Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ακόμη μια νίκη για τη Citroen. 
Μήπως καταντάει βαρετό;

Ακόμη μια νίκη για τη Citroen. Μήπως καταντάει βαρετό;

ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Εν αναμονή…

(4/4/2011)

Φτάνει η εσωτερική διαμάχη των οδηγών της Citroen να δώσει πνοή στο WRC; Στο ράλι Πορτογαλίας, 3ο αγώνα του φετινού WRC, θριάμβευσε και πάλι η Citroen, με τους οδηγούς της Ford να βρίσκονται χαοτικά πιο πίσω (για τον ένα ή τον άλλο λόγο), ενώ όλα τα φώτα της δημοσιότητας στράφηκαν στη μάχη που (υποτίθεται ότι) εξελίσσεται στο στρατόπεδο της Citroen.

Ταχύς ο νέος Σεμπαστιάν (Οζιέ) αλλά δύσκολα ο Λέμπ θα παρατήσει τη φιλοδοξία του για έναν ακόμη τίτλο, ενώ δεν ξέρουμε τι τακτική θα κρατήσει τελικά ο team-manager της ομάδας, όταν δεν θα βλέπει σίγουρα βαθμολογικά οφέλη. Φτάνουν όμως αυτά; Σίγουρα όχι, παρά τα video, τις ανακοινώσεις και τον εντυπωσιασμό που θέλει να προκαλέσει η εταιρεία που προωθεί το WRC (North One, επίγονος της ISC). Αρκεί επίσης μια ματιά στη γενική κατάταξη (1η δεκάδα) για να πιστοποιήσει ότι οι δύο ομάδες κυριαρχούν απόλυτα στο παιγνίδι (4 DS3 και 6 Fiesta). O θεατής και λάτρης των ράλι, για να παραμείνει στους …δέκτες του δεν θα πρέπει να αντιμετωπίζει ένα δυο-πώλιο, αλλά πραγματικό ανταγωνισμό, όπως τουλάχιστον ξέραμε πρίν λίγα χρόνια (παρούσες, εκείνη την εποχή, πρίν 6 χρόνια, οι Ford, Peugeot, Citroen, Subaru, Mitsubishi).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για το λόγο αυτό, πολλές ελπίδες στηρίζονται στην εμφάνιση της Mini που θα ξεκινήσει δοκιμαστικά στη φετινή σεζόν από το ράλι Σαρδηνίας (5-8 Μαïου) με στόχο την πλήρη συμμετοχή από το 2012 και μετά. Παράλληλα, οι φήμες (μέχρι στιγμής) για την απόφαση της VW να συμμετάσχει στο WRC (πιθανόν παράλληλα με τους αγώνες cross country και Dakar) πυροδότησαν πολύ μεγάλες ελπίδες στους πραγματικούς λάτρεις του σπόρ. Ακούγεται μάλιστα και για εξαιρετικά μεγάλο budget με τον Κάρλος Σάινθ επικεφαλής του σχεδιασμού κλπ.
Ο χώρος είναι εξαιρετικά φτωχός πλέον και τα όποια επικοινωνιακά τρικ που αναφέραμε πιό πάνω δεν φτάνουν να καλύψουν το κενό που έχει δημιουργηθεί από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας και μετά.
&&&&Εν αναμονή λοιπόν, τόσο της έκβασης της προσπάθειας της Mini/Prodrive, όσο και της επιβεβαίωσης της βούλησης της VW, δεν μένει παρά να ελπίζουμε!

Γράφει ο Σταύρος Τσογκανής
Toyota
Citroen