3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Toyota Prius
Toyota: 3 εκατομμύρια υβριδικά!
(11/3/2011)
Η Toyota Motor Corporation (TMC) ανακοίνωσε ότι οι παγκόσμιες αθροιστικές πωλήσεις των υβριδικής τεχνολογίας οχημάτων της ξεπέρασαν τα 3 εκατομμύρια. Συγκεκριμένα, πάνω από 3,03 εκατομμύρια μονάδες είχαν ήδη πουληθεί σε όλο τον κόσμο μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου του 2011!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Φέτος, η TMC συνέχισε να επεκτείνει τη γκάμα υβριδικών μοντέλων της λανσάροντας τον Ιανουάριο το Lexus "CT 200h"— το πρώτο αποκλειστικά υβριδικό στη μικρομεσαία premium κατηγορία. Η TMC εμπορεύεται σήμερα 16 μοντέλα υβριδικών αυτοκινήτων σε περίπου 80 χώρες και περιοχές ανά τον κόσμο, μεταξύ των οποίων τρία επαγγελματικά στην Ιαπωνία. Η TMC προγραμματίζει να λανσάρει 10 νέα υβριδικά μοντέλα μέχρι το τέλος του 2012 - έξι νέα και τέσσερα ανανεωμένα. Η TMC δεσμεύεται να διευρύνει τη γκάμα και να αυξήσει τον αριθμό των χωρών και περιοχών στις οποίες εμπορεύεται υβριδικά οχήματα.Μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου, 2011, η TMC υπολογίζει ότι τα υβριδικά οχήματα της εταιρίας, από το 1997, έχουν επιτύχει μείωση περίπου 18 εκατομμυρίων τόνων σε εκπομπές CO2 — αιτία της κλιματικής αλλαγής — συγκριτικά με τις εκπομπές που θα παρήγαγαν βενζινοκίνητα οχήματα παρόμοιων διαστάσεων και οδηγικών επιδόσεων. Δίνοντας υψηλή προτεραιότητα και απαντώντας στο πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής με περιβαλλοντικά βιώσιμα οχήματα, η TMC θεωρεί ότι αυτά μπορούν να κάνουν τη διαφορά μόνο μέσα από ευρεία χρήση και πασχίζει για την εξάπλωσή τους. Με τις παγκόσμιες αθροιστικές πωλήσεις των υβριδικών αυτοκινήτων της να ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια, η TMC πιστεύει ότι τέτοιου τύπου αυτοκίνητα αρχίζουν να γίνονται γενικότερη τάση.
Η TMC σκοπεύει να συνεχίσει την προσπάθεια – προς όλες τις κατευθύνσεις – για την ανάπτυξη και διάδοση και άλλων περιβαλλοντικά συμβατών οχημάτων πέραν των βενζινοηλεκτρικών υβριδικών. Θεωρώντας τις υβριδικές τεχνολογίες με τα επιμέρους στοιχεία τους ως ισχυρή βάση για τη δημιουργία αυτοκινήτων φιλικών προς το περιβάλλον, η TMC θα εξακολουθήσει να επιδιώκει την περαιτέρω αύξηση των επιδόσεων, και να επεκτείνει την προϊοντική γκάμα της με μοντέλα δημοφιλή στους καταναλωτές.