To εντυπωσιακό τετράθυρο κουπέ ονομάζεται Shinari και δείχνει το δρόμο που θα ακολουθήσει η Mazda στο μέλλον
H Mazda αλλάζει σχεδίαση, τι άλλο όμως πρέπει να αλλάξει για να γίνει best seller;
(16/9/2010)
Δεν αρκεί να έχεις το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας για να είσαι πρώτος σε πωλήσεις. Περίεργο, όμως η Mazda το έχει αποδείξει περισσότερες από μία φορά. Και τώρα αλλάζει σχεδίαση προσπαθώντας να μιλήσει σε ακόμη μεγαλύτερο κοινό. Είναι όμως η σχεδίαση το πρόβλημα; Ή όχι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Με την τρέχουσα σχεδιαστική της γλώσσα που ακούει στο όνομα Nagare,η Mazda έδωσε μοντέλα σε δύο γενιές που πραγματικά ξεχωρίζουν στο δρόμο. Από το MX-5 και το Mazda6, μέχρι το νέο Mazda3 και το μοναδικό RX-8.Παρά όμως τα όμορφα σχήματα η Mazda δεν ξεχωρίζει σαν μία από της best seller μάρκες στην Ευρώπη. Λίγο το «στίγμα» του συντηρητικού που έχει μείνει από τα προ εικοσαετίας μοντέλα της, λίγο η απότομη σχεδιαστική της στροφή που απέκοψε τους παραδοσιακούς πελάτες της, και έτσι ακόμη ένα από τα καλύτερα μικρά της αγοράς, το Mazda2 δεν κάνει τα «νούμερα» που του αξίζουν.
Και τώρα αλλάζει. Με το πρωτότυπο Shinari δείχνει να γίνεται πιο συγκεκριμένη (βλέπε Ευρωπαϊκή), πιο στιβαρή (βλέπε διαχρονική) και πιο φινετσάτη (βλέπε σπορτίφ). Είναι βέβαιο πως το καλλίγραμμο τετράθυρο κουπέ θα δώσει μια σειρά εκπληκτικών μοντέλων.
Όμως αυτό δεν ήταν ποτέ το πρόβλημα στη Mazda. Τα ακόμη πιο όμορφα μοντέλα της θα τραβήξουν όλους όσοι θαυμάζουν το ωραίο, όμως όχι όλους. Ή μάλλον όχι τόσους όσοι από μοντέλα άλλων ιαπώνων κατασκευαστών που δεν μοιάζουν στο παραμικρό με αυτά της Mazda.
Τι λείπει; Αυτό είναι και το ερώτημα. Η Mazda μέσα από τη στενή (μέχρι πρότινος ακόμη στενότερη) συνεργασία της με τη Ford διαθέτει τις καλύτερες πλατφόρμες για κάθε της μοντέλο. Ανεξάρτητες πίσω αναρτήσεις ακόμη και στο μικρομεσαίο Mazda3 και οδική συμπεριφορά που ξεχωρίζει από κάθε ανταγωνιστή, κάθε εθνικότητας.
Η ποιότητα κατασκευής της γίνεται κάθε φορά και καλύτερη, χωρίς να χάνει την ιαπωνική ταυτότητά της, κάτι που έχει συμβεί σε άλλους μη γερμανούς κατασκευαστές που όμως φλερτάρουν με την ιδέα. Τι μένει; Η γκάμα των κινητήρων της Mazda ίσως να κριτικάρεται από κάποιους ότι επιμένει ατμοσφαιρικά (εκτός του MPS) όμως αυτό ισχύει για τους περισσότερους ιάπωνες κατασκευαστές και σίγουρα δε μπορεί να βαφτιστεί πρόβλημα.
Μήπως η τεχνολογία; Εξαρτάται πως το βλέπει κανείς. Από πλευράς υβριδικών, η Mazda στην Ευρώπη δεν έχει τέτοια, έχει όμως στα σκαριά σε συνεργασία με την Toyota, οπότε έρχονται. ¶ρα λοιπόν;
Μπορεί να τόνωνε τη μάρκα η παρουσία στη μίνι κατηγορία ή ένα πιο προσιτό SUV. Εσείς όμως τι λέτε; Τι χρειάζεται η Mazda για να γίνει best seller; Τι χρειάζεται για να κερδίσει εσάς; Αρκεί να έχει όμορφα μοντέλα; Ή θέλει κάτι ακόμη; &&&&
Ημουν κάτοχος ενός Corolla 1.4 και ήθελα να αποκτήσω ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο για την οικογένεια μου. Η τόπικη αντιπροσωπεία της Mazda μου παραχώρησε το 6 1,8 λτ για ένα ολόκληρο Σαβ/κο και ομόλογο ότι οι εντυπώσεις ήταν ευχάριστες. Εκτίμησα ιδιάιτερα την εμφάνιση, την φιλικότητα ,την ευκολία χρήσης, και την πολύ καλή οδική συμεριφορά. Η ποιότητα κατασκευής, η ηχομόνωση και η απόδοση του κινητήρα δεν ήταν Toyota όμως. Δυστυχώς η Mazda στον τομέα των κινητήρων, κιβωτίων, και στην ποιότητα κύλισης, δεν συγκρίνεται με την Toyotα. Οι κινητήρες είναι παλαιάς τεχνολογίας και πάσχουν από ιπποδύναμη, τη στιγμή μάλιστα που ο ανταγωνισμός κινείται σε διαφορετικά επίπεδα. Επίσης τα ανταλλακτικά τους είναι πολύ ακριβά. Τελικά επέλεξα Toyota Avensis 1.8 λτ CVT, για την απόδοση του κινητήρα των 147 ίππων, την τεχνολογία Valvematic την οποία μόνο η Toyota ξέρει να εξελίσει, το καταπληκτικό κιβώτιο τεχνολογίας CVT, την ποιότητα κατασκεύης και κύλισης, και την εξαετή εγγυήση που προσφέρει η εταιρεία. Συμπέρασμα, η Toyota βρίσκεται ένα σκαλί παραπάνω από την Mazda σε πολλούς τομείς. Συμφωνώ οτί τα αυτοκίνητα της Mazda είναι καλύτερα εμφανισιακά, αλλά οι επιδόσεις τους είναι κάτω του μετρίου, και σήμερα δεν αρκεί μόνο η εμφάνιση...
Eimai foititis stin ouggaria Kai mias Kai eimai stous dromous oli mera mporw na pw oti oute edw oute Kai Slovakia oute tsexia oute fusika germania I Mazda den poulaei ta anamenomena spanizei na breis Mazda ston dromo, oute kan to Mazda 2. Diki mou Kai tapeini apopsi mias Kai den eimai eidikos oute mixanologos blepontas Kai mono anta gonistikes etairies stin Mazda leipei auto pou thelei o kosmos poiotita se Katherine tomea etsi este na plisiasei ta dixws allo germanika Kai polupotheta protupa pou todo polu eximnei o eidikos typos Kai oxi mono stin ellada, alla episis Kai kinitires pio oilonomikous, me perissoteri upodunami Kai me mikroteri xwritikotera. Episis na ftiaksei tin poiotita kilisis tis. Eimai katoxos BMW Kai nomizw pws den mporeis na sugkrineis distuxws tous germanous me alloys kataskebastes an Kai pisteuw pws se merikous paragontes oi alfa Romeo einai apla koryfaies. Ean tou xronou allaxw amaxi sigoura tha koitalsw Gia Mia alfa Romeo, aksizoun pleon pisteuw.
