Στα πιο προσιτά μοντέλα της κατηγορίας του ανήκει το Ford Fiesta
Αυτό που σας συμφέρει ή αυτό που σας αρέσει; Για πόσα λεφτά διαλέγετε άλλο αυτοκίνητο από αυτό που σας έκανε εντύπωση;
(20/5/2011)
Επειδή σήμερα το χρήμα δε ρέει, οι τιμές των αυτοκινήτων καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό και τις πωλήσεις τους. Πόση είναι όμως η διαφορά που θα θέλετε να γλιτώσετε για να προτιμήσετε ένα άλλο μοντέλο από αυτό που αρχικά θέλατε να πάρετε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το θέμα είναι πως σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά γίνεται «σφαγή» για το ποια μάρκα και ποιο μοντέλο θα είναι φτηνότερο. Αν κάποτε θεωρούσαμε απλοχεριά και χουβαρνταλίκι να διαλέξουμε αυτό που θέλουμε χωρίς να λογαριάσουμε τίποτε άλλο, σήμερα ακούγεται τουλάχιστον εκτός τόπου και χρόνου.Σήμερα αλλάξαμε και η «μαγκιά» είναι να αγοράζεις έξυπνα αυτό που σε συμφέρει. Επειδή όμως αυτό το κατάλαβαν και οι κατασκευαστές, τουλάχιστον στις τρεις δημοφιλέστερες κατηγορίες, μικρά, μικρομεσαία και μίνι, το value for money έχει γίνει πλέον νόμος και όλα τα αυτοκίνητα παίζουν σε κοντινές τιμές μεταξύ τους.
&&&& Όχι όμως ίδιες. Η κάθε μάρκα έχει μια πολιτική, άλλον εξοπλισμό και τελικά διαφορετικό πακέτο. Και ζητάει μια τιμή, που τελικά διαφέρει ίσως 100 ίσως και 1.000 ευρώ από ένα άλλο αυτοκίνητο ίδιας κατηγορίας, άλλης όμως μάρκας, πολιτικής και εξοπλισμού. Ποιο είναι λοιπόν το ποσό που το συμφέρον παραμερίζει τον «έρωτα».
Πόση διαφορά πρέπει να βρείτε σε ένα μικρό μοντέλο για να το προτιμήσετε έναντι κάποιου άλλου; Αν οι τιμές ξεκινούν γύρω στις 12.000 ευρώ, ποιο είναι το ζητούμενο. Από το Fiesta στο i20 για παράδειγμα δεν τα χωρίζει τίποτα, μέχρι το Polo όμως υπάρχει διαφορά. Τι κάνουμε τότε;
Στα μικρομεσαία σε ποσοστό η διαφορά είναι περίπου ίδια, όμως σε χρήμα το πράγμα αλλάζει. Γιατί από τα 14.700 του i30 η διαφορά στο πεντάθυρο Auris 1,33 είναι αμέσως 1.100 ευρώ, και στο Astra φτάνει τα 1.300 ευρώ. Και από εκεί είναι άλλα 1.600 για το Focus και 1.800 για το Golf, για τις εκδόσεις των 100-110 ίππων. Με τις διαφορές του εξοπλισμού και για να τα φέρεις «ίσα» τα δεδομένα αλλάζουν, όμως οι διαφορές στις τιμές παραμένουν.
Λοιπόν, ποιο είναι το ποσό αυτό που κάνει συμφέρουσα την αγορά ενός άλλου αυτοκινήτου από αυτό που αρχικά είχατε βγει να αγοράσετε; Στα πόσα λεφτά αλλάζετε μάρκα και μοντέλο; Είναι τα 500 ευρώ αρκετά; Τα χίλια; Πάτε αμέσως για το φτηνότερο ή μένετε στην αρχική σας «καψούρα» χωρίς παζάρια; Τι λέτε;
ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ!!! ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ KIA PROCEED. ΦΘΗΝΟ, ΚΑΛΟ, ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ!!!
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΑΣΦΑΛΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΟΡΙΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ (ΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΕΝΟ ΕΙΤΕ ΟΧΙ). ΑΝ ΤΩΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΩΝ 1000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΤΟΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΨΟΥΡΑ. ΤΑ 15000 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ 16000 ΚΑΙ ΤΑ 10500, 11000. ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΛΑΘΟΣ. ΓΕΝΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ. ΟΙ ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΩΝ ΕΞ ΑΡΧΗΣ, ΟΤΑΝ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΚΙΝΟΤΑΝ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗ ΣΦΑΙΡΑ ΤΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΣΚΕΛΟΣ. ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΕΣ. ΚΑΘΕ ΤΥΠΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΙΒΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΟΔΕΨΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΥΝΕΤΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΤΕΡΗΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ Η ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΑΓΟΒΟΥΝΟΥ.
Ο Ελληνας ειχε μαθει να βαζει το χερι στην τσεπη για να αγορασει καλο αυτοκινητο. Το θεμα ειναι οτι πολλες φορες το εκανε οχι επειδη ηθελε ενα συγκερκιμενο αυτοκινητο αλλα για να μπει στο ματι του γειτονα/φιλου/γνωστου. Με την κριση αυτα εμειναν στο παρελθον. Προσωπικα θεωρω την αγορα μεταχειρησμενου τον καλυτερο τροπο να αποκτησεις το αυτοκινητο που πραγματικα θες εκτος βεβαια αν καθε χρονο δηλωνεις 60.000 + εισοδημα. Πλεον αγοραζεις ΜΧ5 και Σελικα με 10.000.
Αυτό που μου αρέσει φυσικά. Τα λεφτά είναι πολλά για την αγορά αυτοκινήτου για να πάρεις κάποιο που δεν σου αρέσει επειδή είναι φθηνότερο κατα 500-1000 ευρώ. Επίσης μου κάνει εντύπωση που διαφημίζετε το i30 όταν το peugeot 308 σαν Γαλλικό είναι πολύ καλύτερο και ολοκληρωμένο σαν αυτοκίνητο, και προσφέρεται σε καλύτερη τιμή......
αγοραζω αυτο που μου αρεσει και με συμφερει..για να εξηγουμαστε...αγοραζω το αμαξι λιγο πριν αλλαξει μοντελο,φουλ στον εξοπλισμο,με καλη τιμη-αφου ειναι απερχομενο μοντελο-και θεωρητικα δοκιμασμενο,αφου οι τυχον βλαβες η μικροατελειες της πρωτης φουρνιας εχουν διορθωθει απο την εκαστοτε εταιρεια.θεωρω το αμαξι επενδυση που χανει αμεσα τα λεφτα της γι αυτο το λογο εχω αυτη τη νοοτροπια στην αγορα αυτοκινητων.
Για μένα δεν υπάρχει κανένας λόγος, ούτε τα μαλλιά της κεφαλής σου να δώσεις, ούτε να κάνεις σκόντο στις προδιαγραφές που έχεις θέσει. Απλά αν το αυτοκίνητο που σου αρέσει δεν μπορείς να το πάρεις καινούργιο, το παίρνεις μεταχειρισμένο και τέλος. Ποτέ δεν αγόρασα καινούργιο αμάξι και ποτέ δεν το μετάνιωσα. Έπαιρνα πάντα τα αμάξια που ήθελα πληρώνοντας τα μισά-ή λίγο παραπάνω- λεφτά από την τιμή που είχαν σαν καινούργια. Ποτέ μου δεν συμβιβάστηκα με κουβαδάκια ή ψόφια μικρομεσαία. Γιατί μόνο τέτοια μπορείς να αγοράσεις καινούργια με 12 το πολύ 14 χιλιάρικα που μπορεί να διαθέσει ο μέσος Έλληνας σήμερα. ¶σε που δεν βρίσκεται τράπεζα να δανείσει έστω και αυτά τα λεφτά σήμερα...
Το αυτοκίνητο είναι για μένα ίσως το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου. Για το λόγο αυτό το συναίσθημα παίζει τον πρώτο λόγο και το χρήμα έπεται. Αν δεν έχω τα χρήματα για καινούριο επιλέγω μεταχειρισμένο, έστω πολύ παλιό. Θα αγοράσω κάτι που ίσως κανείς δεν θα αγόραζε, σήμερα, αλλά για μένα μπορεί να σημαίνει πολλά και να με κάνει ευτυχισμένο. Παρακολουθώ το αυτοκίνητο εδώ και 43 χρόνια και έχω μια ικανοποιητική εικόνα του τι έχει κυκλοφορήσει τα χρόνια αυτά. Αν λοιπόν αποφασίσω να αγοράσω αυτοκίνητο και βρω να πουλιέται κάτι από αυτά που μου αρέσουν, μέσα στις οικονομικές μου δυνατότητες, θα το προτιμήσω, από ένα οποιοδήποτε σημερινό αυτοκίνητο και ας μην έχει αερόσακους, ABS, ESP κ.λ.π. Μέχρι τώρα όσα αυτοκίνητα είχα, δεν είχαν ούτε καν κλιματισμό και δεν με πείραξε ποτέ. Αρκεί να έχουν πίσω κίνηση και μεγάλη ιπποδύναμη και αυτά μου αρκούν. Μπροστά στο αυτοκίνητο της εικόνας κανένα σημερινό αυτοκίνητο, της κατηγορίας του, δεν μου αρέσει.
ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΓΟΡΑΖΕ ΑΠΟ ΜΕΡΑΚΙ ΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΟΤΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕΙ Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΡΙΣΗ, ΠΟΛΛΟΙ ΕΒΑΖΑΝ ΤΟ ΧΕΡΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΒΑΘΕΙΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΤΑΝ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΕ ΡΕΥΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΤΥΠΗΣΟΥΝ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ, ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΛΥΠΑΣΑΙ ΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ 1000€υρο, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΜΠΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΤΟ 500€υρο, ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΨΙΛΑ ΝΑ ΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ, ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΕ ΒΑΡΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΟΣΕΙΣ!....