Πλέον και το Ibiza εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1,2 TSI του ομίλου
Πόσο εύκολα διαλέγεις ανάμεσα σε ένα Polo και ένα Ibiza όταν τα μηχανικά τους μέρη είναι σχεδόν ίδια;
(19/11/2010)
Τέτοια προβλήματα δημιουργούν οι «μοιρασιές» ανάμεσα σε αδελφές μάρκες. Δύο αυτοκίνητα, με διαφορετικό περίβλημα που όμως είναι το ίδιο από κάτω. Και δεν είναι μόνο το VW Polo και το Seat Ibiza στη λίστα αυτή. Όμως πως διαλέγεις με τέτοιες ομοιότητες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ξέρεις πως θα έχουν παρόμοια ποιότητα κατασκευής αλλά και ποιότητας κύλισης, ενώ η οδική συμπεριφορά, ανάλογα με τον προσανατολισμό της μάρκας θα είναι ελαφρά διαφοροποιημένη, σε ότι αφορά την άνεση και την αμεσότητα στο τιμόνι, όμως σε γενικά πλαίσια πάλι δε θα πας μακριά.Αυτό που διαφέρει εμφανώς είναι το σχήμα. Η σχεδίαση. Αρκεί όμως κάτι τέτοιο για να κάνει την επιλογή πιο εύκολη; Κάποιοι λένε πως η πρώτη ματιά πουλάει ένα αυτοκίνητο, όμως από εκείνη τη στιγμή μέχρι να βάλεις το χέρι στην τσέπη, έχουν μπει τόσοι παράγοντες στη μέση, που ο κεραυνοβόλος έρωτας έχει γίνει συμβιβαστικό συνοικέσιο.
&&&& Γιατί υπάρχει και η τιμή. Το Ibiza ας πούμε είναι σχεδόν 1.000€ φτηνότερο από το Polo. Για τα ίδια μηχανικά ακούγεται κελεπούρι. ¶ρα πας στη Seat. Ο εξοπλισμός όμως διαφέρει. Λείπει το ESP και έχει και λιγότερους αερόσακους. Με τα λεφτά για να μπουν αυτά ως εξτρά πλησιάζεις το Polo αρκετά. Θες όμως να πηγαίνεις για σέρβις στη VW ή στη Seat από εδώ και στο εξής; Πολλά ερωτήματα, δύσκολη απόφαση.
Και αυτό χωρίς να δεις πως και η Skoda Fabia έχει κοινά μηχανικά (αν και άλλο πάτωμα) και η επιλογή σου έχει γίνει ήδη αρκετά πολύπλοκη. Φταίει ο όμιλος μάλλον, γιατί αλλού τα πράγματα είναι πιο απλά. Δεν είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις για παράδειγμα γιατί θες ένα Peugeot 207 και όχι ένα Citroen C3, ή το αντίθετο. Παρότι είναι δίδυμα κάτω από τα «ρούχα» τους, έχουν εντελώς διαφορετικές προσεγγίσεις και άρα και κοινό. Και δε θα μιλήσουμε καν για το Ford Fiesta και το ξαδερφάκι του, το Mazda2. Καμία σχέση. Ή τα Opel Corsa και Fiat Grande Punto / Punto Evo και την μακρινή τους συγγένεια.
¶ρα λοιπόν τι και πως το διαλέγουμε; Όταν υπάρχουν τόσα κοινά τι κοιτάμε; Την χαμηλότερη τιμή, την προτιμότερη αντιπροσωπία, το ομορφότερο σχήμα; Κερδίζει το Ibiza ή το Polo δηλαδή;
To σήμα VW είναι ακριβότερο από αυτό της SEAT για μηχανολογικούς, εταιρικούς και εμπορικούς λόγους. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι υποχρεωτικά στην περίπτωσή μας η διαφορά τιμής είναι ευθέως ανάλογη της όποιας διαφοράς ποιότητας. Αγοράζεις ΙΜΠΙΖΑ επειδή 1000 Ευρώ λιγότερα μετράνε στην τελική επιλογή σου. Αγοράζεις ΠΟΛΟ όταν 1000 για σένα δεν σημαίνουν και πολλά πράγματα. ¶λλωστε και τα δυο αυτοκίνητα από την Ισπανία έρχονται, τα ίδια μηχανικά μέρη μοιράζονται ....
Ευτυχως δεν εχω κανενα απο τα δυο κουβαδακια. Παντως ειναι καθαρα θεμα image και μου επαναπροσδιοριζει τον Νεοελληνα που νομιζει οτι το image του θα μεγαλωσει αγοραζοντας V.W. ( η ακομα χειροτερα AUDI η M.B. C type). Αχ αχ , και μετα λεμε οτι φταιει η Merkel. Μωρε καλα μας κανει. Ο ομιλος χρησιμοποιει κατα 95% ιδιες πλατφορμες και μηχανικα μερη ειτε λεγονται Audi , VW, Seat, Skoda. To επιπλεον κοστος ειναι το σηματακι που δινει το image . Και φυσικα αναλογα με το μεγεθος της ματαιοδοξιας του καθενος πληρωνεις στην αγορα και στο service ( στο service ξυριζουν τον γαμπρο ). Φυσικα το ξερουν και οι ιδιοι . Αν ποτε αγοραζα αυτοκινητο αυτου του ομιλου ( φτου κακα ) θα επερνα το Skoda superb με την TFSI 2.0 και τα 220 HP .
kai giati oxi fabia pou einai akomi fthinotero.....
βασικα αυτο που ο κοσμος δεν ξερει ειναι οτι η vw ειναι ετοιμη να κλεισει σε 5 χρονια την seat γιατι ειναι η μοναδικη ζημιογονος εταιρια της και μαλιστα η seat εχει ανυπαρκτες πωλησεις στη βορεια ευρωπη.η vw δεν θελει να την πατησει σαν την gm που χρεωκοπησε επειδη ειχε ενα σωρο σιαφορετικες μαρκες
Prosopika mono k mono to oti einai SEAT emena me xalaei akoma k an to aftokinito kataskevazotane apo tin Mercedes-Benz. Opos k na exei to oti moirazonte idia mixanika meri dn simenei pos poiotika einai to idio simperalvanomenou k tin asfalia pou prosferoun.
Mε μικρη διαφορα επιλεγω το polo tsi γιατι ειναι καλυτερο σε ποιοτητα,ασφαλεια,καλυτερη οδικη συμπεριφορα και πλουσιοτερο ασφαλειας και ανεσης(εκδοση highline).Ετσι εξηγειτε το κατι παραπανω που ζηταει στην τιμη του το polo.Επισης το κυρος της volkswagen ειναι υψηλοτερο απο το αντιστιχο της seat.Γιατι και να μην γελιομαστε αν δεν ηταν η volkswagen η seat δεν θα υπηρχε τωρα
ΦΙΛΕ sotos... ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΩΣΩ 2 ΕΩΣ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗΣ,ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΔΙΟΤΙ KAI NA TO ΠΟΥΛΗΣΩ ΜΕΤΑ 2 ΕΩΣ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ,ΜΙΑ Η ΑΛΛΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.ΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ACCENT 5 ΕΤΙΑΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟ GOLF ΙΔΙΑΣ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑΣ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΧΑΡΕΙΣ.ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ.
Εχουν το ίδιο πάτωμα, τον ίδιο κινητήρα, όμως το POLO υπερέχει σε ποιότητα πλαστικών, συναρμογή και στο κιβώτιο ταχυτήτων (6αρι και καλύτερες σχέσεις), γι΄αυτό είναι και ακριβότερο. Δίνεις κατι περισσότερο και παίρνεις κατι καλύτερο ή το φθηνότερο και λιγότερο καλό.
Κατ αρχήν, το ίδιο το Polo φτιάχνεται στην Ισπανία στην πόλη Ναβάρα και το εργοστάσιο του Landaben όπου κατασκευάζεται το Polo είναι γνωστό πως προέρχεται από τη SEAT. Στην προηγούμενη γενιά του Polo, το 2007 όταν έπιασε φωτιά το βαφείο του Landaben, μετέφεραν τα σασί των Polo για να τα βάψουν στο Martorell που φτιάχνονατι τα Ibiza. Αυτό λέει κάτι... Το δε Ibiza ήταν το πρώτο μοντέλο του γκρουπ που φόρεσε το πάτωμα PQ25 (πιο πριν από το Polo), ενώ το ίδιο συνέβη για το Ibiza και με τον 1.4TSI των 180 ίππων και το 7τάχυτο DSG. Επίσης κάτι άλλο που δεν είναι ευρέως γνωστό αλλά είναι ακριβές, είναι πως η θέση της SEAT μέσα στο γκρουπ δεν περιορίζεται μόνο στο να δέχεται τις τεχνολογίες που της επιβάλλουν, αλλά συμβάλλει σ αυτές και μάλιστα μοντέλα της ίδιας της VW και της Audi έχουν εξελιχθεί από τη SEAT. Ακόμα σύμφωνα με την ADAC και άλλους ειδικούς όπως η Dekra τα μοντέλα της SEAT έχουν αντίστοιχη (και κατά περίπτωση ίσως και καλύτερη) αξιοπιστία από τα αντίστοιχα της VW, βλέπε Altea, Alhambra κλπ Και τέλος η ποιότητα κατασκευής είναι σε γενικά επίπεδα παρόμοια και ανάλογα με το μοντέλο βέβαια (πχ υπάρχουν εκδόσεις Polo με σκληρό ταμπλό και άλλες με μαλακό,, το αυτόν και δια το Ibiza). ¶λλωστε οι προμηθευτές των επιμέρους εξαρτημάτων είναι κοινοί.
