Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με τον κ. Χρήστο Αλετρά, After Sales Manager της General Motors Hellas

Με τον κ. Χρήστο Αλετρά, After Sales Manager της General Motors Hellas

(16/11/2010)

Η προσοχή στη λεπτομέρεια και η υψηλή ποιότητα των αυτοκινήτων της Opel χαρακτηρίζουν και τις υπηρεσίες μετά την πώληση, που προσφέρονται μέσω του δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της εταιρείας. Για το θέμα αυτό μας μιλάει ο κ. Χρήστος Αλετράς, Manager της General Motors Hellas.

Α.Τ.: Ποια θέση έχει το After Sales στην ιεραρχία αξιών της Οpel; Χ.Α.: Για την Opel το After Sales έχει κεφαλαιώδη σημασία. Θεωρούμε ότι το υψηλό επίπεδο υποστήριξης & εξυπηρέτησης μετά την πώληση είναι καταλυτικός παράγοντας για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της μάρκας, μιας και οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι και οι καλύτεροι διαφημιστές της μάρκας. Α.Τ.: Ποια είναι αυτή τη στιγμή η εικόνα του δικτύου σας και ποια τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον; Χ.Α.: Σήμερα η Opel διαθέτει ένα πλήρως ανεπτυγμένο δίκτυο Διανομέων και Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, που καλύπτει γεωγραφικά ολόκληρη τη χώρα και εξασφαλίζει άμεση πρόσβαση σε ολόκληρο το φάσμα των υπηρεσιών της για κάθε πελάτη. Η διατήρηση και βελτίωση του υψηλού επιπέδου των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών μας, μέσα από διαρκή συνεργασία και εκπαίδευση, αποτελεί κεντρικό άξονα της πολιτικής μας για το μέλλον. Επίσης, η Opel προετοιμάζεται από τώρα για τη χωρίς προβλήματα εναρμόνιση του δικτύου της στις απαιτήσεις του επερχόμενου νέου κανονισμού εξαιρέσεων. Α.Τ.: Ποιος είναι ο βαθμός αφοσίωσης των πελατών σας στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία της φίρμας μετά τη λήξη της εγγύησης; Χ.Α.: Με βάση στοιχεία από εσωτερικές μετρήσεις των τελευταίων ετών, εκτιμάται ότι η αφοσίωση των πελατών διατηρείται σε επίπεδο άνω του 60%, μέχρι και τον έκτο χρόνο μετά την αγορά του αυτοκινήτου. Ωστόσο θα πρέπει να σημειωθεί, ότι ο συγκεκριμένος δείκτης είναι γενικά ευμετάβλητος και επηρεάζεται ιδιαίτερα από την οικονομική συγκυρία. Α.Τ.: Ισχύουν αυτή τη στιγμή κάποιες προσφορές After Sales από τις οποίες μπορούν να επωφεληθούν οι κάτοχοι αυτοκινήτων Opel και αν ναι, ποιες είναι αυτές; Χ.Α.: Σε λίγες μέρες ξεκινά η προσφορά μας "Χειμερινός Έλεγχος 2010", που θα διαρκέσει μέχρι τα μέσα Δεκεμβρίου. Το δίκτυο των Επισκευαστών μας δίνει στους πελάτες της Opel τη δυνατότητα να προετοιμάσουν το αυτοκίνητό τους για τις απαιτήσεις του χειμώνα, προσφέροντας δωρεάν τεχνικό έλεγχο 22 σημείων, καθώς και πιστοποιητικό εγγύησης 8 εβδομάδων για όλα τα μέρη που ελέγχθηκαν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
SEAT XENOIASTOI