ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αξίζει το «καπέλο» του premium στα μεταχειρισμένα;

Αξίζει το «καπέλο» του premium στα μεταχειρισμένα;

7.204 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2022)

Είναι το premium καλή αγορά ως μεταχειρισμένο; Αξίζει τα παραπάνω λεφτά που «κρατάει» ή είναι πεταμένα αφού έχει παλιώσει;

Πόσο αξίζει το σηματάκι σε δεύτερο χέρι; 

Τι αγοράζεις για μικρομεσαίο μεταχειρισμένο; Με πρώτη ματιά, ένα premium μοντέλο γίνεται ευκαιρία, όμως πόση αξία έχει το σηματάκι όταν αγοράζεις δεύτερο χέρι, και πόσο γίνεται βάρος;

Αν έχεις να διαλέξεις ανάμεσα σε ένα premium και ένα mainstream μικρομεσαίο, όταν αγοράζεις δεύτερο χέρι, πόσο μετράς το σηματάκι; Οι συγκρίσεις στα μεταχειρισμένα είναι πολύ πιο πολύπλοκες από ότι στα καινούργια, αφού τα δύο αυτοκίνητα μπορεί να έχουν σημαντικές διαφορές.

Πόσους ιδιοκτήτες είχε το κάθε ένα; Πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει; Έχει βιβλιαράκι σέρβις; Είναι τα χιλιόμετρα σωστά στα ΚΤΕΟ; Είναι ελληνικό ή εισαγωγής και μάλιστα πρόσφατης; Τι επίπεδο εξοπλισμού έχει; Και πόσο κάνει;

Και εδώ είναι το ζουμί. Γιατί ακόμη και ίδια να είναι όλα, ένα premium, είναι ακριβότερο από ένα mainstream. Από τη μία γιατί ήταν πιο ακριβό στην πρώτη του αγορά, και από την άλλη, γιατί κρατάει καλύτερη αξία. Που σημαίνει όμως από την αντίθετη σκοπιά πως ένα mainstream μοντέλο θα είναι φθηνότερο, αφού πουλήθηκε φθηνότερα την πρώτη του φορά, και αφού δεν κρατάει αξία, τώρα θα είναι ακόμη πιο φθηνό. Οπότε η διαφορά τιμής είναι μεγάλη. Και καταλήγουμε στο δίλημμα: Θα πληρώσεις το «καπέλο» για το premium;

Πολλοί θα πουν πως τώρα είναι ευκαιρία να αγοράσουν ένα μοντέλο που καινούργιο είναι άπιαστο. Όμως, τι παραπάνω ακριβώς παίρνουν τώρα με τα λεφτά που πάνε βασικά στο σηματάκι; Ένα παλιό premium, πόση «μούρη» έχει ακόμη επειδή είναι premium; Μήπως την έχει χάσει γιατί πολύ απλά είναι παλιό;

Και το πρόβλημα γίνεται ακόμη μεγαλύτερο όταν αρχίζεις να σκέφτεσαι και τα υπόλοιπα. Αν ένα premium κουβαλάει περισσότερο εξοπλισμό, σε τι κατάσταση είναι; Και πιο σημαντικά, που και πόσο θα τα φτιάξεις όλα αυτά αν βγάλουν πρόβλημα.

Και μετά είναι και τα πιο ειδικά ζητήματα. Ένα premium μικρομεσαίο είναι πιο πιθανό να είναι εισαγωγής. Ή να είναι πρώην εταιρικό ή leasing. Όλα αυτά μετράνε; Και ακόμη και έτσι, πάλι αξίζει το «καπέλο» στην τιμή;

Και το ερώτημα έτσι παραμένει. Είναι το premium καλή αγορά ως μεταχειρισμένο; Αξίζει τα παραπάνω λεφτά που «κρατάει» ή είναι πεταμένα αφού έχει παλιώσει; Και τελικά, πόσο ανεβάζει το premium τα άλλα κόστη, επισκευής και σέρβις, και πόσο μειώνει την ποιότητά του ως μεταχειρισμένο, επειδή κάνεις «πίσω» σε κάποια ζητήματα επειδή είναι premium; Τι λες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

PEUGEOT
BRIDGESTONE ODHGOS ELASTIKON