Οι πρώτες ψηφιακά επεξεργασμένες φωτογραφίες του νέου Ford Mondeo
Ford Mondeo: η επόμενη γενιά;
(28/9/2010)
Η επόμενη γενιά του οικογενειακού μοντέλου της Ford μπορεί να αργήσει να κάνει την επίσημη εμφάνιση της, όμως τα πρώτα ανεπίσημα σχέδια ήδη κάνουν το γύρω του κόσμου. Το αυτοκίνητο θα έχει αισθητά πιο σπορτίφ προσανατολισμό και υψηλή τεχνολογία, ενώ οι κινητήρες θα είναι της σειράς EcoBoost.
Μπορεί την επόμενη γενιά του Ford Mondeo να μην την δούμε στο δρόμο πριν το 2013, όμως τα στοιχεία που διαρρέουν από τον βρετανικό ειδικό τύπο ολοένα και πληθαίνουν. Το αυτοκίνητο είναι πολύ πιθανό να μοιάζει με το μοντέλο των ψηφιακά επεξεργασμένων φωτογραφιών που σας παρουσιάζουμε, γεγονός που αν συμβεί δείχνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ότι θα έχει έντονα πιο σπορτίφ όσο και δυναμικό σχεδιασμό. Συνολικά η εμφάνιση του θα χαρακτηρίζεται από τα νεύρα σε όλο το μήκος του αμαξώματος, όμως το πιο «δυναμικό» του στοιχείο δεν είναι άλλο από τη μάσκα με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα για την ψύξη του κινητήρα και τα φωτιστικά με την έντονη κλίση.
Το αυτοκίνητο θα έχει πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων, αλλά και αισθητά πιο σπορτίφ προσανατολισμό
Αντίστοιχα, το εσωτερικό θα έχει νέα σχεδίαση με επίσης έντονα δυναμικό χαρακτήρα, ενώ από πλευράς εξοπλισμού θα υπάρχει πληθώρα συστημάτων όπως τα: Lane Departure (προειδοποιεί για ανεπιθύμητη αλλαγή λωρίδας), Blind Spot Warning (ενημερώνει για τα νεκρά σημεία, και περιλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας), Driver Alert (χρησιμοποιεί μικροκάμερες για να ειδοποιήσει ηχητικά τον οδηγό όταν τον πιάνει υπνηλία). Στον τομέα της μετάδοσης θα υπάρχει σύστημα Torque Vectoring (από το νέο Focus), καθώς και νέο σύστημα υποβοήθησης τιμονιού. Τα πρώτα ανεπίσημα νέα αναφέρουν ακόμη ότι, το Mondeo θα χρησιμοποιεί μια εξελιγμένη έκδοση της υπάρχουσας πλατφόρμας του μοντέλου που κυκλοφορεί, ενώ τα μηχανικά του σύνολα θα προέρχονται από τη γνωστή σειρά EcoBoost από τα 1,6 έως τα 2,0 λίτρα για τους βενζινοκινητήρες (125 έως 240 ίπποι), ενώ θα υπάρχει και ο πετρελαιοκινητήρας TDCi των 2 λίτρων με τρεις διαβαθμίσεις στους 112/137 και 163 ίππους. Τέλος, για τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων η σειρά θα διατίθεται με συστήματα όπως το start&stop, και η ελεγχόμενη ροή του αέρα προς το διαμέρισμα του κινητήρα.