Την κορυφαία θέση μεταξύ των Θυγατρικών και Εισαγωγικών εταιρειών SEAT σε ολόκληρη την Ευρώπη κατέκτησε η SEAT Τεχνοκάρ, βάση των αποτελεσμάτων της έρευνας IACS για το 2010.
Η έρευνα IACS (International After Sales Customer Satisfaction), που πραγματοποιείται κάθε χρόνο, εξετάζει την ικανοποίηση των πελατών με οχήματα ηλικίας έως δύο ετών, σε διάφορους τομείς.
Για το 2010, το ερωτηματολόγιο απάντησαν περισσότεροι από 1.500 κάτοχοι αυτοκινήτων διαφόρων μαρκών.
Πιο αναλυτικά στην έρευνα IACS αξιολογούνται τομείς όπως: - Ικανοποίηση συνολικά από το αυτοκίνητο και τον dealer - Ικανοποίηση από την ποιότητα του αυτοκινήτου - Ικανοποίηση από το service γενικά αλλά και από την τελευταία επίσκεψη σε &&&& εξουσιοδοτημένο συνεργείο &&&& - Αριθμός επαναλαμβανόμενων επισκευών &&&& - Πιθανή πιστότητα στην μάρκα, το συνεργείο και τον dealer &&&& - Ικανότητα του συνεργάτη να καταλαβαίνει τα προβλήματα, να τηρεί τις προθεσμίες και να εξηγεί τις απαιτούμενες εργασίες
Η πρώτη θέση της SEAT Τεχνοκάρ σε αυτή την τόσο σημαντική έρευνα, αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο την πολύ μεγάλη προσοχή και σημασία που δίνει η εταιρία σε όλα τα θέματα που άπτονται της ευρύτερης ικανοποίησης του πελάτη και της πολύ σκληρής δουλειάς που έχει γίνει τόσο από την εισαγωγική εταιρία όσο και από το επίσημο εξουσιοδοτημένο δίκτυο της σε αυτόν τον τόσο ευαίσθητο τομέα.