ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ενας κινητήρας αλλά σε πολές εκδοχές ιπποδύναμης για το νέο Focus

Ενας κινητήρας αλλά σε πολές εκδοχές ιπποδύναμης για το νέο Focus

Το νέο Focus έχει μόνο έναν κινητήρα, σε τέσσερις όμως εκδόσεις ισχύος. Μπορεί με τα 1,6 λίτρα του να χτυπήσει Golf και Astra που προσφέρουν διάφορους κυβισμούς;

(16/2/2011)

Η VW διαφημίζει τους τούρμπο κινητήρες του Golf , ενώ και στο Astra οι πωλήσεις δείχνουν προτίμηση προς αυτά τα μοτέρ. Η Ford κάνει κάτι πιο έξυπνο. Αντί να έχει ένα μοτέρ για κάθε διαμόρφωση ισχύος, προσφέρει ένα μόνο μοτέρ σε τέσσερις εκδόσεις. Τι λέτε, είναι καλύτερα έτσι;

Ποια είναι η διαφορά; Το Focus που θα αγοράσετε θα είναι σίγουρα 1,6 λίτρα και μόνο 1,6 λίτρα. Γιατί δεν υπάρχει άλλος κυβισμός. Αυτό που αλλάζει είναι η ισχύς. Γιατί για να καλύψει η Ford όλη τη γκάμα ζήτησης του μικρομεσαίου της, προσφέρει το νέο αυτό μοτέρ με ή χωρίς τούρμπο. Στις εκδόσεις χωρίς τούρμπο έχει 105 και 125 ίππους, και στις εκδόσεις με, έχει 150 και 182 ίππους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Έτσι με ένα και μοναδικό μοτέρ μπορεί να χτυπήσει τον ανταγωνισμό στα ίσια. Για παράδειγμα το Golf για τα 85 και 105 άλογα έχει τον 1,2TSI ενώ για τα 122 θέλει άλλον κυβισμό, άλλο μοτέρ, τον 1,4TSI.
Η Ford ισοφαρίζει αυτά τα μοτέρ σε ισχύ αλλά και σε ρύπους και κατανάλωση (που έχουν περισσότερη σημασία στις «μικρότερες» εκδόσεις) με το 1,6 χωρίς τούρμπο. Και μετά το τουρμπίζει. Εκεί χτυπάει τον 140άρη 1,4TSI αλλά και τον 1,4 του Astra.
Και για να ευρύνουμε τον ανταγωνισμό, στην ίδια περίπου κλιμάκωση ισχύος βρίσκεται και το Leon, το Megane αλλά και το 308 και το νέο C4. Με τους 150 ίππους το νέο τούρμπο μοτέρ της Ford φέρνει το Focus στην καρδιά του ανταγωνισμού ενώ αφήνει και μία ακόμη έκδοση για πιο πάνω, αυτή των 182 ίππων.
Εκεί χτυπάει ότι περισσεύει, όπως το Astra 1,6T, πριν ξεκινήσουν οι ειδικές εκδόσεις ST/RS που αναμένονται πολύ καυτές.
Αυτός ο τρόπος κλιμάκωσης των εκδόσεων ενός μοντέλου δεν είναι ο παραδοσιακός. Παλιά είχαμε 1,4 μετά 1,6 μετά 1,8 κλπ. Αρκετοί κατασκευαστές με ή χωρίς τούρμπο διατηρούν διαφορετικούς κυβισμούς και έτσι παρά την εμφανή κλιμάκωση στην ιπποδύναμη, ο αγοραστής με την παλιά λογική διαλέγει κυβισμό και «ξέρει» τι παίρνει.
Μήπως η λογική της Ford σας προβληματίζει; Πως το βλέπετε να έχετε στη διάθεσή σας μόνο έναν κινητήρα σε διαφορετικές εκδόσεις; Δεν εντυπωσιάζεστε ή μήπως μπερδεύεστε; Προτιμάτε να έχετε διαφορετικούς κυβισμούς ή η κλιμάκωση της ισχύος είναι αρκετή για να διακρίνετε τι ακριβώς αγοράζετε;
ford
LINGLONG VS GOODYEAR