Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας του ανήκει το Ford Fiesta

Στα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας του ανήκει το Ford Fiesta

Αυτό που σας συμφέρει ή αυτό που σας αρέσει; Για πόσα λεφτά διαλέγετε άλλο αυτοκίνητο από αυτό που σας έκανε εντύπωση;

(20/5/2011)

Επειδή σήμερα το χρήμα δε ρέει, οι τιμές των αυτοκινήτων καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τις πωλήσεις τους. Πόση είναι όμως η διαφορά που θα θέλετε να γλιτώσετε για να προτιμήσετε ένα άλλο μοντέλο από αυτό που αρχικά θέλατε να πάρετε;

Ο έρωτας με την πρώτη ματιά ισχύει στα αυτοκίνητα περισσότερο από ότι στους ανθρώπους για έναν απλό λόγο: δε χρειάζεται να είναι αμοιβαίος. Αν σου αρέσει, απλά το αγοράζεις. Είναι όμως τόσο απλή αυτή η επιλογή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το θέμα είναι πως σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά γίνεται «σφαγή» για το ποια μάρκα και ποιο μοντέλο θα είναι φτηνότερο. Αν κάποτε θεωρούσαμε απλοχεριά και χουβαρνταλίκι να διαλέξουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να λογαριάσουμε τίποτε άλλο, σήμερα ακούγεται τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου.
Σήμερα αλλάξαμε και η «μαγκιά» είναι να αγοράζεις έξυπνα αυτό που σε συμφέρει. Επειδή όμως αυτό το κατάλαβαν και οι κατασκευαστές, τουλάχιστον στις τρεις δημοφιλέστερες κατηγορίες, μικρά, μικρομεσαία και μίνι, το value for money έχει γίνει πλέον νόμος και όλα τα αυτοκίνητα παίζουν σε κοντινές τιμές μεταξύ τους.

&&&& Όχι όμως ίδιες. Η κάθε μάρκα έχει μια πολιτική, άλλον εξοπλισμό και τελικά διαφορετικό πακέτο. Και ζητάει μια τιμή, που τελικά διαφέρει ίσως 100 ίσως και 1.000 ευρώ από ένα άλλο αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας, άλλης όμως μάρκας, πολιτικής και εξοπλισμού. Ποιο είναι λοιπόν το ποσό που το συμφέρον παραμερίζει τον «έρωτα».
Πόση διαφορά πρέπει να βρείτε σε ένα μικρό μοντέλο για να το προτιμήσετε έναντι κάποιου άλλου; Αν οι τιμές ξεκινούν γύρω στις 12.000 ευρώ, ποιο είναι το ζητούμενο. Από το Fiesta στο i20 για παράδειγμα δεν τα χωρίζει τίποτα, μέχρι το Polo όμως υπάρχει διαφορά. Τι κάνουμε τότε;
Στα μικρομεσαία σε ποσοστό η διαφορά είναι περίπου ίδια, όμως σε χρήμα το πράγμα αλλάζει. Γιατί από τα 14.700 του i30 η διαφορά στο πεντάθυρο Auris 1,33 είναι αμέσως 1.100 ευρώ, και στο Astra φτάνει τα 1.300 ευρώ. Και από εκεί είναι άλλα 1.600 για το Focus και 1.800 για το Golf, για τις εκδόσεις των 100-110 ίππων. Με τις διαφορές του εξοπλισμού και για να τα φέρεις «ίσα» τα δεδομένα αλλάζουν, όμως οι διαφορές στις τιμές παραμένουν.
Λοιπόν, ποιο είναι το ποσό αυτό που κάνει συμφέρουσα την αγορά ενός άλλου αυτοκινήτου από αυτό που αρχικά είχατε βγει να αγοράσετε; Στα πόσα λεφτά αλλάζετε μάρκα και μοντέλο; Είναι τα 500 ευρώ αρκετά; Τα χίλια; Πάτε αμέσως για το φτηνότερο ή μένετε στην αρχική σας «καψούρα» χωρίς παζάρια; Τι λέτε;
Autotriti.gr
Citroen