Για πρώτη φορά στην ιστορία της, η SEAT θα είναι παρούσα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης στην Κίνα στα πλαίσια της στρατηγικής της μάρκας να επεκταθεί σε νέες αγορές. ¶μεσος στόχος είναι η καθιέρωση της μάρκας στο μυαλό των δυνητικών πελατών, πριν το επίσημο εμπορικό λανσάρισμα με τα μοντέλα LEON και IBIZA το 2012.
Ο πρόεδρος της SEAT, James Muir, δήλωσε: «η Κινεζική αγορά προσφέρει μια μεγάλη ευκαιρία για μια μάρκα σαν και τη δική μας. Η SEAT είναι συνώνυμη με το σχεδιασμό, με τον νεανικό πνεύμα και τον σπορτίφ χαρακτήρα, στοιχεία που χαίρουν μεγάλης εκτίμησης σε αυτή την αγορά».
Η SEAT έχει εντοπίσει μια ξεκάθαρη ζήτηση από τους Κινέζους καταναλωτές για αυτοκίνητα με ευρωπαϊκά χαρακτηριστικά και θεωρεί πως η συγκεκριμένη χρονική περίοδος είναι η κατάλληλη ώστε να επεκταθεί σε αυτή την αγορά-κλειδί.
&&&& &&&&«Η έρευνα μας δείχνει πως οι κινέζοι αγοραστές αυτοκινήτου δίνουν σημασία στις επιδόσεις και τον δυναμισμό. Επιπλέον, η τεχνολογία και οι κορυφαίες μηχανολογικές εφαρμογές είναι πολύ σημαντικά στοιχεία για αυτούς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στο κομμάτι της σχεδίασης. Στη βάση αυτή είμαστε πολύ ικανοποιημένοι που η SEAT θα φέρει κάτι φρέσκο και νέο στην αγορά αυτοκινήτων της Κίνας, βοηθώντας μας να εγκαθιδρύσουμε μια ξεκάθαρη εταιρική ταυτότητα στην τοπική αγορά», εξήγησε ο James Muir.
Στόχος της SEAT είναι να διευρύνει σταδιακά τις δραστηριότητες της στην Κίνα με αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Ισπανία, στο κεντρικό εργοστάσιο παραγωγής στο Martorell.