Tην τιμωρία της Renault αποφάσισαν οι αγωνοδίκες της FIA για το τελευταίο GP της Ιαπωνίας με την γαλλική ομάδα να χάνει έτσι τους 9 βαθμούς που κατάφεραν να επιτύχουν ο Ricciardo και ο Hulkenberg από την 6η και 10η θέση που πήραν.
Οι αρμόδιοι πραγματοποίησαν έρευνα μετά από καταγγελία της Racing Point πως η Renault χρησιμοποιεί ένα «από πριν προγραμματισμένο σύστημα πέδησης που ενεργοποιείται αυτόματα ανάλογα το σημείο της πίστας στο οποίο βρίσκεται ο οδηγός, χωρίς ο ίδιος να το έχει επιλέξει». Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τα μονοθέσια της Renault μετά το τέλος του GP και με ανακοίνωσή τους, εάν και παραδέχτηκαν πως η γαλλική ομάδα «χρησιμοποίησε καινοτόμες λύσεις για να εκμεταλλευτεί κάποιες ασάφειες», δεν υπήρχε κάποια παράβαση των τεχνικών κανονισμών της F1.
Παρά ταύτα, η FIA βρήκε πως η Renault έχει παραβιάσει τους κανονισμούς Ανταγωνισμού στον τομέα της βοήθειας που μπορεί να παρέχουν οι ομάδες στους οδηγούς τους. Συγκεκριμένα, ενώ οι κανονισμοί αναφέρουν πως οι οδηγοί πρέπει να οδηγούν μόνοι και χωρίς καμιά βοήθεια, Ricciardo και Hulkenberg, όντως, δεν χρειάζονταν να κάνουν χειροκίνητα κάποιες μικρής έκτασης ρυθμίσεις.
Η Renault από την αρχή αρνήθηκε όλες τις κατηγορίες και δήλωσε μετά την απόφαση αυτή πως «λόγω της υποκειμενικότητας πάνω στο τι θεωρείται βοήθεια στους οδηγούς, θα εξετάσει εάν θα προχωρήσει σε κάποια ένσταση μέσα στο χρονικό όριο που θέτει η FIA». Mε τα καινούρια δεδομένα, Leclerc, Gasly και Perez ανεβαίνουν στην 6η, 7η και 8η θέση αντίστοιχα ενώ Stroll και Kvyat μπαίνουν στην βαθμολογούμενη 10άδα στις δύο τελευταίες θέσεις.