σαν κατοχος ενος mazda 3 1.6 απο το 2005 ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το 3αρι μου γιατι πραγματικα προσφερει αυτα που υποσχεται.πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,αψογα φρενα,καλο σε αισθηση τιμονι,το ιδιο και ο επιλογεας,αψογος,ποιοτητα κατασκευης ικανοποιητικη,μεση ανεση που πρωσοπικα δεν με απασχολει,αξιοπιστια.η μονη μου ενσταση και βασικη η ιπποδυναμη που δεν συμβαδιζει με τις υπολοιπες "αρετες" του αυτοκινητου.δυστηχως με 105 αλογα δεν μπορεις να χτυπησεις τον ανταγωνισμο ο οποιος σε αυτον τομεα εχει ξεφυγει και η mazda απλως ειναι θεατης,και μιλαω για μεχρι τα 2λιτρα μοντελα,εκτος mps και rx8.
Η Mazda από το λανσάρισμα του πρώτου 6 έχει κάνει τεράστια βήματα μπροστά σε όλες τις κατηγορίες, όσον αφορά στην σχεδίαση, στην ποιότητα κατασκευής και στην οδική συμπεριφορά. Όταν αναβαθμίσει και τους κινητήρες της στα σύγχρονα πρότυπα θα είναι και πάλι ανάμεσα στα best seller.
Κατοικώ και εργάζομαι στην Αγγλία τους τελευταίους μήνες.Η ΜΑΖΝΤΑ είναι παρεξηγημένη στην Ελλάδα. Στην Αγγλία το ΜΑΖΝΤΑ 6 ψηφίστηκε από το περιοδικό what car? ως το καλλίτερο οικογενειακό για το έτος 2010. Οι πωλήσεις του στην Ελλάδα είναι απογοητευτικές.Το AVENSIS ή το INSIGNIA δεν είναι καλλίτερα-στα δίλιτρα το ΜΑΖΝΤΑ 6 έχει καλούς κινητήρες.Βέβαια στο εξωτερικό οι κινητήρες ντιζελ πωλούν κοντά στο 50%.Οι κινητήρες ντιζελ της ΜΑΖΝΤΑ είναι διαμάντια. Νομίζω ότι γενικότερα οι Έλληνες είναι κολλημένοι και δεν αγοράζουν αυτοκίνητα με βάση τις ανάγκες τους.Η ΜΑΖΝΤΑ πρέπει να αυξήσει την ιπποδύναμη στους κινητήρες της.
Η mazda εχει στυλ,παθος,αλλα τις λειπει ενα ακομα βασικο στοιχειο η υπερβολη.Υπερβολη οχι στο βγαλει αμαξι με 2εκ. ευρω για 77 ευπορους,ουτε 1000κ.ε.120 αλογα.Τεχνητη υπερβολη στο ματι του καταναλωτη και δει στον ανθρωπο που του αρεσει το mazda.Θα συμφωνησω με πολλους απο τους προ εμου,toyota 1800κ.ε. 147hp,mazda 1800κ.ε. 123hp κ.τ.λ. Επισης ανταλλακτικα εκτος αντιπροσωπειας δεν εχει πολλα,στη δε αντιπροσωπεια ακριβα για τα δεδομενα. Ας κρατησει τις παραδοσιακες αξιες και ας εμπλουτισει εναν νεο δυναμισμο,υπαρχει τροπος.
Η mazda βρισκεται σε σωστο δρομο ελαφρυνοντας τα αμαξια της .Αν μικρυνει και τον κυβισμο τους (με τους ιδιους ιππους)νομιζω οτι θα ωφεληθει πολυ.
