Στο τελικό στάδιο εξέλιξης του είναι το πιο «καυτό» ανοικτό όχημα της γερμανικής φίρμας που φέρει τον κωδικό SLS AMG Roadster. Το αυτοκίνητο χάνει τις πόρτες τύπου gullwing της κλειστής έκδοσης, αλλά υπόκειται σε οριακές δοκιμασίες ώστε να είναι έτοιμο για την επίσημη παρουσίαση που θα γίνει το Σεπτέμβριο στη Φρανκφούρτη.
H Mercedes μόλις έδωσε στη δημοσιότητα της πρώτες επίσημες φωτογραφίες από το τελικό στάδιο εξέλιξης της SLS AMG Roadster. Η ανοικτή SLS αποτελεί το δεύτερο ανεξάρτητο δημιούργημα του τμήματος AMG, μετά φυσικά από την κλειστή εκδοχή της, ενώ η εξέλιξη και των δύο έχει γίνει από κοινού, με τη Mercedes να αναφέρει ότι η δεύτερη τυγχάνει των σκληρότερων καθώς και αυστηρότερων δοκιμασιών σχετικά με την συμπεριφορά του αμαξώματος κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες (όπως δοκιμές σύγκρουσης), οδικής συμπεριφοράς, αεροδυναμικής κ.λ.π. Η Mercedes έχει επίσης δώσει και πολύ μεγάλη έμφαση στην ηλεκτρονική τεχνολογία, ή με άλλα λόγια στις δοκιμές εξέλιξης μέσω ειδικών πρωτοτύπων σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές (DPT-Digital Prototype).
H μαλακή οροφή του μοντέλου ανοίγει σε μόλις 11 δλ.
Η Mercedes επίσης αναφέρει ότι για τη μέγιστη ακαμψία του σασί που πρέπει να αντέχει με ιδιαίτερη άνεση τους 571 ίππους του V8 κινητήρα, έχουν τοποθετηθεί πλήθος ενισχύσεων, όπως π.χ. πίσω από το ταμπλό, γύρω από το παρμπρίζ, στο κεντρικό τούνελ της μετάδοσης, ακόμη και μεταξύ της μαλακής οροφής και του ρεζερβουάρ καυσίμου.
Η οροφή διαθέτει τρία στρώματα για την καλύτερη ηχομόνωση, και θα μπορεί να λειτουργήσει (χρησιμοποιεί ηλεκτροϋδραυλικό μηχανισμό) έως και στην ταχύτητα των 50 χ.α.ω., με χρόνο ανοίγματος (και αντίστοιχα κλεισίματος) στα μόλις 11 δλ. Είναι σχεδιασμένη να αντέχει με άνεση ταχύτητες έως και τα 317 χ.α.ω. που είναι και η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική της SLS AMG Roadster. Συνολικά η οροφή περνά από 16 σκληρές δοκιμασίες, με μερικές μόνο από αυτές να είναι τα 20.000 ανοιγο-κλεισίματα με το όχημα σταθερό, αλλά και επιπλέον 2.500 παραπλήσιες λειτουργίες με το όχημα να κινείται και μάλιστα σε διαφορετικές θερμοκρασίες! Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε την κάλυψη 10.000 χιλιομέτρων στην πίστα του Nurburgring, και ακόμη 10.000 χιλιόμετρων σε καθημερινή κίνηση.
Το ντεμπούτο του αυτοκινήτου θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 13 Σεπτεμβρίου, ενώ το λανσάρισμα του στην αγορά θα γίνει αμέσως μετά.