Συνεχίζουν τα σχέδια ώστε η οικογένεια DS να αποτελέσει μία ξεχωριστή γκάμα. Μετά το μικρό DS3, έρχονται τρία νέα μοντέλα. Από το 2011 θα κάνει την εμφάνισή του ένα όμορφο station wagon με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς, το οποίο θα κυκλοφορεί και σε υβριδική έκδοση.
Το αυτοκίνητο στις μέρες μας αλλάζει συνεχώς, ενώ καθημερινά προσφέρονται νέες εναλλακτικές λύσεις. Έτσι, λοιπόν, παρόλο που η οικονομική κρίση είναι παρούσα, υπάρχουν και μερικοί που δίνουν πνοή σε ένα πλάνο που κύριος σκοπός του είναι η γέννηση μοναδικών μοντέλων. Οι άνθρωποι της Citroen ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία, ποντάροντας σε μια διαφορετική ανανεωμένη γκάμα με ποικιλία εκδόσεων, ώστε να ικανοποιήσουν τις ιδιαίτερες ανάγκες -όπως είναι η φινέτσα και η ξεχωριστή αισθητική- των πελατών τους. Για αυτούς ακριβώς τους πελάτες, ο γαλλικός οίκος δημιούργησε μια μοναδική γκάμα με το όνομα DS, που ξεχωρίζει αμέσως φέροντας δυναμικές γραμμές. Πρόκειται για ένα line-up συμπληρωματικό, προσφέροντας μοντέλα premium. Με αυτήν την γκάμα, η Citroen στοχεύει όχι μόνο στο κοινό του 500 και του Mini, αλλά και στη μερίδα των πελατών που αγοράζουν μεγάλα μοντέλα πολυτελείας.Η αρχή της ιστορίας ξεκινά το φθινόπωρο του 2009 με την παρουσίαση του DS3 (βρίσκεται ήδη στην αγορά), του πρώτου απόγονου του πλάνου στην κατηγορία του C3. Το τελευταίο κεφάλαιο της ιστορίας αναμένεται να γραφτεί το 2011, όταν θα παρουσιαστεί το πιο τολμηρό μοντέλο της σειράς DS. Πρόκειται για ένα προκλητικό station, εξέλιξη του πολύ καλού C5, εμπνευσμένου από το C - Sport Lounge, ένα παλαιότερο πρωτότυπο του γαλλικού οίκου, προκειμένου να δώσει μια διαφορετική πινελιά στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων μοντέλων. Έτσι, λοιπόν, αυτό που κάποτε αποτελούσε μόνο μια στιλιστική πρόταση για χάρη του θεάματος, τώρα θα αποκτήσει έστω και έμμεσα σάρκα και οστά με το DS5.Το DS5 στο εσωτερικό του οίκου αναγνωρίζεται με το όνομα B81, ένα είδος sportback με μεγάλες αλλαγές και με LED φωτιστικά σώματα. Ένα station wagon με δυναμικό σχεδιασμό, τολμηρές λεπτομέρειες, μια μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα και ένα παρμπρίζ με μεγάλη κλίση. Με το πλαίσιο δανεισμένο από το C5, το μήκος του υπολογίζεται περίπου στα 4,5 μ. Τα μηχανικά μέρη πιθανότατα θα είναι επίσης εκείνα του C5, με τον κινητήρα εγκάρσιο, την κίνηση στους εμπρός τροχούς και την ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Προς το παρόν, είναι αμφίβολη η δυνατότητα επιλογής C5 μεταξύ της συμβατικής ή της υδροπνευματικής ανάρτησης, η οποία, χάρη στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, ρυθμίζει το ύψος σύμφωνα με την ταχύτητα και την επιλογή "sport" ή "comfort". Οι κινητήρες θα είναι πετρελαίου, βενζίνης και ίσως ένας turbodiesel Hdi δύο λίτρων, που, σε συνδυασμό με το κιβώτιο 6 σχέσεων ή το αυτόματο σειριακό, θα πρέπει να αποδίδει περίπου 200 ίππους με λιγότερο από 120 γρ./χλμ. CO2. Στα επόμενα σχέδια είναι και η τετρακίνητη υβριδική έκδοση, εφοδιασμένη με έναν ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους πίσω τροχούς και έναν turbodiesel που θα κινεί τους μπροστινούς.
Απόγονος του σχεδίου με το κωδικό όνομα B81. Το DS5 θα έρθει στα μέσα του επόμενου χρόνου.
Τι θα γίνει με τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας DS; Ανάμεσα στο DS3 και το DS5, τόσο στην ονομασία όσο και την παρουσίαση, υπάρχει ένα κενό. To DS4 είναι μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας που αναμένεται το 2011, ως απόγονος του πρωτότυπου DS High Rider που παρουσιάστηκε τον Μάρτη στο Σαλόνι της Γενεύης.