είναι λόγος αυτός να μην το προτιμήσετε;

(8/9/2010)

Όποιος βιάζεται σκοντάφτει λέει η παροιμία και όντως οι στατιστικές επιβεβαιώνουν πως το μεγαλύτερο ποσοστό των τροχαίων δυστυχημάτων οφείλεται στην υπερβολική ταχύτητα. Τώρα που τα αυτοκίνητα είναι πιο δυνατά λόγω τούρμπο, είναι και πιο επικίνδυνα; Υπάρχει κανείς που τα αποφεύγει ώστε να μην «τρέχει»;

Αλήθεια είναι πως ο μέσος όρος ισχύος των αυτοκινήτων έχει ανέβει 28% την τελευταία δεκαετία. Τα μικρά από τους 60 πήγαν στους 80 ίππους, τα μικρομεσαία από τους 85 στους 110 ίππους ενώ τα μεσαία έκαναν άλμα από τους 115 στους 140.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μεγάλες διαφορές και οι περισσότερες χάρη στο τούρμπο που εκτίναξε την απόδοση των κινητήρων ενώ την ίδια στιγμή κράτησε χαμηλά τον κυβισμό και άρα το κόστος χρήσης. Και γι αυτό και έπιασε.

&&&& Όσο περισσότερα άλογα τόσο το καλύτερο. Σωστά; Όχι πάντα. Γιατί υπάρχουν κατηγορίες αγοραστών που ανησυχούν πως αυτή η δύναμη θα τους «κάνει» να τρέχουν περισσότερο θέτοντας έτσι σε κίνδυνο τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Κλασσική περίπτωση είναι όσοι αγοράζουν (οι ίδιοι ή άλλοι για αυτούς) πρώτη φορά αυτοκίνητο. Ένας γονιός στο παιδί του δε θέλει να δώσει με το «καλημέρα» ένα αυτοκίνητο 140 ίππων. Φοβάται πως αυτή η δύναμη θέλει υψηλό βαθμό υπευθυνότητας για να τεθεί υπό έλεγχο.
¶λλη μια ομάδα αγοραστών είναι οι οικογένειες που αγοράζουν αυτοκίνητο (που θα οδηγεί κυρίως η σύζυγος) με σκοπό να μεταφέρονται τα παιδιά. Με το ίδιο σκεπτικό θέλουν κάτι που να μην είναι πολύ ισχυρό και άρα «δε θα τρέχει», μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο στον οποίο εκτίθεται η οικογένεια.
Μήπως όμως είναι λανθασμένοι οι φόβοι αυτοί; Η αλήθεια είναι πως ένα αυτοκίνητο με ισχυρό κινητήρα έχει προτέρημα σε θέματα ενεργητικής ασφάλειας. Θα κάνει με ασφάλεια ένα ταχύτατο προσπέρασμα χωρίς να αφήνει οδηγό και επιβάτες με τις «ώρες» στο αντίθετο ρεύμα. Το ίδιο εύκολα θα αποφύγει ένα κλείσιμο, επιταχύνοντας μακριά από την κίνηση.

&&&& Ταυτόχρονα ένα ισχυρό αυτοκίνητο συνοδεύεται πάντα από πιο δυνατά φρένα που μειώνουν την απόσταση ακινητοποίησης. Ποιος δεν το θέλει αυτό για την ασφάλειά του; Με την ίδια λογική είναι καλύτερα «στημένο» ώστε η οδική του συμπεριφορά να του επιτρέπει μεγαλύτερα περιθώρια ασφαλούς οδήγησης στο όριο.
Το πρόβλημα βέβαια είναι πως αυτό το όριο απομακρύνεται από το όριο του οδηγού όσο αυξάνεται η ισχύς. Ένα τούρμπο αυτοκίνητο 140 ίππων είναι εύκολο να αποδίδει πολύ περισσότερο από όσο μπορεί να ελέγξει ένας νέος οδηγός. Ή να φοβίζει με τους «απότομου» τρόπους του μια μητέρα που πάει τα παιδιά της στο σχολείο.
Εσείς πως το βλέπετε; Βρίσκετε θέμα ασφάλειας στα ισχυρότερα τούρμπο αυτοκίνητα που έχουμε στη διάθεσή μας σήμερα; Θα αγοράζατε κάτι λιγότερο ισχυρό, ή όχι τούρμπο μόνο και μόνο για να είστε βέβαιος ότι δε θα «τρέχει»;
Mercedes
MB PRO AFTER SALES HROES KALOKAIRIOY