H καμπίνα του μικρομεσαίου Mazda 3 συμπεριφέρθηκε σταθερά, με μια μικρή μετακίνηση της εμπρόσθιας κολώνας κατά μόλις 2 χιλιοστά, ενώ η βαθμολογία των 86 βαθμών για την προστασία του οδηγού θεωρείται πολύ υψηλή.
Σε κάθε περίπτωση η συνολική προστασία που προσφέρει το Mazda 3 στο μεγαλύτερο μέρος του σώματος του οδηγού, συμπεριλαμβανομένων και των γονάτων, θεωρείται πολύ καλή. Η προστασία του αυχένα από το προσκέφαλο του καθίσματος θεωρήθηκε οριακή, ενώ το ιαπωνικό μοντέλο απέσπασε ποινή για το γεγονός πως ο πλαϊνός αερόσακος (τύπου κουρτίνας) δεν αναδιπλώθηκε ολόκληρος στο πίσω μέρος (τόσο στην εμπρόσθια όσο και στην πλαϊνή σύγκρουση), με αποτέλεσμα μέρος του κεφαλιού των πίσω επιβατών να έλθει σε επαφή με την τρίτη κολώνα. Αντίθετα πολύ υψηλή ήταν η βαθμολογία για την προστασία των ανήλικων επιβατών του Mazda 3, τόσο για την ηλικία των 18 μηνών όσο και τα μεγαλύτερα παιδιά ηλικίας 3 ετών. Τέλος, αντίστοιχα υψηλή είναι και η προστασία των πεζών, με τον εμπρόσθιο προφυλακτήρα να αποσπά καλές κριτικές για την προστασία των ποδιών, ενώ το καπό δεν απέσπασε αντίστοιχα καλές κριτικές για την προστασία του κεφαλιού. Πιο συγκεκριμένα η βαθμολογία του 5άστερου Mazda 3 έχει ως εξής: