Η νομοθεσία που έχει οριστεί για τα ηλεκτρικά οχήματα αναφέρει πως πρέπει να υπάρχει τεχνητός ήχος προκειμένου να μπορούν να γίνουν αντιληπτά και δια της ακοής. Έτσι η VW η οποία έχει ξεκινήσει την παραγωγή του ID.3 έδωσε στη δημοσιότητα τον ήχο ή αν θέλετε πιο σωστά τον τεχνητό ήχο που θα κάνει το μοντέλο της.
Στο μέλλον, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα πρέπει να διαθέτουν το σύστημα Acoustic Vehicle Alerting System (AVAS), το οποίο θα κάνει θόρυβο όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει σε ταχύτητες έως και 30 χλμ./ώρα αλλά και όταν κάνει όπισθεν. Έτσι οι εταιρείες, με τη VW μέσα σε αυτές έχουν ξεκινήσει να δουλεύουν πάνω σε αυτό τον τομέα με τη γερμανική εταιρεία να δίνει στη δημοσιότητα τον ήχο του ID.3.
Πριν ακούσετε το ηχητικό στο τέλος του κειμένου, αναφορικά με το AVAS του ID.3 να πούμε πως μπορεί να ακουστεί τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του οχήματος, όπου οι επιβάτες ακούν διαφορετικά στάδια του ήχου με βάση την ταχύτητα και τη θέση του πεντάλ γκαζιού. Όταν το όχημα κινείται με ταχύτητες μεγαλύτερες των 30 χλμ./ώρα, ο φυσικός ήχος που προέρχεται από την κύλιση του αυτοκινήτου αναλαμβάνει δράση, αντικαθιστώντας τον τεχνητό.
Για τον ήχο του ID.3 μίλησε ο Frank Welsch, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης της VW, ο οποίος ανέφερε: «Ο ήχος ενός ηλεκτρικού οχήματος ορίζει την ταυτότητά του. Ο ήχος πρέπει να είναι σίγουρος και συμπαθής. Μπορεί να ακούγεται φουτουριστικό και πρέπει επίσης να εντυπωσιάζει με τον μοναδικό χαρακτήρα του».