H επιτυχία του Insignia οφείλεται στην ικανότητα του να καλύπτει τις περισσότερες ανάγκες μιας οικογένειας
Διαφορετικά αυτοκίνητα για ίδιες ανάγκες: Εσείς πως διαλέγετε κατηγορία αυτοκινήτου;
(14/12/2010)
Mercedes A-Class ή Mazda MX-5; Μήπως Jeep Patriot ή καλύτερα Renault Scenic; Τέτοιες ερωτήσεις έρχονται καθημερινά στο Auto Τρίτη από ανθρώπους που έχουν σαφείς ανάγκες δεν είναι όμως καθόλου σίγουροι για την κατηγορία, πόσο μάλλον για το μοντέλο, που θα διαλέξουν. Εσείς;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στην αντίπερα όχθη, παιδιά, σκυλιά, πεθερικά πρέπει να χωρούν παντού και πάντα και έτσι ένα Grand C4 Picasso δείχνει ιδανικό με τις επτά του θέσεις. Τόσες όμως έχει και το Chevrolet Captiva και ανεβαίνει και στο χωριό το Πάσχα, όμως καίει κάτι παραπάνω και είναι και κάπως μεγαλύτερο.&&&& Η ουσία είναι πως οι ανάγκες λίγο πολύ είναι γνωστές και το πρόβλημα δημιουργείται στο πιο αυτοκίνητο τις καλύπτει καλύτερα. Η ψυχρή λογική θα βάλει κάτω τα νούμερα, θα δει τους χώρους, την κατανάλωση τις επιδόσεις τον εξοπλισμό και την τιμή. Και πάλι όμως λείπει το δεδομένο. Σε τι κατηγορία κοιτάμε; Ποια έκθεση θα επισκεφτούμε; Της Jeep ή της Alfa Romeo;
Η κατάσταση είναι συνήθης και καλύτερος μάρτυρας είναι οι άνθρωποι που κάθε φορά που αλλάζουν αυτοκίνητο, αγοράζουν κάτι τελείως διαφορετικό από την προηγούμενη. Σαφώς μπορεί να αλλάζουν οι ανάγκες, όμως συνήθως αυτό που αλλάζει είναι το τι νομίζουμε εμείς πως καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες μας τη δεδομένη στιγμή.
Εσείς λοιπόν πως διαλέγετε κατηγορία; Είστε σίγουρος από την αρχή τι είδος αυτοκινήτου θέλετε; Έχετε σκεφτεί μήπως την ανάγκη που θέλετε να καλύψετε την καλύπτει εξίσου καλά, αν όχι καλύτερα, ένα αυτοκίνητο άλλης κατηγορίας; Ή αντίστροφα, μήπως το αυτοκίνητο που διαλέξατε δεν σχετίζεται τόσο με τις ανάγκες σας, καλύπτει ένα μέρος τους αλλά περισσότερο έχει κάτι «άλλο»; &&&&
Είναι αλήθεια ότι συγκεκριμένες ανάγκες καλύπτονται από φαινομενικά τελείως διαφορετικές προτάσεις. Ο εργένης που ψάχνει το επόμενο αυτοκίνητό του θα φτιάξει μια λίστα που μπορεί να περιλαμβάνει από διθέσια roadster μέχρι οικογενειακά sedan. Ο οικογενειάρχης αντίστοιχα θα δει από μεσαία hatchback, μέχρι MPV και SUV. Νομίζω ότι, όπως σωστά είπαν και οι προηγούμενοι, ο κύριος λόγος επιλογής είναι η συμφέρουσα τιμή αγοράς και χρήσης. Πάντως στο αυτοκίνητο, ευτυχώς ή δυστυχώς, δεν παίζουν ρόλο μόνο οι ανάγκες του αγοραστή, αλλά και το συναίσθημα, η αισθητική, η ανάγκη για προβολή, επιβεβαίωση και άλλα ματαιόδοξα. Προσωπικά, αν δεν είχα οικογένεια, θα διάλεγα μεταξύ MX-5, Mini Cooper και Scirocco!
Το 1998 ένας φίλος μου είχε μόλις αγοράσει ένα Πεζό 106 Ραλλύ 8ν και μου το έδωσε να πάω μια βόλτα,αυτό ήταν!Ήμουν ερωτευμένος και κάθε δραχμή που μάζευα ήταν να αγοράσω ένα ίδιο!Τα κατάφερα το 2001 και αγόρασα ένα καινούριο 16ν..χωρίς να το πω στον φίλο μου,στο μεταξύ αυτός είχε πουλήσει το δικό του λόγω της γκρίνιας της αρραβωνιαστικιάς του και είχε προλάβει να αλλάξει 2 αυτοκίνητα μέσα σε 18 μήνες γιατί δεν τον ικανοποιούσαν..Δεν θα ξεχάσω ποτέ την έκφραση του όταν του κόρναρα έξω από το σπίτι του,δεν θα ξεχάσω ποτέ τα δάκρυα του όταν του το έδωσα να το οδηγήσει..Από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι θα ακούω την καρδιά μου και τίποτα άλλο!Μετά από 10 χρόνια το ραλλύ εξακολουθεί να είναι κάτω από το σπίτι μου και να χαίρει άκρα υγείας!
ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ 2-3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ. ΟΜΩΣ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΘΩΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ ΨΑΞΙΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΤΗ ΓΡΙΑ ΧSARA(13ETΩΝ Κ 215000ΧΙΛ) ΚΕΧΩ Κ 2 ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΣΕΙΡΑ ΙΕΡΑΡΧΕΙΑΣ ΧΩΡΟΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΙΜΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
ΛΟΙΠΟΝ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΓΩ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΜΕ ΕΛΚΕΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΑ. ΟΝΤΑΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΜΕ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΟ SEAT LEON 1,4 TSI. ΟΚ ΘΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΛΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΠΡΑΓΚΑΛΑ ΤΩΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΞ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΟΤΑΝ ΔΛΔ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ. ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MITSUBISHI ASX (ΣΤΗ ΔΙΚΗΝΗΤΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ) ΑΠΛΑ ΔΙΟΤΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΡΟΜΩΝ ΜΕ ΤΑ ΣΑΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΔΕΝ ΠΟΛΥΣΗΚΩΝΕΙ ΣΠΟΡΤΙΦ ΑΜΑΞΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ LEON.
Συμφωνω με τον ocean....και μην ξεχνατε πως πολλές απο τις ανάγκες ειναι πλαστές και δημιουργίες του μάρκετινγκ.....σιγα τα χωρια που θελουν 4κινηση.....με 70% κάτω οι πωλήσεις αυτοκινητων μαλλον αλλού ειναι το προβλημα!!! και που ειμαστε ακομα!!!!
opoios agorazei autokinito san na agorazei psigio i plintirio fysiko einai na koitaei ti ton symferei kai ti ton volevei. opoios agorazei aytokinito vasei goustou kai synaisthimatos edo ta pragmata periplekontai... peri orekseos kolokythopita
Στην Ελλάδα είναι γνωστό ότι ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών δεν αγοράζει αυτοκίνητο με βάση τις ανάγκες του, αλλά και τις οικονομικές του δυνατότητες. Το αυτοκίνητο ήταν για πολλά χρόνια πολύ ακριβό (μιλάω για τη δεκαετία του 60 και 70) και δεν ήταν εύκολο να το αγοράσει, ο καθένας. Το 1968, ένα αυτοκίνητο 1300 cc όπως η Alfa Romeo Julia κόστιζε 135000 δραχμές, όσο ένα διαμέρισμα τριάρι 80 τ.μ. Έτσι το αυτοκίνητο ήταν ένα όνειρο για το μικρομεσαίο, οικονομικά, πολίτη. Το κράτος από τότε φορολογούσε πολύ βαριά το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο λοιπόν, για τον Έλληνα, ήταν ένα μεγάλο απωθημένο, σε αντίθεση με τον αντίστοιχο Ευρωπαίο ή Αμερικανό. Για τον ίδιο λόγο όποιος αγόραζε τότε αυτοκίνητο, το αγόραζε για μιά ζωή, διότι δεν μπορούσε να το αποσβέσει. Μόλις τα τελευταία χρόνια που το αυτοκίνητο έγινε πιό προσιτό, διευρύνθηκε η αγορά του. Επίσης τα τελευταία χρόνια δόθηκαν και δάνεια από τις τράπεζες, για την αγορά αυτοκινήτου. Όμως τα απωθημένα υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη. Πολλοί αγοράζουν με βάση τα όνειρά τους, ή τι αγόρασε ο γείτονας ή ο φίλος τους, και όχι με το τι έχουν τη δυνατότητα, ή τι χρειάζονται. Αποτέλεσμα να μην μπορούν να τα αποπληρώσουν και να έχουμε τις χιλιάδες κατασχέσεις. Εγώ προσωπικά πάντα είχα την οικονομική δυνατότητα για ένα καλό αυτοκίνητο. Όμως παρόλο που το αυτοκίνητο είναι η μεγάλη μου αγάπη, ποτέ δεν έδωσα πολλά χρήματα για να το αγοράσω, δεδομένου ότι η επένδυση σε ένα αυτοκίνητο, σε σχέση με ένα ακίνητο, σημαίνει ουσιαστικά σε βάθος χρόνου απώλεια των χρημάτων που διαθέτει κανείς. Έτσι πάντα αγοράζω μεταχειρισμένα, ώστε αφενός μεν, διαθέτω μικρά χρηματικά ποσά, αλλά και συγχρόνως με τα χρήματα αυτά αγοράζω μεγαλύτερης κατηγορίας, από όσο θα αγόραζα καινούρια.
Συμφωνώ σε όλα με τον pvaik. Πρώτα οι ανάγκες, δεύτερων το οικονομικό , τρίτων η σχεδίαση, όσον αφορά την γνώμη τρίτων ότι και να πάρεις για αυτούς θα υπάρχει κάτι καλύτερο.(είμαι 40 με μικρο παιδί και μετακινούμε με VOLVO V50 ).ΤΖΙΣ
Δυστυχώς έτσι όπως έιναι τα πράγματα δεν θα διαλέγουμε αυτοκίνητο ανάλογα με τις ανάγκες μας. Θα διαλέγουμε με βάση την τσέπη μας. Θα γυρίσουμε στις εποχές όπου μία οικογένεια τεσσάρων ατόμων και αποσκευές θα πηγαίνει στο χωριό στιβαγμένη σε ένα 1200άκι. Ρόδα νάναι κι ότι νάναι.
ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΜΕ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΙ ΧΩΡΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΟΙ ΤΩΡΙΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗ ΜΙΣΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΙΔΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΘΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ 80 % ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ. ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 20 % ΑΦΟΡΑ ΠΙΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΙΣΧΥ, ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΙ, ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝ. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΩΡΑ ΤΗΣ ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ. ΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΧΩ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΚΟΥΠΕ ΤΡΙΠΟΡΤΟ ΣΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, Ε, ΤΟΤΕ ΠΑΩ ΓΥΡΕΥΟΝΤΑΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΔΥΣΚΟΛΗ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΚΑΩ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΘΑΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΝΑ ΒΑΡΕΤΟ MPV, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ ΝΑ ΑΠΟΡΡΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΜΟΥ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΥΠΕΡΥΨΩΜΕΝΟ ΑΜΑΞΩΜΑ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ. ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΟΥΝ 5 ΑΤΟΜΑ, ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΙ 4-5 ΠΟΡΤΟΥΛΕΣ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΩΡΑΙΟΥ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΚΛΕΙΣΤΟΦΟΒΙΚΟΥ ΔΕ ΣΠΟΡ ΚΟΥΠΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΘΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΖΙ, ΟΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΣΙΧΑΘΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ 80% ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΜΑΣ.