ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Υβριδικό σύστημα «Integrated Motor Assist»

Υβριδικό σύστημα «Integrated Motor Assist»

(27/10/2010)

Τα Honda CR-Z, Insight και Civic Hybrid χρησιμοποιούν ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα, με τον ηλεκτροκινητήρα απλά να βοηθά το έργο του συμβατικού μοτέρ. Η ιαπωνική εταιρεία το ονομάζει «Integrated Motor Assist» (ΙΜΑ).

O ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 14 ίππους στις 1.500 σ.α.λ. και 79 Nm στις 1.000 σ.α.λ, έχει σχήμα δακτυλίου και βρίσκεται μεταξύ συμπλέκτη και βενζινοκινητήρα και δεν μπορεί να κινήσει το εκάστοτε αμιγώς ηλεκτρικά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στην περίπτωση του CR-Z, o θερμικός κινητήρας προέρχεται από το ιαπωνικό Jazz, είναι 1,5 λίτρων, 16βάλβιδος, με σύστημα i-VTEC, δύο, και όχι τριών σταδίων. Αποδίδει 114 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. με 145 Nm στις 4.800 σ.α.λ. Η συνδυαστική ισχύς των παραπάνω είναι 124 ίπποι στις 6.100 σ.α.λ. και 174 Nm από τις 1.000 – 1.500 σ.α.λ.! H φόρτιση των μπαταριών δε γίνεται σχεδόν ποτέ από τον κινητήρα, αλλά με άφημα του γκαζιού ή φρενάρισμα (με σχέση επιλεγμένη). Το CR-Z δεν απαιτεί περισσότερα από 5 λτ. αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χλμ. στο μικτό κύκλο, ενώ η εκπομπή ρύπων δεν ξεπερνά τα 117 γρ. CO2/χλμ. Για τη μετάδοση, αντί του κλασικού CVT, έχει επιλεγεί 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο για καλύτερη οδηγική αίσθηση.
Στην περίπτωση του Insight, η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 4,4 λτ./100 χλμ. και η ισχύς στους 88 ίππους. Αντίθετα με το CR-Z, το Insight χρησιμοποιεί θερμικό μοτέρ του 1,3 λίτρου, όπως και το Civic Hybrid του οποίου η μέση κατανάλωση είναι 4,6 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 109 γρ./χλμ.
Toyota
Citroen