- Η BRABUS συνεργάστηκε με τη smart για αλλαγές πάνω στο #1
- Διαθέτει αγριεμένο εξωτερικό με μεγάλους αεραγωγούς και νέους διαχύτες
- Έχει πεντάλ αλουμινίου και σπορτίφ εσωτερικό
- Δεν έγιναν αλλαγές στο ηλεκτρικό σύνολο, συνεχίζει να αποδίδει 428 άλογα
Η BRABUS συνεργάστηκε με τη smart για αλλαγές πάνω στο #1
Η BRABUS και η smart είναι γνωστό ότι συνεργάζονται στενά εδώ και χρόνια, οπότε ήταν θέμα χρόνου μέχρι να δούμε τις βελτιώσεις του γερμανικού οίκου για το νέο #1. Σύντομα, αναμένουμε να δούμε τα βελτιωτικά πακέτα του οίκου και για τα #3 και #5 μοντέλα της smart.
Διαθέτει αγριεμένο εξωτερικό με μεγάλους αεραγωγούς και νέους διαχύτες
Και δεν θα μπορούσε να είναι BRABUS, αν δεν ήταν εξωτερικά πολύ αγριεμένο. Το βελτιωμένο #1 έχει νέα μάσκα με αεραγωγούς, αεροδυναμικό διαχύτη στον μπροστινό προφυλακτήρα που βοηθάει στο να μην ανασηκώνεται ο μπροστινός άξονας του αυτοκινήτου στις μεγάλες ταχύτητες, πίσω διαχύτη και μεγαλύτερη αεροτομή που φέρει το σήμα της BRABUS. Τέλος η BRABUS διαθέτει το πακέτο με ζάντες 19 ή 21 ιντσών οι οποίες συνδυάζονται με τροποποιημένη ανάρτηση που φέρνουν το #1 35 χιλιοστά πιο κοντά στο έδαφος.
Έχει πεντάλ αλουμινίου και σπορτίφ εσωτερικό
Έβαλε και στο εσωτερικό το χεράκι της BRABUS, αφού έντυσε το ταμπλό του #1 σε μαύρο ματ χρώμα με κόκκινες λεπτομέρειες στο τιμόνι, στα καθίσματα αλλά και στους αεραγωγούς του air condition. Τέλος, έφερε και νέα αλουμινένια πεντάλ, με το εσωτερικό του #1 BRABUS να έχει όσο σπορτίφ αίσθηση έχει και το εξωτερικό.
Δεν έγιναν αλλαγές στο ηλεκτρικό σύνολο, συνεχίζει να αποδίδει 428 άλογα
Η γερμανική εταιρεία βελτιώσεων, δεν προχώρησε σε αναβάθμιση του ηλεκτρικού συνόλου, αφού ήδη το #1 της smart είναι ήδη πολύ ισχυρό. Το #1 τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ που προσφέρουν 428 ίππους και 543 Nm, ενώ είναι ικανό να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Τέλος, εξοπλίζεται με μπαταρία 66 kWh και έχει αυτονομία 400 χιλιομέτρων.