Πρόκειται για το VW Golf blue-e-motion, που ήδη εξελίσσεται από το Μάιο όμως δεν θα το δούμε στο δρόμο πριν το 2014. Η εταιρεία μόλις ανακοίνωσε τα επίσημα τεχνικά του στοιχεία, με το μοντέλο να χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και την αυτονομία του να φτάνει τα 150 χιλιόμετρα.
Η ηλεκτρική ενέργεια του θα αποθηκεύεται σε μπαταρίες ιόντων-λιθίου χωρητικότητας 26,5 kWh που συνολικά ζυγίζουν 315 κιλά. Αυτές είναι τοποθετημένες σε διάφορά μέρη του αυτοκινήτου, όπως στο πάτωμα, στο κεντρικό τούνελ, κάτω από τα πίσω καθίσματα αλλά και στο κάτω μέρος του χώρου των αποσκευών. Ο τελευταίος μάλιστα μειώθηκε αισθητά στα 275 λίτρα, από τα 350 λίτρα της κανονικής έκδοσης.
To αυτοκίνητο δεν θα το δούμε στο δρόμο πριν το 2014
Το ηλεκτρικό μοτέρ έχει συνεχή ισχύ στους 69 ίππους, η οποία όμως μπορεί να φτάσει τους 115 ίππους, ενώ η ροπή είναι τα 270 Nm. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του μοντέλου έχει βελτιωθεί στο 0,295 cd, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 135 χ.α.ω. με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11,8 δλ. Ανάλογα με τη χρήση (ταχύτητα, λειτουργία a/c, κ.λ.π.) η VW αναφέρει ότι η αυτονομία του μοντέλου μπορεί να φτάσει έως και τα 150 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της όμως, αυτή θα βελτιωθεί κατά το λανσάρισμα του μοντέλου, κυρίως λόγω της εξέλιξης των μπαταριών. Τέλος, το Golf blue-e-motion θα διαθέτει τις τρεις λειτουργίες: Normal, Comfort+ και Range+. Στη λειτουργία Normal, o ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 87 ίππους και η τελική ταχύτητα πέφτει στα 115 χ.α.ω. Στη λειτουργία Comfort +, o ηλεκτροκινητήρας αποδίδει την πλήρη ισχύ των 115 ίππων με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 135 χ.α.ω., και τέλος στη λειτουργία Range +, η απόδοση πέφτει στους 69 ίππους, η τελική ταχύτητα στα 105 χ.α.ω. και το a/c απενεργοποιείται πλήρως.