H Mazda είναι τίμια εταιρεία με προσανατολισμό στην παραγωγή αξιόπιστων αυτοκινήτων εργαλείων. Έχει απο τους μεγαλύτερους βαθμούς αξιοπιστίας value for money και ασφάλειας. Δεν πρέπει να κάνει τρομερές αλλαγές στα οχήματα της παρά μόνο στο marketing. Όπως λένε και οι διαφημιστές οτιδήποτε μπορεί να πουληθεί έχοντας ένα πιασάρικο όνομα και μια καλή διαφήμιση. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι το Mazda5 6 CX7 RX8 MX5 δεν είναι όμορφα ή διαφορετικά ώστε να μην αξίζουν προσοχής. Δεν είναι τυχαίο ότι το μεγαλύτερο μερίδιο στην πίττα των αγροτικών αυτοκινήτων που πραγματικά είναι εργαλεία και όχι σύμβολα status και επίδειξης είναι Ιαπωνικά με την Mazda να κατέχει ηγετικό κομμάτι σε αντίθεση με τα πολυδιαφησμένα γερμανικά γαλλικά και ιταλικά.
TA MAZDA ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΑΠΟ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ, ΑΝ ΚΑΙ ΥΠΟΛΕΙΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΙΠΠΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΣ. ΓΙΑ ΕΜΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΣΙΜΠΗΜΕΝΗ (ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΟΜΟΥΝΑ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Η FORD ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ). ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΣΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ (ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ) - ΟΧΙ ΟΤΙ Π.Χ. ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΩΠΑ ΩΠΑ (ΠΑΡΑ ΤΑ ΜΕΤΡΙΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΘΗΝΟΤΑΤΑ ΥΛΙΚΑ ΣΤΟ ΘΑΛΑΜΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΤΕΣΤ...)
Ξεχνάτε ότι η Mazda έχει το best seller στα roadster εδώ και 20 χρόνια περίπου;;; To mx-5 είναι σαφές δείγμα του τι μπορεί να κάνει η εταιρεία... Από εκεί και πέρα όλα όσα αναφέρετε είναι εν μέρει ορθά αλλά όλα εξαρτώνται από το marketing και τις προτεραιότητες που βάζει καθένας.
Εχω εδω και 2,5χρονια το 6αρι mk3 στα 1.8cc και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος σε ολα.....ποιοτητα,αξιοπιστια,καταναλωση,κοστος συντηρησης κτλ.Αν κατι θα ηθελα αυτο ειναι ενα light turbo με 160ps.......και πειτε μου ποιος θα αγοραζε μετα octavia,insignia,passat;;;;;;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ Η ΜΑΖΝΤΑ ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΗ ΑΓΟΡΑ ΟΠΟΥ ΜΑΡΚΕΣ ΟΠΩΣ Η ΦΙΑΤ Η ΠΕΖΟ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΑΝ ΤΡΕΛΛΕΣ ΕΝΩ ΓΝΩΣΤΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΟΠΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΟΠΩΣ Η ΜΑΖΝΤΑ,Η ΧΟΝΤΑ Η ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ Η Η ΛΕΞΟΥΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΑΖΟΝΤΑΙ.ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΗΠΑ,Ο ΚΑΝΑΔΑΣ ΚΑΙ Η ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Η ΜΑΖΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠ ΣΕΛΛΕΡ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΕΙ ΑΓΟΡΕΣ(ΦΙΑΤ,ΣΕΑΤ) ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΚΑΝ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ(ΓΑΛΛΟΙ).ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ Η ΜΑΖΝΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΥΡΜΠΟ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ
johnk...ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΤΑ MAZDA,ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ,ΑΛΛΑ ΤΗΝ ALFA ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ.100 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ...ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΣ ΑΥΤΟ.ΠΟΛΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΜΙΑ GIULIETTA...ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ,ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΔΥΝΑΜΟ ΚΑΙ ΥΠΟΤΟΝΙΚΟ ΝΕΟ MAZDA 3, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΟΥΛΗΣΕΙ 40 ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΙΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ TEST DRIVE.ΤΡΩΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΛΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ PROCEED.ΕΠΙΣΗΣ,ΚΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΧΩΝΕΥΩ ΤΑ VW, ΑΛΛΑ ΤΑ POLO ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.ΨΑΞΕ ΣΤΟ WIKIPEDIA ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΩΣ ΕΧΩ ΔΙΚΙΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ MAZDA ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ZOOM-ZOOM ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,ΤΟΥ 2007 ΗΤΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΕ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ.Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ,ΚΙ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΠΕΙΡΑ MAZDA,ΕΙΔΙΚΑ 3,6 ΚΑΙ RX8.TA ΛΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΕΙΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ,ΣΑΝ ΤΑ BMW.ΟΜΩΣ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ 2 ΚΑΙ ΤΟ FIESTA ΟΠΟΥ ΑΚΟΥΜΠΗΣΟΥΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΑΕΡΟΣΑΚΟ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ YARIS KAI AURIS,ΑΛΛΑ ΧΑΛΑΣΑΝ...
exo mazda 2 kai den me ikanopoiei se polous tomeis, apo xorous kai ergonomia einai mia xara, den me ikanopoiei stin skliri anartisi kai den aporofa tous kradasmous. auto einai kourastiko gia kathe mera kai idika gia autokinito polis. pisteuo prepei na veltiothei kai to sasman , polu skliro... genika einai autokinito pou den euxaristiesai odigisi
κινητήρες-Ελλην.αντιπροσωπία-τιμές και να χουμε λεφτά να αγοράσουμε έστω και dacia σας ευχαριστώ πολύ και γειά σας.
Έχω το τελευταίο Mazda2 1.3 με τους 75 ίππους εδώ και δύο χρόνια σχεδόν. Πέρα από τα απαιτούμενα service και τις βενζίνες (που είναι λίγες γιατί έχει καλή κατανάλωση), δεν έχει ζητήσει τίποτα! Τα λάστιχά του είναι απαράδεκτα γιΆ αυτό ετοιμάζομαι για αλλαγή αυτές τις μέρες. Είμαι πολύ ευχαριστημένος, αν αγόραζα σήμερα αυτοκίνητο πάλι το ίδιο θα έπαιρνα σε καλύτερη τιμή ή πλουσιότερη έκδοση γιατί οι έκπτωση που έχει αυτό το αυτοκίνητο σήμερα φτάνει τα 3000¤ και πραγματικά είναι καλή ευκαιρία για κάποιον που ψάχνει αξιόπιστο αυτοκίνητο. Ανταλλακτικά δεν έχω χρειαστεί, είναι όντως ακριβά για να καταλάβετε, το τάσι κοστίζει 34¤ Η Mazda πρέπει να αλλάξει κάποια πράγματα. Πρώτα απΆ όλα τα μυαλά της ελληνικής αντιπροσωπίας. Τα mazda διαφέρουν σε εξοπλισμό σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Το Μazda2 για παράδειγμα είναι πληρέστατο με περισσότερες επιλογές στην Κύπρο σε σχέση με την Ελλάδα. Ένα crossover τύπου Qashqai που θα το ονόμαζε CX-5 με λογική τιμή, σίγουρα θα εκτόξευε τις πωλήσεις της. Τέλος οι κινητήρες της χρειάζονται ένα φρεσκάρισμα τύπου Toyota Optimal Drive. Μπορεί να αυξήσει την ιπποδύναμη με μια καλύτερη χαρτογράφηση των κινητήρων της. Γιατί κάποιος να επιλέξει το Mazda στα 1300cc με τους 75 ή τους 86 ίππους και όχι τον κινητήρα με τα αντίστοιχα κυβικά της Toyota με τους 100 ίππους. Το Mazda 6 έχει 120 ίππους στα 1800 κυβικά, ενώ το Avensis έχει ατμοσφαιρικούς κινητήρες 1600 και 1800cc με 132 και 147 ίππους αντίστοιχα. F.Z
Η ΜΑΖDΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΑΥΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ. ΕΑΝ ΠΡΑΞΕΙ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΤΗΣ, ΤΟΤΕ ΤΡΕΜΕ VW, TOYOTA, HONDA
η Mazda Παντα ξεχωριζε και παντα θα ξεχωιζει!! παιδια,οσοι κατοχοι mazda να γνωριζετε πως εχουμε ολοι ενα σπιτι για εμας και ειναι το www.mazdaspeedclub.gr!!!
johnk πολυ θα ηθελες να οδηγεις alfa romeo αλλα μαλλον επειδη δεν εχεις τη δυνατοτητα να αγορασεις καθεσαι και τα κατηγορεις ,προσωπικα εχω τι mito 1.4 turbo με 90.000χλμ και ουτε τα λαμπακια της εχω βαλει στο χριστουγεννιατικο δεντρο ουτε κατι αλλο μου ζητησε,οποτε κατσε εσυ με το ατμοσφαιρικο σου κουβαδακι και πιστεψε οτι εχεις κανα σπουδαιο αμαξι,να σε δω ομως αν χρειαστει καμια φορα να βγεις στο αντιθετο ρευμα για να κανεις προσπεραση και ο κουβας σου δεν λεει να επιταχυνει,τοτε μαλλον θα παρακαλας να ειχες alfa romeo.
δεν εχω μαζντα αλλα κατα 90% το επομενο αυτοκινητο που θα αγορασω θα ειναι μαζντα 3.
ΕΧΩ ΕΝΑ 2ΛΙΤΡΟ 6ΑΡΙ ΤΟΥ 2005 ΚΑΙ ΕΧΩ ΓΥΡΙΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΤΗΜΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥ. ΣΤΑ 90.000 ΧΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ (ΜΕ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ). ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ MAZDA ΚΑΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. Κ.Β.
Κινητήρες
Προσωπικά ώς κάτοχος ενός Mazda 2 1.3 SAP έχω να δηλώσω ο,τι η Mazda δεν έχει να ζηλέψει ΤΙΠΟΤΑ απολύτως ούτε από Γερμανικά ούτε από Γαλλικά, ούτε από Ιταλικά μοντέλα!Έχει αναθέσει τον εξωτερικό σχεδιασμό σε ευρωπαίοιυς σχεδιαστές μιάς και τα προηγούμενα χρόνια το design της και μόνο έκαιγε τα μοντέλα της. Για παράδειγμα το προηγούμενο Mazda 2 μηχανικά και οδηγικά ήταν ένα άριστο αυτοκίνητο αλλά λόγω εμφάνισης δεν πούλησε τα ανμενόμενα. Η εταιρία πήρε αμέσως το μήνυμα και άλλαξε εξ ολοκλήρου τη γκάμα της με επαναστάτη το RX-8 και κατόπιν με φοβερές σχεδιαστηκές γραμμές σε Mazda 6,Mazda 3,Mazda 2 και Mazda CX-7. Προκαλώ να βάλετε δίπλα δίπλα το νέο Mazda 2 και το αντίστοιχο νέο Ford Fiesta (πανέμορφο) και να μου πέιτε τί ακριβώς να ζηλέψει.Έχω οδηγήσει και τα δύο μοντέλα πρίν αγοράσω το Mazda 2.Πολύ πιο επιθετικό οδηγικά και σχεδιαστικά.Τρομερή αίσθηση κοψίματος τιμονιού και κρατήματος. Τώρα αν πάμε στα μηχανικά δεν θα επαναλάβω τα αυτονόητα...Καθαρόαιμος Ιάπωνας κατασκευασμένος 100% στη Χιροσίμα (μέχρι και τα μαμά λάστιχα είναι Toyo) vs Γερμανικού Ford Fiesta (Ισπανικής κατασκευής Βαλένθια) vs VW Polo( κακώς αυτοκινήτου της χρονιάς 2010 κατασκευασμένο σε Τουρκία,Αυστρία,Πολωνία) vs Fiat Punto(μακριά από εμάς τα Ιταλικά...). Συνεπώς νομίζω πως στο μόνο που παίρνει βελτίωση είναι η αισθητική του εσωτερικού που τον Ιάπωνα δεν τον απασχολεί και πολύ. Τον νοιάζει να παράγει εργαλείο, όχι φρουρού και αρώματα...Για εργαλείο λοιπόν προτιμήστε Mazda. Για φρου φρού και αρώματα επιλέξτε Alfa Romeo και τα Χριστούγεννα αντί για λαμπάκια στο δέντρο, πάρτε το καντράν του και βάλτε το επάνω. Συνεχώς λαμπάκια είναι...Τυχαίο?Δε νομίζω? Φιλικά, Γιάννης Κ.
