ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Alfa Romeo: Οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia επιβεβαιώθηκαν!

3.761 Επισκέψεις στο άρθρο (11/3/2024)
Ανεπίσημο σχέδιο μας δείχνει πως μπορεί να είναι η εμφάνιση της ηλεκτρικής Giulia.

Ανεπίσημο σχέδιο μας δείχνει πως μπορεί να είναι η εμφάνιση της ηλεκτρικής Giulia.

- Οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia έρχονται το 2025 και 2026.
- Θα κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε κάτω από 2 δευτερόλεπτα.
- Με οθόνες η καμπίνα αλλά χωρίς υπερβολές για να εστιάζουν στην οδήγηση.
- Θα εξοπλίζονται με το νέο λογισμικό STLA Brain.

Stelvio και Giulia έρχονται το 2025 και 2026

Οι πρώτες πληροφορίες για τις αμιγώς ηλεκτρικές Alfa Romeo Stelvio και Giulia ήρθαν στη δημοσιότητα. Τα δύο μοντέλα προορίζονται για το 2025 και το 2026, αντίστοιχα, με αμφότερα να βασίζονται στη νέα πλατφόρμα της Stellantis, STLA Large 800V. Ως εκ τούτου, η ιταλική μάρκα επιβεβαίωσε πως η νέα γενιά τόσο της Stelvio, όσο και της Giulia θα πρόκειται να αποτινάξουν από πάνω τους τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μπαίνοντας και επίσημα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Θα βασίζονται στην πλατφόρμα STLA Large

Το ιταλικό δίδυμο θα είναι τα πρώτα αυτοκίνητα που θα βασιστούν στην πλατφόρμα STLA Large του Ομίλου Stellantis και θα χρησιμοποιούν ταυτόχρονα ηλεκτρικό σύστημα 800V. Αυτός ο συνδυασμός θα επιτρέψει στις ισχυρές τους εκδόσεις (Quadrifoglio), να κάνουν το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 2 δευτερόλεπτα, δηλαδή περίπου το μισό χρόνο απ' όσο απαιτούν τα σημερινά αυτοκίνητα με κινητήρα V6.
 
Σε ότι αφορά τα μηχανικά σύνολα των ηλεκτρικών Stelvio και Giulia δεν υπάρχει κάποια πληροφορία επί του παρόντος. Ωστόσο, ενδεικτικά να πούμε πως το νέο Dodge Charger Daytona, το πρώτο αυτοκίνητο επιδόσεων που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Large αλλά με 400V, έρχεται σε τρεις εκδόσεις ισχύς με την ανώτερη να... γράφει 679 άλογα και 850 Nm ροπής! Χρησιμοποιεί μία μπαταρία 93,9 kWh (καθαρή χωρητικότητα), η οποία προσφέρει αυτονομία 510 χιλιόμετρα στην εισαγωγική έκδοση των 502 ίππων. Σε ότι αφορά τη φόρτιση, γίνεται με έως και 183 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση 20-80% σε 27 λεπτά. Έτσι, από τη στιγμή που η STLA Large πλατφόρμα θα συνδυάζεται με ηλεκτρικό σύστημα 800V, οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα φορτίζουν πιο γρήγορα.

Θα εξοπλίζονται με το νέο λογισμικό STLA Brain

Από κει και πέρα, οι νέες ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα είναι επίσης οι πρώτες που θα χρησιμοποιήσουν το νέο υπολογιστικό σύστημα STLA Brain της Stellantis, που υπόσχεται να φέρει μια αξιοσημείωτη αναβάθμιση στις τεχνολογίες των αυτοκινήτων. Παράλληλα, οι ηλεκτρικές Stelvio και Giulia θα είναι σε θέση να δέχονται ασύρματες ενημερώσεις (over-the-air), οι οποίες θα έρχονται κατά καιρούς για να βελτιώνουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητες του αυτοκινήτου.

Με οθόνες η καμπίνα αλλά χωρίς υπερβολές

Σε ότι αφορά το εσωτερικό, η Alfa Romeo έχει δεσμευτεί πως ακόμα και στη ηλεκτρική εποχή η καμπίνα θα είναι εστιασμένη στον οδηγό. Θυμίζουμε πως ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Alfa, Jean-Phillipe Imparato έχει υποσχεθεί για μια συντηρητική προσέγγιση σε ότι αφορά τις οθόνες και άλλες ψηφιακές δυνατότητες, που ολοένα και πληθαίνουν στα αυτοκίνητα. Παρά ταύτα θα υπάρχει μία οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης αλλά και ένα head-up display.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS