ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αγοράζεις μεταχειρισμένο Tesla με 200.000 χιλιόμετρα;

Αγοράζεις μεταχειρισμένο Tesla με 200.000 χιλιόμετρα;

5.683 Επισκέψεις στο άρθρο (25/7/2022)

Με τις αγγελίες γεμάτες μεταχειρισμένα Tesla εισαγωγής, τι μπορεί να πάει στραβά αν αγοράσεις ένα με 200.000 χιλιόμετρα;

Ακριβές ζημιές αλλά εντός εγγύησης. Χωρίς αυτή όμως, το ρισκάρεις;

Η Tesla δεν είναι ακόμη άλλη μία μάρκα. Και αυτό είναι που έχει εκτοξεύσει τη ζήτηση σε επίπεδα ρεκόρ. Τόσο, που στην Ελλάδα εισάγουμε Tesla 10ετίας, με 200.000 χλμ, και κάποιοι τα αγοράζουν για 40.000 ευρώ. Τι μπορεί να πάει στραβά;
 
Η Tesla είναι μια μάρκα απαλλαγμένη από αγκυλώσεις που άλλοι κατασκευαστές, πιο παραδοσιακοί μπορεί να έχουν. Τα μοντέλα της δεν είναι διαφορετικά μόνο γιατί είναι αμιγώς ηλεκτρικά, αλλά και γιατί είναι σχεδιασμένα ώστε να ταιριάζουν σε μια ολοκληρωμένη φιλοσοφία κτήσης και χρήσης αυτοκινήτου. Μια φιλοσοφία που βασίζεται γύρω από την υποστήριξη του δικτύου.
 
Έτσι η αγορά ενός Tesla χωρίς εγγύηση, έχει μπόλικα ρίσκα. Ίσως και αρκετά παραπάνω από κάποια άλλη μάρκα, ακριβώς λόγω της φιλοσοφίας αυτής. Η Tesla χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία, και την καλύπτει με την εγγύησή της. Όταν είσαι στην κόψη του ξυραφιού, κάτι μπορεί να χαλάσει, αλλά τι σε νοιάζει αν καλύπτεται; Αν δεν καλύπτεται όμως;
 
Και εδώ αρχίζει η ανησυχία για τα μεταχειρισμένα εισαγωγής. Μαρτυρίες ιδιοκτητών Tesla με πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομέτρων έχουν δείξει μερικά «κλασικά» προβλήματα. ¨Ενας ιδιοκτήτης άλλαξε τα ηλεκτρικά χερούλια 7 φορές σε 9 χρόνια. Τις πρώτες έξι εντός εγγύησης, ήρθε το αυτοκίνητο υποστήριξης και τα άλλαξε έξω από το σπίτι του δωρεάν. Την τελευταία όμως, εκτός εγγύησης, τα πλήρωσε από την τσέπη του. 1.000 δολάρια το χερούλι!
 
Άλλος ιδιοκτήτης με 650.000 χιλιόμετρα άλλαξε την πρώτη μπαταρία στις 200.000 χλμ. προς το τέλος της εγγύησης. Την δεύτερη την πλήρωσε μόνος του σχεδόν 200.000 χλμ. αργότερα, μόλις 20.000 δολάρια. Ανάμεσά τους άλλαξε έναν ηλεκτροκινητήρα εμπρός (εκτός εγγύησης, αλλά δεν είπε τιμή), ζάντες και φυσικά αμορτισέρ.
 
Στις άλλες ζημιές, τα Tesla 10ετίας φαίνεται να βγάζουν διάφορα ηλεκτρονικά, όπως κάμερες και οθόνες, με σημαντικό κόστος επισκευής, ενώ και τις ίδιες ζημιές και φθορές που θα έβγαζε και ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Χάρη στην 8ετή εγγύηση της Tesla τα περισσότερα από αυτά προέκυψαν εντός της, και έτσι το κόστος δεν ήταν σημαντικό.
 
Όμως αυτή είναι και η στρατηγική της μάρκας. Το αυτοκίνητο και η εγγύησή του αλληλοσυμπληρώνονται ώστε να μπορεί ο οδηγός του να έχει την τελευταία τεχνολογία χωρίς το ρίσκο της. Χωρίς την εγγύηση όμως;
 
Ακόμη και αν τα 40.000 ευρώ είναι καλή τιμή, πως καλύπτεται το ρίσκο για ένα αυτοκίνητο που μπορεί να βγάλει τόσο ακριβές ζημιές; Εσύ θα έδινες τόσα λεφτά; Και με τόσο ρίσκο; Τι λες; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA