Το i40 του οποίου έχουμε ήδη δει την station wagon εκδοχή στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο, έκανε πλέον την επίσημη εμφάνιση του και με sedan αμάξωμα. Το μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Βαρκελώνης και θα κινείται από 4 σύνολα, 2 βενζίνης και 2 πετρελαίου.
Το νέο Hyundai i40 παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση της Βαρκελώνης. Όπως ακριβώς είχε υποσχεθεί η εταιρεία, πρώτα παρουσιάστηκε η station wagon εκδοχή του, και τώρα έχουμε την τελική μορφή παραγωγής της sedan έκδοσης. Το αυτοκίνητο θα κινείται από τέσσερις συνολικά κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης και οι άλλοι δύο πετρελαίου, ενώ όλοι είναι τετρακύλινδροι.
Το αυτοκίνητο κινείται από δύο σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου
Ο πρώτος κινητήρας βενζίνης είναι 1,6 λίτρων (1.591 κ.εκ.) με την απόδοση στους 135 ίππους στις 6.300 σ.α.λ. και τη ροπή στα 164 Nm στις 4.850 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 11,6 δλ. και η τελική ταχύτητα είναι τα 195 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι τα 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 149 γρ./χιλιόμετρο και 140 με το σύστημα ISG). Ο δεύτερος κινητήρας βενζίνης είναι 2,0 λίτρων (1.999 κ.εκ.) με την απόδοση στους 177 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 208 Nm ροπής στις 4.700 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,7 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 210 χ.α.ω. Η κατανάλωση του είναι τα 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα (CO2: 156 γρ./χιλιόμετρο). Οι δύο πετρελαιοκινητήρες είναι 1,7 λίτρων με 115/136 ίππους και ροπή στα 260/325 Nm αντίστοιχα. Οι καταναλώσεις τους είναι τα 4,3/4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα (CO2: 122/124 γρ./χιλιόμετρο και 113/119 με ISG). Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.740x1.815x 1.470 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.770 χιλ. για το μεταξόνιο, ενώ ο χώρος των αποσκευών είναι τα 503 λίτρα. Η διάθεση του αυτοκινήτου θα ξεκινήσει από το Νοέμβριο του 2011 στην Ευρωπαϊκή αγορά, ενώ ο αντιπρόεδρος της Hyundai Ευρώπης, Allan Rushforth, ανέφερε ότι οι βλέψεις για το μοντέλο φτάνουν τις 60.000 μονάδες ετησίως.