ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η εξωπραγματική Jaguar C-X75!

(30/9/2010)

Μπορεί η αναμονή να ήταν μεγάλη, και η φημολογία το τελευταίο διάστημα έντονη σχετικά με το νέο μοντέλο που θα μας παρουσίαζε η Jaguar στο Παρίσι, όμως άξιζε στο έπακρο! Η C-X75 μπορεί να δημιουργήθηκε για να γιορταστούν τα 75 χρόνια της φίρμας, όμως φέρει κορυφαία τεχνολογία!

Η εντυπωσιακή Jaguar C-X75

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση σε 3,4 δλ. με ρύπους CO2 στα 28 γρ./χιλιόμετρο!

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση σε 3,4 δλ. με ρύπους CO2 στα 28 γρ./χιλιόμετρο!

Εσωτερικά η C-X75 είναι αν μη τι άλλο φουτουριστική!

Εσωτερικά η C-X75 είναι αν μη τι άλλο φουτουριστική!

Στο κέντρο υπάρχουν δύο τουρμπίνες, ενώ η συνολική απόδοση του μοντέλου αγγίζει τους 780 ίππος και τα 1.600 Nm ροπής

Στο κέντρο υπάρχουν δύο τουρμπίνες, ενώ η συνολική απόδοση του μοντέλου αγγίζει τους 780 ίππος και τα 1.600 Nm ροπής

  • Η εντυπωσιακή Jaguar C-X75
  • Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση σε 3,4 δλ. με ρύπους CO2 στα 28 γρ./χιλιόμετρο!
  • Εσωτερικά η C-X75 είναι αν μη τι άλλο φουτουριστική!
  • Στο κέντρο υπάρχουν δύο τουρμπίνες, ενώ η συνολική απόδοση του μοντέλου αγγίζει τους 780 ίππος και τα 1.600 Nm ροπής
Το εντυπωσιακό μοντέλο που μόλις παρουσίασε η Jaguar ονομάζεται C-X75 και όπως μπορείτε να καταλάβετε, το νούμερο 75 χρησιμοποιείται ως φόρος τιμής για τα αντίστοιχα χρόνια λειτουργίας της εταιρείας. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο όμως συνδυάζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλη την τεχνογνωσία της Βρετανικής φίρμας τόσο σχετικά με τον τρόπο κίνησης του όσο και σε τομείς όπως η αεροδυναμική του. Έτσι ξεκινώντας με την αεροδυναμική πρέπει να αναφέρουμε ότι το νούμερο της είναι 0,32 Cd, αλλά το εντυπωσιακότερο στοιχείο είναι ότι το μοντέλο χρησιμοποιεί «ενεργά» αεροδυναμικά βοηθήματα. Αυτά μπορεί να μην είναι ορατά, όμως διοχετεύουν τον αέρα όπου και όποτε αυτός χρειάζεται σε διάφορα μέρη του αμαξώματος ώστε τα οδικά χαρακτηριστικά να είναι κορυφαία (όπως κάτω από το εμπρός μέρος, προς το σύστημα πέδησης αλλά και προς τις τουρμπίνες).

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση σε 3,4 δλ. με ρύπους CO2 στα 28 γρ./χιλιόμετρο!

Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση σε 3,4 δλ. με ρύπους CO2 στα 28 γρ./χιλιόμετρο!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για την κίνηση του το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια όμως διαθέτει και λειτουργία RE-EV (Range Extended Electric Vehicle). Αυτό σημαίνει ότι ναι μεν χρησιμοποιούνται οι μπαταρίες ιόντων λιθίου (φόρτιση σε έξι ώρες με αυτονομία 110 χιλιόμετρα), όμως στο κέντρο του αυτοκινήτου υπάρχουν δύο υψηλής τεχνολογίας τουρμπίνες (που μπορούν να χρησιμοποιήσουν πληθώρα καυσίμων), με στόχο να φορτίζουν τις μπαταρίες ενώ το όχημα κινείται. Η κάθε τουρμπίνα ζυγίζει περί τα 35 κιλά, και αποδίδει 188 ίππους, ενώ η συνολική αυτονομία που μπορούν να χαρίσουν στο αυτοκίνητο αγγίζει τα 900 χιλιόμετρα, με ρύπους CO2 που σε καμία περίπτωση δεν ξεπερνούν τα 28 γρ./χιλιόμετρο! Τέλος, σε κάθε τροχό η C-X75 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 196 ίππους, με τη συνολική ισχύ να αγγίζει τους 780 ίππους και τη ροπή να υπολογίζεται στα 1.600 Nm. Ως αποτέλεσμα οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι εξωπραγματικές με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε μόλις 3,4 δλ. και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χ.α.ω!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR