Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Απίστευτα χαμηλό κόστος κίνησης για το Forester με σύστημα υγραεριοκίνησης.

Απίστευτα χαμηλό κόστος κίνησης για το Forester με σύστημα υγραεριοκίνησης.

Πόσο άλλαξε το υγραέριο τα πράγματα; Σας έκανε να ξεχάσετε τα υβριδικά; Τους μικρούς κυβισμούς, τη χαμηλή κατανάλωση;

(29/3/2011)

Εννιά στους δέκα που ρωτήθηκαν σε πανευρωπαϊκή έρευνα τι τους λείπει από την αυτοκίνηση του παρελθόντος απάντησαν «τα φθηνά καύσιμα». Το υγραέριο σαν μαγικό ραβδί δίνει λύση στο πρόβλημα, είναι όμως ικανό να σας κάνει να ξεχάσετε υβριδικά και γενικά τα αυτοκίνητα χαμηλής κατανάλωσης;

Με την αυτοκινητοβιομηχανία να έχει στραφεί τα τελευταία 6 χρόνια σε μία κούρσα μείωσης της κατανάλωσης, είναι σίγουρο πως τα αυτοκίνητα σήμερα καίνε πολύ λιγότερο από ότι στο παρελθόν. Ο ρυθμός όμως με τον οποίο ακριβαίνουν τα καύσιμα είναι πολύ πιο γρήγορος και έτσι το κόστος χρήσης του αυτοκινήτου παραμένει πολύ υψηλό παρά τη νέα τεχνολογία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και εδώ μπαίνει το υγραέριο. Με μειωμένο κόστος καυσίμου σχεδόν στο μισό, το υγραέριο υπόσχεται πως μπορεί να επαναφέρει στη λίστα αγορών ένα αυτοκίνητο που η σημερινή τιμή της βενζίνης το κάνει απαγορευτικό.
Ένα αυτοκίνητο που παρά την δυνατότητά σου να το αγοράσεις σε απασχολεί το πόσο θα καίει. Ένα αυτοκίνητο που στο δια ταύτα αποφάσισες πως δεν αξίζει τον κόπο και πήγες σε κάτι μικρότερο ή ακόμη και υβριδικό.
Αυτή είναι εξάλλου η κατάσταση σήμερα, με την αγορά να στρέφεται σε όλο και μικρότερα και άρα χαμηλότερης κατανάλωσης αυτοκίνητα. Όμως με το υγραέριο τα πράγματα αλλάζουν. Γιατί τώρα όλα τα μοντέλα «παίζουν» και πάλι, με το δεδομένο πως αλλάζοντας το καύσιμο σε υγραέριο θα έχουμε το κόστος κατανάλωσης που θέλουμε.

Είναι όμως τόσο δελεαστικό το υγραέριο για να αρνηθούμε όλες αυτές τις τεχνολογίες που έχουμε στη διάθεσή μας; Γιατί μπορεί το κόστος καυσίμου να πέφτει όμως τα άλλα «πράσινα» χαρακτηριστικά δεν τονώνονται το ίδιο.
Ένα αυτοκίνητο με υγραέριο (όσο και αν είναι φιλικότερο για το περιβάλλον από ένα αντίστοιχο βενζίνης) δεν μπορεί να φτάσει τις εκπομπές ρύπων ενός υβριδικού. Δε θα είναι επίσης το ίδιο με ένα με μικρότερο κινητήρα χαμηλότερης κατανάλωσης. Και είναι λογικό. Όμως αυτά πόσο μας αγγίζουν, μπροστά στη δυνατότητα να έχεις το αυτοκίνητο που θες, στο μέγεθος και τις επιδόσεις που θες, με την κατανάλωση που θες;
Και στο κάτω – κάτω , το υγραέριο συνδυάζεται με τις νέες τεχνολογίες, και το τούρμπο και τα συστήματα start/stop και όλα τα άλλα επιμέρους που μειώνουν την κατανάλωση για ακόμη μεγαλύτερο όφελος.
Εσείς τι λέτε; Σας έχει αλλάξει η δυνατότητα υγραεριοκίνησης την επιλογή αυτοκινήτου; Επανέρχεστε σε μοντέλα που πριν είχατε διαγράψει λόγω κατανάλωσης; Και τελικά σας τραβά το υγραέριο μακριά από αυτοκίνητα νέας τεχνολογίας ή υβριδικά αφού βρίσκετε με αυτό την κατανάλωση που θέλετε;
Toyota
Citroen