8 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τα SUV πουλάνε σαν τρελά στην Ευρώπη και αυτό έχει κάνει όλες τις εταιρείες να δίνουν βάρος σε αυτή την κατηγορία.
Αγάπη μου, μεγάλωσα τα… SUV
12.024 Επισκέψεις στο άρθρο
The BIG Guys: Aν ψάχνεις ένα SUV που δίπλα του τα υπόλοιπα αυτοκίνητα θα μοιάζουν σαν… παιχνιδάκια, τότε ρίξε μια ματιά στις παρακάτω προτάσεις.
SUV. Είναι η νέα φρενίτιδα – μόδα στην αυτοκίνηση. Φανταστείτε πως ένα στα τέσσερα μοντέλα που πωλούνται στην Ευρώπη είναι SUV, ενώ κάπου τόσο είναι και το ποσοστό στη χώρα μας (22%). Για τον λόγο αυτό οι κατασκευαστές δίνουν πολύ ενέργεια σε αυτά και προσπαθούν εκτός από τις εκτός δρόμου ικανότητές τους, να τους τονίσουν το στιλ, το πρεστίζ, τους χώρους, αλλά και να τα εφοδιάσουν με προηγμένα τεχνολογικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας.
Ένα SUV, λοιπόν, και δη από τη μεσαία και μεγάλη κατηγορία η οποία «γέννησε» αυτήν την κατηγορία, πρέπει οπωσδήποτε να έχει τα παραπάνω: Να είναι επιβλητικό - ευρύχωρο, να είναι όμορφο και στιλάτο, και να εκπέμπει πρεστίζ. Έτσι δεν είναι;
Το τελευταίο το καταφέρνουν με ευκολία τα παραδοσιακά premium, βλ. Mercedes GLC, Audi Q5 και BMW Χ3, ωστόσο και τα mainstream το… «παλεύουν» από τη μεριά τους. Παρακάτω, λοιπόν, παρουσιάζουμε 4 mainstream και 3 premium SUV, τα οποία προτείνουμε από την ελληνική αγορά.
Τα mainstream
Σημαντικότεροι πρωταγωνιστές σε αυτήν την κατηγορία είναι τα Nissan X-Trail, Skoda Kodiaq, Honda C-RV και Volvo XC60.
Πρώτη μας επιλογή είναι το Nissan X-Trail (κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο) ξεχωρίζει με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητές του, οι οποίες συμπληρώνονται από τους μεγάλους χώρους (πορτ-μπαγκάζ 550 λτ.), το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ (π.χ. διαθέτει το σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control όπου ρυθμίζεται η απόσβεση της ανάρτησης), την εκλεπτυσμένη εμφάνιση και τους οικονομικούς diesel κινητήρες.
Δεύτερο, το Skoda Kodiaq (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα) που παρουσιάστηκε πρόσφατα από τη τσέχικη εταιρεία, πέρα από την μυθική του ευρυχωρία (ο χώρος αποσκευών είναι 720 λτ.!), ξεχωρίζει με την δελεαστική τιμή του (ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ). Επίσης, δεν χάνει καθόλου σε στιλ αλλά αντίθετα είναι πολύ δυναμικό, ενώ και στο κομμάτι του prestige μπορεί να χαρακτηριστεί ως η premium πρόταση της Skoda μιας και η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ενώ και τα συστήματα με τα οποία είναι φορτωμένο θα τα δεις και στις «πρωτοκλασάτες» μάρκες του ομίλου.
Έπειτα, τρίτο στη σειρά κατάταξής μας έρχεται το Honda CR-V (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Αυτό έχει πιο ασφάλτινο οδηγικό χαρακτήρα από τα προηγούμενα δύο, εκπέμπει το prestige των μεγάλων SUV της Honda όταν δεις τις ρόδες του να κινούνται στο οδόστρωμα (βλ. επιβλητική εμφάνιση χάρη στο μπροστινό μέρος και το φουτουριστικό εσωτερικό), όμως στο χώμα έχει μικρότερες ικανότητες γιατί δεν έχει κάποια σοφιστικέ τετρακίνηση, ενώ στη δικίνητη έκδοση ο κινητήρας του έχει μικρή ιπποδύναμη για τον όγκο του (120 άλογα).
Στην τέταρτη θέση των επιλογών μας το άρτι αφιχθέν στην ελληνική αγορά Volvo XC60 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Το νέο μοντέλο της Volvo κερδίζει θετικές εντυπώσεις με την εμφάνισή του, από την άλλη όμως είναι 20 χιλιάδες ευρώ ακριβότερο από τις άλλες 3 mainstream επιλογές της κατηγορίας, ενώ και η ανακοίνωση της εταιρείας ότι η παραγωγή του θα μετακινηθεί στην Κίνα, δεν μας ενθουσίασε. Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές το XC60 θα φιλοξενήσει με άνεση 4 επιβάτες, ενώ στα χαρτιά, καλές είναι και οι επιδόσεις και η κατανάλωσή του.
Εσείς ποιο από τα 4 μοντέλα της mainstream κατηγορίας θα προτιμούσαμε; Ποιο έχει το πιο ελκυστικό πακέτο;
Τα premium
Στην υποκατηγορία των premium SUV οι εκπρόσωποι είναι λιγότεροι, τρεις για την ακρίβεια. Πρώτη μας επιλογή είναι βέβαια η Mercedes GLC (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Το αστέρι στη μάσκα από μόνο του εκπέμπει περίσσιο κύρος και πρεστίζ, ενώ το όλο σύνολο είναι επιβλητικό. Μάλιστα, η GLC έρχεται και στην έκδοση GLC Coupe για όσους επιθυμούν κάτι πιο σπορ. Αναφορικά με τους χώρους αυτοί είναι μεγάλοι, ενώ στο κομμάτι της ποιότητας αυτή είναι εφάμιλλη του ονόματος της Mercedes. Τέλος, σημειώστε πως η GLC είναι η μόνη προς το παρόν που βγαίνει και σε ηλεκτρική έκδοση (GLC 350 e 4MATIC), κάτι που ενισχύει το τεχνολογικό της προφίλ.
Δεύτερή μας επιλογή είναι το Audi Q5 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Και αυτό διαθέτει επιβλητική εμφάνιση και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο στο δρόμο παρότι οι αλλαγές της δεύτερης γενιάς με την πρώτη είναι διακριτικές. Το γερμανικό SUV κατασκευάζεται στο Μεξικό, στο εργοστάσιο San José Chiapa, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MLB evo του ομίλου Volkswagen με την οποία έχει κερδίσει σε βάρος και ακαμψία, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευή και ένα άκρως προηγμένο τεχνολογικό προφίλ (π.χ. διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων της Audi και για πρώτη του φορά αερανάρτηση).
Τέλος, τρίτη μας επιλογή είναι το BMW X3 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Και αυτό με τη σειρά του έχει το κύρος που χρειάζεται να έχει ένα premium SUV, ωστόσο η σχεδίαση και η κατασκευή του δεν είναι τόσο φρέσκια όσο ο υπόλοιπος ανταγωνισμός. Aλλωστε, σύντομα, πρόκειται να έρθει η νέα γενιά που όμως και πάλι ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική λογική (οι κυριότερες διαφορές εντοπίζονται στα φώτα και στις άκρες του προφυλακτήρα). Αναφορικά με τους χώρους και εδώ θα φιλοξενηθούν άνετα 4 επιβάτες (ωστόσο λιγότερο άνετα σε σύγκριση με τα άλλα δύο μοντέλα), η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ η γκάμα του μοντέλου διαθέτει κινητήρες βενζίνης και diesel και όχι κάποια Plug-in ή ηλεκτρική έκδοση.
Premium καταστάσεις για τους πιο απαιτητικούς, ποιο μοντέλο όμως ξεχωρίζετε εσείς; Από τα 7 μοντέλα πιο αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη επιλογή; Τελικά, είναι τα SUV τα αυτοκίνητα που θέλουν όλοι; Κάνουν καλά που δίνουν τόση έμφαση σε αυτή την κατηγορία οι αυτοκινητοβιομηχανίες;
Το Nissan X-Trail ξεχωρίζει με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητές του, οι οποίες συμπληρώνονται από τους μεγάλους χώρους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Ένα SUV, λοιπόν, και δη από τη μεσαία και μεγάλη κατηγορία η οποία «γέννησε» αυτήν την κατηγορία, πρέπει οπωσδήποτε να έχει τα παραπάνω: Να είναι επιβλητικό - ευρύχωρο, να είναι όμορφο και στιλάτο, και να εκπέμπει πρεστίζ. Έτσι δεν είναι;
Το τελευταίο το καταφέρνουν με ευκολία τα παραδοσιακά premium, βλ. Mercedes GLC, Audi Q5 και BMW Χ3, ωστόσο και τα mainstream το… «παλεύουν» από τη μεριά τους. Παρακάτω, λοιπόν, παρουσιάζουμε 4 mainstream και 3 premium SUV, τα οποία προτείνουμε από την ελληνική αγορά.
Τα mainstream
Σημαντικότεροι πρωταγωνιστές σε αυτήν την κατηγορία είναι τα Nissan X-Trail, Skoda Kodiaq, Honda C-RV και Volvo XC60.
Πρώτη μας επιλογή είναι το Nissan X-Trail (κάντε κλικ εδώ για περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο) ξεχωρίζει με τις πολύ καλές εκτός δρόμου ικανότητές του, οι οποίες συμπληρώνονται από τους μεγάλους χώρους (πορτ-μπαγκάζ 550 λτ.), το προηγμένο τεχνολογικό προφίλ (π.χ. διαθέτει το σύστημα ελέγχου πλαισίου Nissan Chassis Control όπου ρυθμίζεται η απόσβεση της ανάρτησης), την εκλεπτυσμένη εμφάνιση και τους οικονομικούς diesel κινητήρες.
Δεύτερο, το Skoda Kodiaq (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα) που παρουσιάστηκε πρόσφατα από τη τσέχικη εταιρεία, πέρα από την μυθική του ευρυχωρία (ο χώρος αποσκευών είναι 720 λτ.!), ξεχωρίζει με την δελεαστική τιμή του (ξεκινάει από τα 22.000 ευρώ). Επίσης, δεν χάνει καθόλου σε στιλ αλλά αντίθετα είναι πολύ δυναμικό, ενώ και στο κομμάτι του prestige μπορεί να χαρακτηριστεί ως η premium πρόταση της Skoda μιας και η ποιότητα κατασκευής είναι κορυφαία, ενώ και τα συστήματα με τα οποία είναι φορτωμένο θα τα δεις και στις «πρωτοκλασάτες» μάρκες του ομίλου.
Έπειτα, τρίτο στη σειρά κατάταξής μας έρχεται το Honda CR-V (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Αυτό έχει πιο ασφάλτινο οδηγικό χαρακτήρα από τα προηγούμενα δύο, εκπέμπει το prestige των μεγάλων SUV της Honda όταν δεις τις ρόδες του να κινούνται στο οδόστρωμα (βλ. επιβλητική εμφάνιση χάρη στο μπροστινό μέρος και το φουτουριστικό εσωτερικό), όμως στο χώμα έχει μικρότερες ικανότητες γιατί δεν έχει κάποια σοφιστικέ τετρακίνηση, ενώ στη δικίνητη έκδοση ο κινητήρας του έχει μικρή ιπποδύναμη για τον όγκο του (120 άλογα).
Στην τέταρτη θέση των επιλογών μας το άρτι αφιχθέν στην ελληνική αγορά Volvo XC60 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Το νέο μοντέλο της Volvo κερδίζει θετικές εντυπώσεις με την εμφάνισή του, από την άλλη όμως είναι 20 χιλιάδες ευρώ ακριβότερο από τις άλλες 3 mainstream επιλογές της κατηγορίας, ενώ και η ανακοίνωση της εταιρείας ότι η παραγωγή του θα μετακινηθεί στην Κίνα, δεν μας ενθουσίασε. Αναφορικά με τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές το XC60 θα φιλοξενήσει με άνεση 4 επιβάτες, ενώ στα χαρτιά, καλές είναι και οι επιδόσεις και η κατανάλωσή του.
Εσείς ποιο από τα 4 μοντέλα της mainstream κατηγορίας θα προτιμούσαμε; Ποιο έχει το πιο ελκυστικό πακέτο;
Τα premium
Στην υποκατηγορία των premium SUV οι εκπρόσωποι είναι λιγότεροι, τρεις για την ακρίβεια. Πρώτη μας επιλογή είναι βέβαια η Mercedes GLC (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Το αστέρι στη μάσκα από μόνο του εκπέμπει περίσσιο κύρος και πρεστίζ, ενώ το όλο σύνολο είναι επιβλητικό. Μάλιστα, η GLC έρχεται και στην έκδοση GLC Coupe για όσους επιθυμούν κάτι πιο σπορ. Αναφορικά με τους χώρους αυτοί είναι μεγάλοι, ενώ στο κομμάτι της ποιότητας αυτή είναι εφάμιλλη του ονόματος της Mercedes. Τέλος, σημειώστε πως η GLC είναι η μόνη προς το παρόν που βγαίνει και σε ηλεκτρική έκδοση (GLC 350 e 4MATIC), κάτι που ενισχύει το τεχνολογικό της προφίλ.
Δεύτερή μας επιλογή είναι το Audi Q5 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Και αυτό διαθέτει επιβλητική εμφάνιση και σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο στο δρόμο παρότι οι αλλαγές της δεύτερης γενιάς με την πρώτη είναι διακριτικές. Το γερμανικό SUV κατασκευάζεται στο Μεξικό, στο εργοστάσιο San José Chiapa, βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MLB evo του ομίλου Volkswagen με την οποία έχει κερδίσει σε βάρος και ακαμψία, διαθέτει πολύ καλή ποιότητα κατασκευή και ένα άκρως προηγμένο τεχνολογικό προφίλ (π.χ. διαθέτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων της Audi και για πρώτη του φορά αερανάρτηση).
Τέλος, τρίτη μας επιλογή είναι το BMW X3 (κάντε κλικ εδώ για περισσότερα). Και αυτό με τη σειρά του έχει το κύρος που χρειάζεται να έχει ένα premium SUV, ωστόσο η σχεδίαση και η κατασκευή του δεν είναι τόσο φρέσκια όσο ο υπόλοιπος ανταγωνισμός. Aλλωστε, σύντομα, πρόκειται να έρθει η νέα γενιά που όμως και πάλι ακολουθεί την ίδια σχεδιαστική λογική (οι κυριότερες διαφορές εντοπίζονται στα φώτα και στις άκρες του προφυλακτήρα). Αναφορικά με τους χώρους και εδώ θα φιλοξενηθούν άνετα 4 επιβάτες (ωστόσο λιγότερο άνετα σε σύγκριση με τα άλλα δύο μοντέλα), η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ η γκάμα του μοντέλου διαθέτει κινητήρες βενζίνης και diesel και όχι κάποια Plug-in ή ηλεκτρική έκδοση.
Premium καταστάσεις για τους πιο απαιτητικούς, ποιο μοντέλο όμως ξεχωρίζετε εσείς; Από τα 7 μοντέλα πιο αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη επιλογή; Τελικά, είναι τα SUV τα αυτοκίνητα που θέλουν όλοι; Κάνουν καλά που δίνουν τόση έμφαση σε αυτή την κατηγορία οι αυτοκινητοβιομηχανίες;
Δηλαδη AUTOTRITI κατα τα λεγομενα σου,το ρο premium τον εχουν παρει εργολαβια μονο οι Γερμανοι κατασκευαστες?Η Alfa Romeo Stelvio δεν συμπεριλαμβανεται στο αρθρο σας επειδη ειναι Ιταλικη Premium εταιρεια? Σε ολα τα συγκριτικα ειναι ανωτερο αυτοκινητο η Ιταλιδα και απο τους τρεις Γερμανους ,αλλα περιέργως δεν το αναφερεται ουτε καν παρ οτι η πολυτελεια και σε αυτο το αυτοκινητο οριζει τα δεδομενα της κατηγοριας,....Εντυπωση προκαλει το γεγονος οτι εχετε αφησει απ εξω και την Jaguar....
Νομιζω οτι κανετε αβαντα το xc60!!!! Ακου κατηγορια mainstream . Κατηγορια lada niva μαλιστα !!!. Σοβαρα τωρα , τa glc ,q5,x3 ουτε το μισο εξοπλισμο του νοlvo δεν εχουν . Ποιοτητα , επιδοσεις, αξιοπιστια νοlvo σε αλλο επιπεδο.