Το RX8, είναι υπέροχο, αλλά έχει μεγάλη κατανάλωση και δεν διαβάζω καλά για την αξιοπιστία των wankel κινητήρων. Πρέπει να είναι και δύσκολο να βρεθούν ανταλλακτικά και μάστορες που να γνωρίζουν. Στα υπόλοιπα μοντέλα, λείπουν, όπως άλλωστε στα περισσότερα Ιαπωνικά σήμερα (παλαιότερα είχαν), μικροί τούρμπο κινητήρες, οι οποίοι σίγουρα θα ευνοούσαν τις πωλήσεις στην Ελλάδα. Τώρα μάλλον θα είναι αργά για όλους, με την φορολογία βάση καυσαερίων. Επίσης, δεν βλέπω σπουδαίες ιπποδυνάμεις σε σχέση με τα κυβικά, ενώ και οι τιμές μοιάζουν να είναι λίγο τσιμπημένες σε σχέση πχ με της Toyota. Λείπουν ίσως και τα μικρά όπως λέει και το autotriti.
Είμαι εδώ και δύο χρόνια κάτοχος ενός mazda 6. Ακόμα και σήμερα θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο όμορφα sedan που κυκλοφορούν στο δρόμο. Από και πέρα δεν υπάρχει στατιστική που να μην αναδεικνύει τη μνημειώδη αξιοπιστία της μάρκας. Ωστόσο είναι γεγονός ότι η mazda τον τελευταίο χρόνο δεν πουλάει όπως οι υπόλοιπες. Νομίζω ότι αφενός η έλλειψη turbo παίζει το ρόλο της, αφετέρου η σχετικά μικρή γκάμα των αυτοκινήτων της αλλά και το κινητήρων της. Χρειάζεται οπωσδήποτε ένα μικρότερο μοντέλο από το 2, ένα turbo άμεσου ψεκασμού 1600 για το 3 και το 6 και έναν κινητήρα μικρότερο στο cx 7 όπου τα 2300 κυβικά ξεπερνούν κατά πολύ τις αντοχές του μέσου έλληνα. Από την άλλη δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η κύρια αγορά της mazda είναι η αμερική που δεν ψήνεται και τόσο με τα turbo. Όπως και να χει, η mazda είναι μια ξεχωριστή μάρκα που βγάζει πανέμορφα αυτοκίνητα με συγκλονιστική αξιοπιστία που κατασκευάζονται μόνο στη Χιροσίμα με ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, που με μερικές έξυπνες κινήσεις μπορεί να αναβαθμίσει τη θέση της στην αγορά. Εγώ πάντως, και τώρα αν αγόραζα αυτοκίνητο, πάλι mazda 6 θα έπαιρνα!
ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. ΜΠΟΡΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ MAZDA ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΚΑΙ "ΚΙΤΣ" . ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ. ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ MPS ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΝΟ ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ. ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΥΝΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ, ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΑΚΡΙΒΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ Η ΜΗ, ΠΟΥ ΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, Η ΔΕ ΜΠΗΚΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ.
το σλογκαν ζουμ-ζουμ ειναι γελοιο.θα εστιασω στη σειρα 6.αυτη η μουρη δεν αρεσει σε ευρωπαιους.σε ασιατες μπορει.η ορθια λαβη του χειροφρενου που ξεχει σαν αγγουρι ορθιο!δεν υπηρχε 1600 αρης κινητηρας.αν υπηρχε θα ηταν με ...102 αλογα!δεν πηραν μαθημα απο την blueeficiency; αυτα με απετρεψαν να παρω mazda και ας ξερω οτι εκτος ελλαδας θεωρουνται καλυτερα απο τα toyota.
Συγχρονους turbo κινητηρες απλα... Ολα τα αλλα τα εχει (εμφανιση, ποιοτητα, οδικη συμπεριφορα)
Σίγουρα οι ιθύνοντες της MAZDA σε Ιαπωνία και Ελλάδα θα ήθελαν πολύ να δουν τα οχήματα της να κυριαρχούν σε πωλήσεις.... Κατά την άποψη μου θα χρειαστούν πολλά χρόνια ακόμη για να μπορέσει η εταιρία να πραγματοποιήσει μαζικές πωλήσεις οχημάτων. Ο λόγος είναι απλός. Τα προϊόντα της MAZDA πάντα ήταν μαζικής απήχησης όχι όμως μαζικής κατανάλωσης. Πρακτικά ο αγοραστής MAZDA αγοράζει MAZDA όμοια με τον alfisti που αγοράζει Alfa. Αγοράζει ένα μέρος από τη φίρμα και όχι απλά ένα ακόμη όχημα. Όχι κάτι τόσο συνηθισμένο για Ιαπωνική εταιρία. Έχοντας δοκιμάσει το 3, το 6 και το ΜΧ-5 μπορώ να πω πως πέρα από την εξωτερική εμφάνιση που είναι υποκειμενική, αίσθηση μου έχει προκαλέσει η γενικότερη αισθητική και ποιότητα του εσωτερικού των τελευταίων μοντέλων τους, αισθητική που δείχνει πως τα μυαλά που κατασκευάζουν, αλλά κυρίως που σχεδιάζουν αυτά τα αυτοκίνητα έχουν συλλάβει από καιρό την απάντηση στην ερώτηση του υποθετικού αγοραστή "γιατί MAZDA άραγε;" Η περίπτωση της MAZDA είναι το ίδιο πρωτότυπη με αυτή της Subaru, αν και η τελευταία συνειδητά ίσως επιδιώκει να στοχεύει σε ένα ακόμη πιο στενό εύρος κοινού. Φιλικά, Κώστας
Σχολιάζω λέγοντας πως γενικά οι Ιάπωνες κατασκευαστές ειναι πιο τολμηροί σε σχέση με τους ευρωπαίους σε εξωτερική εμφάνιση αλλά και τεχνολογικα προηγμένοι όπως συμβαίνει βέβαια και με την αξιοπιστία σε ότι παράγουν . Αυτό το ρίσκο όμως με το να αλλάζουν σχεδόν τα πάντα σε ένα νεο μοντέλο σε σχέση με το προηγούμενο δεν ειναι πάντα ασφαλές για την εμπορευσιμότητα των νέων αυτοκινήτων ,κάτι που δεν συμβαίνει με τα γερμανικά πρότυπα σχεδίασης που σχεδιάζουν και εξελίσσονται εκ του ασφαλούς .οι Ιάπωνες κατασκευαστές υστερούν στις μικρές μικρομεσαίες και μεσαίες κατηγορίες στο θέμα αναρτησεων και γενικού στησηματος .Αν πετύχουν και σ αυτόν το τομέα όπως και στην ποιότητα των εσωτερικών πλαστικών που χρησιμοποιούν οι ευρωπαίοι αντίστοιχα θα έχουν καλύτερο συνολικό αποτέλεσμα και πλέων θα ειναι ασυναγωνιστοι.