ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To πρώτο crash-test στην Ελλάδα

(17/2/2011)

Τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει σε μια σύγκρουση -ακόμη και με λίγα χιλιόμετρα- η μη χρήση της ζώνης ασφαλείας, ένα ιδιαίτερα συνηθισμένο φαινόμενο στη χώρα μας, έδειξε με τον πλέον εμφαντικό τρόπο το Crash Test της DEKRA.

Δύο ειδικά ανδρείκελα της DEKRA χρησιμοποιήθηκαν ώστε να προσομοιώσουν τους επιβάτες του οχήματος, από τα οποία, αυτό που καθόταν στη θέση του οδηγού, φορούσε ζώνη ασφαλείας, ενώ αυτό που καθόταν στη θέση του συνοδηγού, δε φορούσε. Παράλληλα, στο χώρο αποσκευών του οχήματος οι άνθρωποι της DEKRA τοποθέτησαν ένα βαρύ αντικείμενο, ώστε να καταδείξουν τι συμβαίνει όταν δεν υπάρχει ασφαλής πρόσδεση φορτίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Τι συνέβη;

Για λόγους ασφαλείας, λόγω του βρεγμένου οδοστρώματος, η ταχύτητα που προσέκρουσε το όχημα στο σταθερό εμπόδιο ήταν λίγο χαμηλότερη από τα 50 χλμ./ώρα (46,2 χλμ./ώρα για την ακρίβεια). Έστω και έτσι όμως, οι επιπτώσεις που είχε η πρόσκρουση στο ανδρείκελο που δε φορούσε ζώνη ασφαλείας, ήταν πολύ μεγάλες. Ειδικότερα, το σώμα του δε συγκρατήθηκε από κάπου και έτσι με το κεφάλι του προσέκρουσε πάνω στο παρμπρίζ, ραγίζοντάς το. Αυτό πρακτικά συνεπάγεται κίνδυνο σοβαρότατου τραυματισμού στο πλέον ευαίσθητο σημείο του σώματος, στο κεφάλι. Από την άλλη, το έτερο ανδρείκελο που φορούσε τη ζώνη ασφαλείας συγκρατήθηκε και δεν έπαθε τίποτε (ο αερόσακος που είχε το αυτοκίνητο συνέβαλε και αυτός στη μη πρόκληση κάποιου τραυματισμού). Όσον αφορά τώρα στο βαρύ αντικείμενο που βρισκόταν στο χώρο αποσκευών, αυτό, μετά την πρόσκρουση, βρέθηκε πάνω στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Εάν είχαμε να κάνουμε με κανονικό ατύχημα, τότε οι πιθανότητες τραυματισμού της μέσης των εμπρός επιβατών θα ήταν πολύ μεγάλες και ίσως ακόμη να είχαν αποβεί και μοιραίες…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA