To πρώτο σεντάν αυτοκίνητο της Porsche, τώρα και σε υβριδική έκδοση. Μετά την υβριδική Cayenne, η γερμανική εταιρεία προχωρά στην υιοθέτηση αυτής της τεχνολογίας και για την Panamera. H ιπποδύναμη της φτάνει τους 380 ίππους και η κατανάλωση τα μόλις 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
To σχετικό δελτίο τύπου της Porsche ξεκινά λέγοντας ότι: «Η Panamera S Hybrid είναι η πιο οικονομική Porsche όλων των εποχών». Αυτό ακριβώς ισχύει στην περίπτωση του δεύτερου υβριδικού αυτοκινήτου του Γερμανού κατασκευαστή, αφού η κατανάλωση της φτάνει τα μόλις 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 159 γρ./χιλιόμετρο (τιμές που επιτυγχάνονται με τη χρήση ελαστικών χαμηλής τριβής που αποτελούν επιπλέον εξοπλισμό). Ενώ ακόμη και με τα «στάνταρ» ελαστικά το μοντέλο θα σημειώνει τιμή κατανάλωσης στα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 167 γρ./χιλιόμετρο). Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6 δλ. ενώ η τελική της ταχύτητα είναι τα 270 χ.α.ω. Η δυνατότητα της να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια είναι τα μόλις 2 χιλιόμετρα, με τη μέγιστη ταχύτητα να φτάνει τα 85 χ.α.ω. Το σύστημα προέρχεται ατόφιο από την υβριδική Cayenne και χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα των 3,0 λίτρων που αποδίδει 333 ίππους, και ηλεκτροκινητήρα 47 ίππων, ενώ η μετάδοση εξασφαλίζεται από το κιβώτιο Tiptronic S, 8 σχέσεων. Τέλος, η Panamera S Hybrid μπορεί να κινηθεί με τον κινητήρα σβηστό έως και τα 165 χ.α.ω. (156 χ.α.ω για την υβριδική Cayenne). Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης, ενώ θα είναι διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά από τον Ιούνιο με τις τιμές να ξεκινούν από τα 106.185 ευρώ (στη Γερμανία).
Το υβριδικό σύστημα προέρχεται από την Cayenne S Hybrid, και βοηθά την Panamera να σημειώνει κατανάλωση έως και 6,8 λίτρων/100 χιλιόμετρα (ανάλογα με τα ελαστικά)