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΕΓΑΛΟ-ΙΔΕΑΤΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΟΜΟΙΩΝΟΥΝ ΤΥΦΛΑ, ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑΣ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΚΛΙΚ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΤΟΥ POLO ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ IBIZA. ΒΑΘΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΞΕΡΕΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΤΟΥ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΘΝΗΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΔΗΓΙΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗΣ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗΣ ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ POLO. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. ΠΙΟ ΣΠΟΡΤΙΦ ΤΟ ΙΣΠΑΝΙΚΟ, ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ. ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΟΤΑΝ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ. ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΑΛΛΑ ΑΠΛΟΙ ΘΝΗΤΟΙ ΜΕ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΚΑΤΩΤΕΡΩΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ. ΛΑΘΟΣ ΣΤΟΧΕΥΣΕΙΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ, ΟΔΗΓΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!
Ως κάτοχος Ibiza ( άρα λίγο....υποκειμενικός) έχω να κάνω μία παρατήρηση. To Ibiza έχει πιο σπορτιφ προσανατολισμό από το Polo καθώς και πιο ενδιαφέρον design. Είναι όχημα που απευθύνεται κυρίως σε αντρικό κοινό κυρίως εν αντιθέσει με το Polo το οποίο μαζί με τα Yaris, Aygo,c1,c2,c3 είναι από τα αγαπημένα των γυναικών. Τώρα θα μου πείτε ότι η Seat σαν θυγατρική της VW χρησιμοποιεί ότι τεχνολογία και εξοπλισμό δίνει η "μαμά" εταιρεία η οποία λογικό είναι να κρατάει τα καλύτερα για τον εαυτό της. Συμφωνώ απόλυτα, αλλά είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ποιότητας και εξοπλισμού ώστε να δικαιολογεί την πιο αλμυρή τιμή ενός Polo από ένα Ibiza; Επομένως, θα συμφωνήσω με τον a.kou ότι όποιος θέλει οικονομία και sportiv design παίρνει Seat και όποιος θέλει το σήμα παίρνει VW.
Εύκολο...δε διαλέγεις κανένα απο τα δύο!
POlO tsi (k DSG akoma kalitera), kalitera plastika,sinarmogi, megaliteri metapolitiki axia, asfalestero ( esp standar), kata tin gnomi k pio omorfo. Prosfata antimetopisa to dilima k apofasisa me bash ta parapanw. Sini8ws kapoios 8a epelege ibiza gia oikonomikous logous
ibiza λογω τιμης και στησιματος,μονο το πενταρι σασμαν με χαλαει στο 1,2τsι αντι για το εξαρι του polo.....
το polo ειναι καλυτερο. ειναι γνωστι πως η σεατ απλα αντιγραφει την VW
Η seat το 2009 όταν πρωτο βγήκε το ibiza έδινε το esp στις 2 πιο πλούσιες συμβατικές εκδόσεις. εδώ και καιρό όμως το δίνει μόνο στο fr και στο cupra. Μεγα λάθος....προσωπικά προτίμησα σεατ (με το esp) λογω τιμής , λόγω φιλικότητας της αντιπροσωπίας (στη vw ειναι το λιγότερο κλέφτες και την εχουν δει κάπως), λόγω σχεδιασμου φυσικά και επειδή δεν είχα τίποτα να ζηλέψω (ακόμα και στο crash test το σεατ υπερέχει σε καποια σημεία....απο την άλλη για αξία μεταπώλησης...σιγά τη διαφορά που θα έχουν σε 5,6,7 χρόνια... αφου΄όλοι το ξερουν οτι ειναι ίδια τα μηχανικά και άλλα μερη το παραμυθάκι με το ..σήμα θα πάει περίπατο..ειχα polo και δεν ειδα και καμια τρελη εκτίμηση στη πιάτσα όταν ήταν να το πουλήσω....έτος κατασκευής κύριοι και ξερό ψωμί...τίποτα άλλο δεν μετράει...μα τίποτα όμως....
ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΤΙΖΑΙΝ ΣΠΟΡΤΙΒΙΚΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ ΙΒΙΖΑ. ΑΝ ΘΕΣ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΟΤΕ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ POLO. ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΕΤΡΟΥΝ
ΚΑΤΑΡΧΙΝ Η VW ΑΠΟ ΤΗ SEAT ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΛΚΙΚ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΑΠΟ ΚΡΑΤΗΜΑ/ΑΣΦΑΛΕΙΑ/ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕ AΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΥ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΛΥΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ. ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΙΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ VW AΠΟ ΕΝΑ SEAT. ΟΣΟ ΑΝΑΦΩΡΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΣΥΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ADAC-EUNONCAP ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ.