Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημα η νέα Lotus Elite!

(21/9/2010)

Μόλις λίγες ημέρες πριν από την έκθεση του Παρισιού η Lotus αποκαλύπτει μια από τις εκπλήξεις που μας επιφυλάσσει. Πρόκειται για τη νέα Elite η οποία προς το παρόν αποτελεί concept, όμως η εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία της, και όπως λέει θα την βγάλει στην παραγωγή το 2014!

Η νέα Lotus Elite που θα δούμε στο Παρίσι

Το αυτοκίνητο είναι σε σχεδόν τελική μορφή, και θα βγει στην παραγωγή το 2014

Το αυτοκίνητο είναι σε σχεδόν τελική μορφή, και θα βγει στην παραγωγή το 2014

Η απόδοση του 5λιτρου V8 της Elite θα είναι οι 620 ίπποι και τα 720 Nm ροπής

Η απόδοση του 5λιτρου V8 της Elite θα είναι οι 620 ίπποι και τα 720 Nm ροπής

Το αμάξωμα της Elite είναι 2+2 θέσεων, με τον κινητήρα εμπρός (αλλά εντός του μεταξονίου), και σκληρή αναδιπλούμενη οροφή

Το αμάξωμα της Elite είναι 2+2 θέσεων, με τον κινητήρα εμπρός (αλλά εντός του μεταξονίου), και σκληρή αναδιπλούμενη οροφή

  • Η νέα Lotus Elite που θα δούμε στο Παρίσι
  • Το αυτοκίνητο είναι σε σχεδόν τελική μορφή, και θα βγει στην παραγωγή το 2014
  • Η απόδοση του 5λιτρου V8 της Elite θα είναι οι 620 ίπποι και τα 720 Nm ροπής
  • Το αμάξωμα της Elite είναι 2+2 θέσεων, με τον κινητήρα εμπρός (αλλά εντός του μεταξονίου), και σκληρή αναδιπλούμενη οροφή
H Elite αποτελεί τον προπομπό της εταιρείας σχετικά με τα μελλοντικά της μοντέλα, τουλάχιστον όσον αφορά στο σχεδιασμό, ενώ περιλαμβάνει την πιο εξελιγμένη τεχνολογία που μας έχει παρουσιάσει η Lotus έως σήμερα. Έτσι μιλάμε για αμάξωμα 2+2 θέσεων, με ανοιγόμενη σκληρή οροφή, και V8 κινητήρα με υβριδική τεχνολογία KERS! Η εταιρεία αναφέρει ότι δεν ξεφεύγει από τις βασικές αρχές της που τη θέλουν να κατασκευάσει μικρά και ελαφρά σπορ οχήματα, απλά επιθυμεί να έχει αντιπρόσωπο και στην κατηγορία των πιο «elegant» κατασκευών υψηλής τεχνολογίας. Το μοντέλο θα το δούμε στο Παρίσι, ενώ η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2014, με το λανσάρισμα στην παγκόσμια αγορά να γίνεται την άνοιξη του ίδιου έτους. H τιμή του σύμφωνα με τη Lotus θα ξεκινά από τις 115.000 λίρες (137.000 ευρώ)

Το αυτοκίνητο είναι σε σχεδόν τελική μορφή, και θα βγει στην παραγωγή το 2014

Το αυτοκίνητο είναι σε σχεδόν τελική μορφή, και θα βγει στην παραγωγή το 2014

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από μηχανικής πλευράς η Elite χρησιμοποιεί κινητήρα V8 που είναι τοποθετημένος στο εμπρός μέρος, αλλά πίσω από τον εμπρόσθιο άξονα για την καλύτερη κατανομή του βάρους. Αυτός έχει χωρητικότητα στα 5,0 λίτρα με την απόδοση του να φτάνει τους 620 ίππους και τη ροπή τα 720 Nm, ενώ το όριο περιστροφής του είναι οι 8.500 σ.α.λ. Ως επιπλέον έκδοση θα υπάρχει και υβριδική με σύστημα KERS (Kinetic Energy Recovery System), εμπνευσμένο από το αντίστοιχο που χρησιμοποιήθηκε στην F1. Η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα, ενώ οι επιδόσεις αναμένονται κορυφαίες με τα 0-100 χ.α.ω. να εκτιμώνται μεταξύ 3,5-3,7 δλ. και την τελική ταχύτητα να σταματά στα 315 χ.α.ω. Το βάρος του αυτοκινήτου θα είναι τα 1.650 κιλά, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 (στην περίπτωση της υβριδικής έκδοσης) θα κυμαίνονται στα 215 γρ./χιλιόμετρο.
Τέλος, ο CEO της Lotus, Dany Bahar δήλωσε: «Είναι αναμφισβήτητο ότι η Elite είναι ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο, όμως τα καταφέρνει περίφημα και σε πολλούς ακόμη τομείς. Συνδυάζει περιορισμένο μέγεθος, πολύ καλούς χώρους, κορυφαίες επιδόσεις, χαμηλούς ρύπους CO2, χαμηλό βάρος και την ίδια στιγμή πολύ στιβαρό αμάξωμα. Είναι ένα μοντέλο για το οποίο είμαστε ιδιαίτερα περήφανοί στη Lotus, και πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει όμοιο του στον ανταγωνισμό».
Να θυμίσουμε ότι το όνομα Elite δεν το συναντάμε πρώτη φορά, αφού η πρώτη γενιά της κατασκευάστηκε από το 1958 έως το 1963, και χαρακτηρίστηκε ως «θαύμα» για την εποχή της αφού έφερε αμάξωμα από fiberglass, ζύγιζε 505 κιλά, χρησιμοποιούσε κινητήρα 1,2 λίτρων με 75 ίππους, είχε ανεξάρτητη ανάρτηση παντού, αεροδυναμικό συντελεσή που ακόμη και σήμερα εντυπωσιάζει με τιμή: 0,29 cd (!), και είχε κερδίσει τον 24ωρο αγώνα του Le Mans 6 φορές!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
NISSAN