Giulietta vs Σειρά 1
8.958 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2015)
Alfa Romeo Giulietta ή BMW Σειρά 1; Ιταλικό design ή γερμανική μηχανή; Μπροστά ή πίσω κίνηση; Ποια είναι η καλύτερη;
Φυσικά, οι θιασώτες των δύο εταιρειών θα ισχυριστούν -ο καθένας για τους δικούς του λόγους- ότι δεν υπάρχει καν δίλημμα…Τι ισχύει όμως στην πραγματικότητα; Ας βάλουμε κάτω τα δεδομένα, κοιτώντας όλο το δάσος.
Alfa Romeo Giulietta:- Κίνηση μπροστά- Κινητήρες από 105 έως 240 άλογα (βενζίνης και diesel)- Δυνατότητα επιλογής οδηγικού προφίλ- Εμφάνιση που συναρπάζει- Ποσοστό 92% στην έρευνα Autocheck- Από 16.840 ευρώBMW Σειρά 1:- Κίνηση πίσω & τετρακίνητες εκδόσεις- Κινητήρες από 95 έως 326 άλογα (βενζίνης και diesel)- Δυνατότητα επιλογής οδηγικού προφίλ- Κρατημένη εμφάνιση- Ποσοστό 41% στην έρευνα Autocheck- Από 21.220 ευρώΓια πολλούς η οδική απόλαυση είναι συνδεδεμένη με την πίσω κίνηση γιατί μπορείς να «παίξεις» με την ουρά, να driftάρεις στην στροφή. Και εδώ, η Σειρά 1 έχει ένα προβάδισμα, χωρίς όμως να σημαίνει πως η Giulietta είναι λιγότερο απολαυστική. Γιατί και πάλι μπορείς να ξεκολλήσεις το πίσω μέρος, πάλι τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα, το τιμόνι πλούσιο σε πληροφόρηση. Αυτό που αλλάζει είναι ο… τρόπος.Στους κινητήρες, η γκάμα της BMW Σειρά 1 είναι πλουσιότερη, καθώς ξεκινά από τους 95 ίππους και φτάνει τα 326 άλογα. Η Giulietta στην έκδοση QV αγγίζει τα 235 άλογα και μάλιστα από 1.750 κυβικά. Πάντως και στα δύο μοντέλα θα βρεις τον κινητήρα που ταιριάζει στο οδηγικό σου προφίλ, είτε αυτός είναι βενζίνης, είτε diesel.Και μιας που αναφέρθηκε το οδηγικό προφίλ, σημειώστε πως και τα δύο μοντέλα είναι παραμετροποιήσιμα. Η Alfa διαθέτει το σύστημα DNA όπου όταν επιλέξεις την επιλογή Sport σφίγγει το τιμόνι, αλλάζει η απόκριση του κινητήρα καθώς και η εμπλοκή του ηλεκτρονικού διαφορικού, η Σειρά 1 από την άλλη επιπλέον την επιλογής Sport (με αντίστοιχες αλλαγές), έχει και την επιλογή Eco για πιο οικονομική οδήγηση σε κανονικές συνθήκες.Έπειτα, πόντους κερδίζει η Giulietta από την έρευνα Autocheck που καταγράφει το πόσο ευχαριστημένοι αισθάνονται οι καταναλωτές, από το αυτοκίνητο τους. Συγκεκριμένα η Alfa Romeo βρίσκεται στις πράσινες εταιρείες, ενώ η BMW στις κόκκινες (δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας εδώ).Και τέλος, μπαίνει ο παράγοντας τιμή. Ενώ, λοιπόν, η Σειρά 1 ξεκινά από τα 21.220 ευρώ (116i με 109 άλογα), η Giullietta ξεκινά πολύ χαμηλότερα, από τα 16.840 ευρώ (1,4 με 105 άλογα). Οικονομικότερη είναι και στις υπόλοιπες εκδόσεις.Εσείς όμως τι λέτε; Ποιο από τα δύο μοντέλα σας ανεβάζει την αδρεναλίνη;
Εννοείται τη Giulietta...
alfa romeo φυσικα
Alfa και μονο Ψυχη, dna, καρδια και απιστευτη συμπεριφορα Θελουν πολλα χρονια οι γερμανοι για να τα καταφερουν αυτα
ΜΟΝΟ Η ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ,ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΔΑΣ....ΚΡΑΤΗΜΑ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΖΥΓΙΣΜΑ,ΦΥΝΙΡΙΣΜΑ,ΣΧΕΔΙΑΣΗ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ,ΤΙΜΗ...ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΜΟΡΦΙΑ...
Η alfa ειναι ο,τι καλυτερο οδηγικα και ποιοτικα στην κατηγορια αν αναλογιστουμε τη σχεση τιμης-αξιας.Η bmw μοιαζει με νεκροφορα για κοντους...αν θες πραγματικη bmw παρε κατι πιο ακριβο,σειρα 5 και πανω...οτιδηποτε αλλο ειναι ειτε ψευδαισθηση ειτε συμβιβασμος.
Θα σταθώ μόνο στο ντριφτάρισμα που λέτε ότι είναι το ίδιο σε μπροστοκίνητο και σε πισωκίνητο και θα σας πω ότι δεν έχει καμιά σχέση το ένα με το άλλο. Το ντριφτάρισμα με μπροστοκίνητο, γίνεται με άφημα του γκαζιού, ή κατέβασμα σχέσης, ή χειρόφρενο. Το αποτέλεσμα είναι ένα ντριφτάρισμα με κόψιμο ταχύτητας και πολύ μικρής διάρκειας. Το ντριφτάρισμα με πισωκίνητο γίνεται με πάτημα του γκαζιού, αν ξεκινάς από στάση (ή σε κάποιες περιπτώσεις αν θέλεις να το αρχίσεις με κάποια ταχύτητα μπορεί να ξεκινήσει με χειρόφρενο) και μπορεί να διαρκέσει αρκετή ώρα, διατηρώντας ή αυξάνοντας ταχύτητα και με το γκάζι στο πάτωμα. Επίσης σε όλη τη διάρκεια του ντριφταρίσματος τα λάστιχα καίγονται με πολύ θεαματικό τρόπο (καπνό). Ακόμη ένα πισωκίνητο αυτοκίνητο, δεν έχει κανένα περιορισμό στην αύξηση της ισχύος, μπορεί κάποιος να βελτιώσει την ισχύ σε απεριόριστα επίπεδα, ενώ η μπροστινή κίνηση δεν προσφέρεται για αύξηση της ισχύος πάνω από κάποια όρια. Καμιά σχέση λοιπόν η μπροστινή κίνηση με την πίσω.
ΚΕ ΝΑΣΤΟ λυπαμαι πολυ που εχετε αυτες τις αντιληψεις για τα προσθιοκινητα αυτοκινητα φαινεται οτι δεν ειχατε ποτε.Σας πληροφορω οτι πρωτον τα ελαστικα φθειρονται με βαση το οδηγικο προφιλ του εκαστοτε οδηγου,τα χιλιομετρα που διανυονται και τελος την σωστη γεωμετρια του αυτοκινητου.Οσον αφορα τα ρουλεμαν ισχυει το ιδιο.Εγω και ο πατερας μου εχουμε στην κατοχη μας προσθιοκινητα γερμανικα (αν αυτο σημαινει κατι) αυτοκνητα απο το 1986 και σε κανενα δεν εχουμε αλλαξει ρουλεμαν.Και για την συγκεκριμενη αναμετρηση εννοειται ΑΛΦΑ δαγκωτο.Σας το λεει γερμανοφιλος......
ΚΕ Ναστο εχω την ευτυχια να μενω σε νησι τα χλμ εδω σε συγκριση με αυτα της ηπειρτκης Ελλαδας ειναι σαφως λιγοτερα.Απλα μεταφερω τις δικες μου εμπειριες.Ημασταν κατοχοι Opel corsa 86 το οποιο αποσυρθηκε το 2012 μετα απο 160.000 χλμ χωρις να ζητησει ρουλεμαν.Στην πορεια πηρα VW Polo 99 το οποιο πουληθηκε αργοτερα σε συγγενη μου ο οποιος δεν εχει αλλαξει ρουλεμαν μετα απο 110.000 χλμ. και εγω αγορασα vw golf 2004 και μετα απο 106.000 χλμ δεν εχει ζητησει ρουλεμαν.Τα ελαστικα παντα αλλαζαν στην ωρα τους.Ειμαι οπαδος της αυτοκινησης πρωτα απ ολα και μετα ερχονται οι συμπαθειες σε καποιες σχολες αλλωστε ολοι εχουν τα υπερ και τα κατα.Φιλικα παντα.
ΦΥΣΙΚΑ BMW. ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ. ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ALFA ROMEO ΑΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ BMW. ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Η BMW, ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ, ΠΙΟ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ, ΦΘΕΙΡΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ, ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΧΕΔΟΝ ΠΟΤΕ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΡΟΥΛΕΜΑΝ, ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΞΟΝΑ, ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΧΑΛΑΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΟΛΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ ΟΠΟΥ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ.
Gulietta aber alles
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΙΛΙΚΑ ΜΙΛΑΩ. ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ, ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ, ΖΕΣΤΗ ΚΛΠ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ASCONA TO ΑΠΟΣΥΡΑΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 600.000ΧΛΜ ΚΑΙ 6 ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑΓΗ ΡΟΥΛΕΜΑΝ. ΤΟ SAMOURAI ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΘΕ 40.000ΧΛΜ ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΒΑΙΝΕ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΕΣΧΙΖΕ ΠΟΤΑΜΙΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΜΕΝΕΤΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΜΙΚΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ, ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΝΟΡΜΑΛ. ΣΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΤΟ ΝΗΣΙ ΕΙΧΕ ΑΚΤΙΝΑ 100ΧΛΜ. ΑΝ ΒΓΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΟΙ ΦΘΟΡΕΣ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΥΠΟΥ. ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΟΔΙΚΩΣ ΣΤΗ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΦΘΟΡΕΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ. ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ASCONA, TO COROLLA, ΤΑ ALFA ROMEO ΗΤΑΝ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ, ΑΘΑΝΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΜΕΤΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΕΦΕΡΑΝ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ. ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΝΕ Η BMW ΕΞ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΣΤΗΝ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗ, ΒΓΑΖΕΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΒΕΒΑΙΑ Η ΣΕΙΡΑ 1 ΕΧΑΣΕ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ, ΕΧΕΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ. EIXAME KAI ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΩ. ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥΟΤΑ YARIS 1.33 ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΔΗΛΑΔΗ, ΕΝΩ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ OPEL ASCONA GT ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ. ΚΑΘΕ 80.000ΧΛΜ ΗΘΕΛΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 60.000 ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΗΘΕΛΕ ΕΛΑΣΤΙΚΑ. ΜΕ ΤΟ YARIS EXΩ ΚΑΝΕΙ 68.000ΧΛΜ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 60.000ΧΛΜ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΤΟΧΟΙ BMW 520 ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΣΕΙΡΑ 1 ΣΗΜΕΡΑ. ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΑ ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΑΜΕ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΜW 520 ΟΥΤΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 300.000ΧΛΜ, ΕΝΩ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 ΜΕΤΑ ΑΠΟ 130.000ΧΛΜ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΡΟΥΛΕΜΑΝ, ΕΝΩ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 80.000ΧΛΜ. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ 1986 ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΙΝΕΙΤΕ Ή ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΟΔΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΡΟΥΛΕΜΑΝ. ΕΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΠΑΔΟΣ ΤΗΣ ALFA ROMEO, AΛΛΑ ΣΑΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΙΝΑΙ ΝΥΧΤΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗ ΣΕΙΡΑ 1 ΤΗΣ BMW. ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΔΕΙΧΝΟΥΝ. ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ Η ΣΕΙΡΑ 1 ΠΟΥΛΑ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠ ΟΤΙ Η GIULIETTA. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗΙