Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Citroen Nemo Euro5 με Start/Stop

Citroen Nemo Euro5 με Start/Stop

(25/1/2011)

Ξεκίνησαν ήδη στην αγορά της Μ. Βρετανίας οι πωλήσεις του ανανεωμένου Citroen Nemo. Το γαλλικό Vanette έχει να επιδείξει σημαντικά βελτιωμένα χαρακτηριστικά όπως οι αυξημένες μεταφορικές δυνατότητες ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούν στο νέο 1.300άρη πετρελαιοκινητήρα με σύστημα Start/Stop που καλύπτει την Euro5.

Πιο συγκεκριμένα το ανανεωμένο Citroen Nemo, που ήδη είναι διαθέσιμο στην αγορά της Μ. Βρετανίας διακρίνεται για την δυνατότητα μεταφοράς υψηλότερου ωφέλιμου φορτίου (στις εκδόσεις με πετρελαιοκινητήρα). Συγκεκριμένα τα φορτία που οι εκδόσεις diesel του ανανεωμένου Nemo ανέρχονται πλέον έως και στα 660 κιλά (από 610 κιλά), ενώ παράλληλα το σύστημα Extenso που αφορά στην διαμόρφωση του χώρου φόρτωσης, είναι διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με αποτέλεσμα ο ωφέλιμος όγκος της καρότσας να αυξάνεται κατά 0,3 κ.μ. στα 2,8 κ.μ. Παράλληλα το μέγιστο μήκος των αντικειμένων που μπορεί να τοποθετηθούν στο εσωτερικό του οχήματος αυξάνεται κατά 968 χλστ. στα 2.491 χλστ. εξαιτίας της αναδίπλωσης του καθίσματος του συνοδηγού.Όπως προαναφέραμε όμως, η σημαντική διαφοροποίηση του ανανεωμένου Nemo σε σχέση με τις εκδόσεις που διατίθεται στην παρούσα φάση και στην ελληνική αγορά, αφορά στην γκάμα των πετρελαιοκινητήρων του. Συγκεκριμένα ο κινητήρας HDi των 1,4 λτ. αντικαθίσταται από ένα νέο μηχανικό σύνολο, 1,3HDi που πέραν της αυξημένης απόδοσης του, καλύπτει και τις προδιαγραφές της Euro5.Ο εν λόγω πετρελαιοκινητήρας είναι χωρητικότητας 1.248 κ.εκ. και αποδίδει ισχύ 75 ίππων/4.000 σ.α.λ. (έναντι 70 ίππων του 1,4HDi) και μέγιστη ροπή 190Nm/1.400 σ.α.λ. (έναντι 160Nm/1.750 σ.α.λ. του 1,4HDi). Η μέση κατανάλωση καυσίμου του περιορίζεται στα μόλις 4,3 λτ./100 χλμ. και είναι βελτιωμένη κατά 4,4% σε σχέση με τις επιδόσεις του 1,4HDi. Παράλληλα οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έχουν επίσης μειωθεί ακόμα περισσότερο (113 g CO2/km έναντι 119 g/km του 1,4HDi).Σε σχέση με το προγενέστερο μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ., ο νέος πετρελαιοκινητήρας του Citroen Nemo εφοδιάζεται με ειδικό φίλτρο μικροσωματιδίων (DPFS) ενώ στον βασικό εξοπλισμό των πετρελαιοκίνητων εκδόσεων του γαλλικού μοντέλου περιλαμβάνεται και ένα προηγμένο σύστημα Start/Stop που αναλαμβάνει να απενεργοποιήσει τον κινητήρα όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση.Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως το Nemo εφοδιάζεται και βενζινοκινητήρα 1,4 λτ. που καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro5. Η μέγιστη ισχύς του ορίζεται στους 75 ίππους από τις 5.200 σ.α.λ. και η ροπή στα 118 Nm/3.300 σ.α.λ.. Ωστόσο η μέση κατανάλωση καυσίμου ανέρχεται στα 6,4 λτ./100 χλμ. και είναι βελτιωμένη κατά 7,3% ενώ και οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί στα 148g/km (από 164g/km). Σε ότι αφορά μάλιστα στην αγορά της Μ. Βρετανίας, οι βενζινοκίνητες εκδόσεις του Citroen Nemo διαθέτουν την δυνατότητα χρήσης τόσο αμόλυβδης βενζίνης όσο και υγραερίου ως καύσιμο (Dual Fuel System).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
PEUGEOT