Απίστευτα χαμηλό κόστος κίνησης για το Forester με σύστημα υγραεριοκίνησης.
Πόσο άλλαξε το υγραέριο τα πράγματα; Σας έκανε να ξεχάσετε τα υβριδικά; Τους μικρούς κυβισμούς, τη χαμηλή κατανάλωση;
(29/3/2011)
Εννιά στους δέκα που ρωτήθηκαν σε πανευρωπαϊκή έρευνα τι τους λείπει από την αυτοκίνηση του παρελθόντος απάντησαν «τα φθηνά καύσιμα». Το υγραέριο σαν μαγικό ραβδί δίνει λύση στο πρόβλημα, είναι όμως ικανό να σας κάνει να ξεχάσετε υβριδικά και γενικά τα αυτοκίνητα χαμηλής κατανάλωσης;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και εδώ μπαίνει το υγραέριο. Με μειωμένο κόστος καυσίμου σχεδόν στο μισό, το υγραέριο υπόσχεται πως μπορεί να επαναφέρει στη λίστα αγορών ένα αυτοκίνητο που η σημερινή τιμή της βενζίνης το κάνει απαγορευτικό.Ένα αυτοκίνητο που παρά την δυνατότητά σου να το αγοράσεις σε απασχολεί το πόσο θα καίει. Ένα αυτοκίνητο που στο δια ταύτα αποφάσισες πως δεν αξίζει τον κόπο και πήγες σε κάτι μικρότερο ή ακόμη και υβριδικό.
Αυτή είναι εξάλλου η κατάσταση σήμερα, με την αγορά να στρέφεται σε όλο και μικρότερα και άρα χαμηλότερης κατανάλωσης αυτοκίνητα. Όμως με το υγραέριο τα πράγματα αλλάζουν. Γιατί τώρα όλα τα μοντέλα «παίζουν» και πάλι, με το δεδομένο πως αλλάζοντας το καύσιμο σε υγραέριο θα έχουμε το κόστος κατανάλωσης που θέλουμε.
Είναι όμως τόσο δελεαστικό το υγραέριο για να αρνηθούμε όλες αυτές τις τεχνολογίες που έχουμε στη διάθεσή μας; Γιατί μπορεί το κόστος καυσίμου να πέφτει όμως τα άλλα «πράσινα» χαρακτηριστικά δεν τονώνονται το ίδιο.
Ένα αυτοκίνητο με υγραέριο (όσο και αν είναι φιλικότερο για το περιβάλλον από ένα αντίστοιχο βενζίνης) δεν μπορεί να φτάσει τις εκπομπές ρύπων ενός υβριδικού. Δε θα είναι επίσης το ίδιο με ένα με μικρότερο κινητήρα χαμηλότερης κατανάλωσης. Και είναι λογικό. Όμως αυτά πόσο μας αγγίζουν, μπροστά στη δυνατότητα να έχεις το αυτοκίνητο που θες, στο μέγεθος και τις επιδόσεις που θες, με την κατανάλωση που θες;
Και στο κάτω – κάτω , το υγραέριο συνδυάζεται με τις νέες τεχνολογίες, και το τούρμπο και τα συστήματα start/stop και όλα τα άλλα επιμέρους που μειώνουν την κατανάλωση για ακόμη μεγαλύτερο όφελος.
Εσείς τι λέτε; Σας έχει αλλάξει η δυνατότητα υγραεριοκίνησης την επιλογή αυτοκινήτου; Επανέρχεστε σε μοντέλα που πριν είχατε διαγράψει λόγω κατανάλωσης; Και τελικά σας τραβά το υγραέριο μακριά από αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας ή υβριδικά αφού βρίσκετε με αυτό την κατανάλωση που θέλετε;
Το υγραέριο είναι καλό για κάποιον που έχει ήδη μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο και για να μη το σκοτώσει στην αγορά, μπορεί να συνεχίσει να το χρησιμοποιεί με μεγάλη μείωση του κόστους χρήσης του.
ΚΑΛΗ Η ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ DIESEL ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΙ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΒΛΕΠΕ FORESTER 2.0). ΤΩΡΑ ΠΕΡΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΩΝ ΗΔΗ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΘΕΜΑΤΑΚΙΑ (ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΡΕΖΕΡΒΑΣ, ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣ. ΕΓΓΥΗΣΗΣ Κ.ΛΠ). ΜΑΛΛΟΝ ΟΜΩΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ Η ΤΙΜΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΝΕΟ CLUB...
Η υγραεριοκίνηση είναι (χωρίς να το επιδιώξει η κυβέρνηση) η μόνη περίπτωση ανάπτυξης της οικονομίας στις μέρες μας. Το κράτος δεν έχει κανένα λόγο να επιδιώξει αμφίβολα μελλοντικά έσοδα από τυχόν αύξηση του ειδικού φόρου κατανάλωσης στο υγραέριο καθώς εισπράττει πολύ περισσότερα (και ζεστά-ζεστά) από το ΦΠΑ από τις δεκάδες χιλιάδες μετατροπές που γίνονται. Μαζί και τα παράβολα του ΚΤΕΟ, για πιστοποίηση συστημάτων, υψηλότερα τέλη κυκλοφορίας από αυτοκίνητα που δεν παροπλίστηκαν παρά τα πολλά κυβικά τους, κλπ. Όσον αφορά την εγκατάσταση υγραερίου σε βελτιωμένα αυτοκίνητα, μια χαρά γίνεται, αρκεί να βρεις καλό εγκαταστάτη και κάποιο αξιόπιστο σύστημα (κατά προτίμηση υγρού ψεκασμού). Έχω κάνει τη σχετική μετατροπή σε βελτιωμένο Ford S-MAX 2.5T πάνω από 6 μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την οικονομία και τις επιδόσεις!
Παιδια ετσι ακριβως ειναι...λογω βενζινης δεν μπορουσα να κυκλοφορησω το λαντ κρουισερ (ΜΥ 1999) μου ουτε να το πουλησω διοτι το επαιρναν σε εξευτελιστικες τιμες. Με το υγραεριο το κυκλοφορω καθε μερα με 2,000 χλμ το μηνα και μου καιει σαν 1800-2-λιτρο σε ευρω. οπωσδηποτε εχω κανει παραχωρησεισ σε χωρους λογω μπουκαλας, ανεφοδιασμος σε συγκεκριμενα πρατηρια, αλλα δεν το σκοτωσα και το απολοαμβανω. το υγραεριο το εβαλα πριν 8 μηνες και εχω κανει 16000 χλμ. χωρις κανενα προβλημα. σε 2-3 μηνες θα αποσβεσω το κοστος εγκαταστασησ (1800 ευρω + φπα λογω 6-κυλινδρου). Μενω σε δυσπροσιτο σημειο και πολλες φορες το χρονο χρειαζομαι 4χ4 και κοντα διαφορικα...δεν το αλλαζω με τιποτα ( τα μικροτερα 4χ4 μου δημιουργουν ανασφαλεια...) & η συζυγος εγκρινει 100%. Μεση καταναλωση για 16000 χλμ περιπου 16 λιτρα υγραεριο ανα 100 χλμ (μετρημενα με χαρτι και μολυβι) ενω στη βενζινη καιει 13 λιτρα / 100 χλμ. Με σταματησαν αστυνομικοι ΔΙΑΣ για ελεγχο τυπικο και οταν ειδαν μπουκαλα πισω αρχισε ο νεαρος ευγενεστατα να ρωταει τεχνικα..που πως γιατι αν συμφερει κλπ...ισως να ενδιαφεροταν πραγματικα η εκανε διακριτικο ελεγχο..ποτε δεν θα το μαθω αυτα...Τασος
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ, ΔΕ ΛΕΩ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΧΘΟΥΝ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ, ΑΠΟ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ) ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΑΦΟΥ ΠΕΡΑΣΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΒΕΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ. ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΑΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ. ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ 10.000 ΧΙΛ ΤΟ ΧΡΟΝΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΑΠΟΣΒΕΣΗ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΑΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΤΑ 2,5 - 3 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ. ΤΡΙΤΟΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΥΒΙΚΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΑ "ΜΑΥΡΑ ΠΡΟΒΑΤΑ" ΤΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΙΣΤΑΝ. ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ; ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΛΥΤΩΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΣΕ ΧΡΕΩΝΕΙ ΑΠΟ 800 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 1200 ΕΥΡΩ ΣΕ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡXΕΣAI ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΣΟΥ. ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΤΟ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΗΔΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ. ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΛΙΤΡΟ ΤΩΡΑ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ ΑΝ ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΑΜΗΛΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΗΣΤΡΙΚΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ 1200-1500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΑΜΦΙΒΟΛΟΥ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΤΡΕΧΕΙ ΜΙΑ ΖΩΗ ΓΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΕΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ 1000 ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Το υγραέριο θα ήταν καλό καύσιμο, αν ήταν το μόνο καύσιμο, με ένα μόνο ρεζερβουάρ (για να μην κουβαλάμε περιττό βάρος, που με τη σειρά του σημαίνει αυξημένη κατανάλωση και μείωση επιδόσεων) και με διάθεση του υγραερίου, από όλα τα πρατήρια βενζίνης, ώστε να το βρίσκουμε παντού. Η αναγκαιότητα των δύο δεξαμενών και η δυσκολία ανεφοδιασμού του υγραερίου, λόγω των λίγων πρατηρίων, με αποθαρρύνει από τη χρήση του. Επίσης δεν ξέρω αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από βελτιωμένα αυτοκίνητα, που έχουν aftermarket ECU ρυθμισμένη ξεχωριστά. Ακόμη ποιός μας βεβαιώνει ότι όταν γενικευτεί η χρήση του υγραερίου, δεν θα ακριβύνει και αυτό και θα φθάσει σε παραπλήσια τιμή με τη βενζίνη, ώστε να κερδίσει το κράτος, αυτά που θα χάσει από την αντικατάσταση της βενζίνης από το υγραέριο;
kalo to ygraerio,omos, se ayth thn xwra,yparxei kapoios poy na mas eksasfalisei.oti an paroyme i metatrepsoume to aytokinito mas,den tha valoun epipleon foroys kai se afto, gia na eksisosoun tin hasoura apo toys forous tis benzinis?? mia h alli tha ginei.......