ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αφού φτιάχνουν Flyover στη Θεσσαλονίκη, γιατί όχι και στον Κηφισό;

Αφού φτιάχνουν Flyover στη Θεσσαλονίκη, γιατί όχι και στον Κηφισό;

6.553 Επισκέψεις στο άρθρο (27/1/2024)

- Στη Θεσσαλονίκη βρήκαν λύση με έναν 2ο «περιφερειακό» πάνω από τον παλιό περιφερειακό
- Με αυτόν τον τρόπο θα «μοιραστεί» η κίνηση μεταξύ των δύο αυτοκινητόδρομων
- Στην Αθήνα το μεγαλύτερο πρόβλημα έχει ο Κηφισός, που ένα τρακάρισμα «φράζει» την κυκλοφορία για ώρες
- Ένα τέτοιο έργο θα είχε πολλές δυσκολίες στατικότητας, ενώ τα έργα θα έκαναν την πόλη «κόλαση» για αρκετά χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί

Στη Θεσσαλονίκη βρήκαν λύση με έναν 2ο «περιφερειακό» πάνω από τον παλιό περιφερειακό

Για αρκετούς μήνες ακούμε για το νέο μεγάλο έργο που θα γίνει στη Θεσσαλονίκη, τον Flyover. Πρόκειται για έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο, που στην ουσία θα χτιστεί πάνω από τον περιφερειακό της συμπρωτεύουσας και θα περιλαμβάνει γέφυρες, κόμβους και τούνελ.
 

Με αυτόν τον τρόπο θα «μοιραστεί» η κίνηση μεταξύ των δύο αυτοκινητόδρομων

Στόχος αυτού του έργου είναι να «μοιράσει» την κίνηση στον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης, σε δύο αυτοκινητόδρομους, ανακουφίζοντας τον πολύπαθο αυτοκινητόδρομο της πόλης και μειώνοντας τους χρόνους μετακίνησης, ειδικότερα στις ώρες αιχμής.
 

Στην Αθήνα το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται στον Κηφισό, όπου ένα τρακάρισμα «φράζει» την κυκλοφορία για ώρες

Διαβάζοντας τα παραπάνω, όσοι ζουν στην Αθήνα θα σκεφτούν αμέσως, «Και γιατί να μην κάνουμε έναν Flyover και στον Κηφισό;», ενώ η αλήθεια είναι ένα τέτοιο έργο θα φάνταζε ιδανικό και για άλλους κεντρικούς δρόμους της Αττικής, όπως η Κηφισίας, η Μεσογείων ή ο Περιφερειακός Υμηττού.

Όμως αν έπρεπε οι Αθηναίοι να διαλέξουν έναν μόνο δρόμο για ένα τέτοιο έργο, τότε σίγουρα ο Κηφισός θα ήταν η πρώτη τους επιλογή. Και δικαίως αν σκεφτεί κανείς πως με το παραμικρό τρακάρισμα, ή ακόμα και ψιλόβροχο, μετατρέπεται σε ένα απέραντο πάρκινγκ πολλών χιλιομέτρων, φαινόμενο καθημερινό.
 

Ένα τέτοιο έργο θα είχε πολλές δυσκολίες στατικότητας, ενώ τα έργα θα έκαναν την πόλη «κόλαση» για αρκετά χρόνια μέχρι να ολοκληρωθεί

Όμως σε αντίθεση με τον περιφερειακό Θεσσαλονίκης, ο Κηφισός «πατάει» σε γέφυρες πάνω από το ποτάμι. Ήδη εδώ και περίπου ένα χρόνο, διαβάζουμε για πιθανό κίνδυνο ο αυτοκινητόδρομος πάνω από τον ποταμό Κηφισό να μην αντέξει, σε περίπτωση μιας έντονης νεροποντής, όπου τα νερά του ποταμού θα φουσκώσουν. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως από τότε που σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε η κατασκευή του, περίπου πριν από 3 δεκαετίες, οι εργασίες συντήρησης των γεφυρών και καθαρισμού της κύτης του ποταμού είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Και μετά υπάρχουν και οι κατασκευαστικές δυσκολίες. Σε αντίθεση με τον Περιφερειακό της Θεσσαλονίκης, που «πατάει» στο έδαφος στο μεγαλύτερο μέρος του, ο αυτοκινητόδρομος του Κηφισού αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από γέφυρες πάνω από τον ποταμό. Όταν υπάρχουν ανησυχίες για τη στατικότητα του υπάρχοντος αυτοκινητόδρομου, πως είναι δυνατόν να κατασκευαστεί ένας νέος, ακριβώς από πάνω του και να είναι ασφαλής να τον διασχίζουν χιλιάδες αυτοκίνητα καθημερινά;

Για να μην αναφερθούμε στην κυκλοφοριακή συμφόρηση που θα δημιουργηθεί από τις εργασίες στον ήδη «φραγμένο» σε ώρες αιχμής Κηφισό. Οι κάτοικοι της συμπρωτεύουσας το ζουν ήδη στο πετσί τους τις τελευταίες εβδομάδες με την εκκίνηση εργασιών για τον Flyover και τις καθημερινές ουρές χιλιομέτρων.

Εσείς όμως τι λέτε; Με ποιο τρόπο θα μπορούσε να ανακουφιστεί η κίνηση στην Αττική; Σε ποιο δρόμο πιστεύεται ότι χρειάζεται περισσότερο ένα έργο που θα μείωνε την κίνηση;
 

Toyota
CORAG GAS PEIRATEIA