.jpg)
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Mazda έφτασε.
Ακολουθεί τη σχεδίαση του πρωτότυπου Arata.
Δεν αποκαλύφθηκε το εσωτερικό, αλλά αναμένεται παρόμοιο με του 6e.
Ηλεκτρικό αλλά πιθανότατα και υβριδικό με range-extender.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Το νέο ηλεκτρικό SUV της Mazda έφτασε
Πριν από λίγες ημέρες η Mazda είχε προαναγγείλει την έλευση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV, EZ-60, δημοσιεύοντας την πρώτη teaser εικόνα. Σήμερα, η ιαπωνική μάρκα προχώρησε στα επίσημα αποκαλυπτήρια του μοντέλου, αναρτώντας εικόνες στο Weibo, μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης της Κίνας, όπου θα ξεκινήσει να πωλείται αρχικά το EZ-60, πριν πάρει το δρόμο και για άλλες αγορές. Το πιθανότερο είναι πως μίας από αυτές τις αγορές θα πρόκειται για την ευρωπαϊκή, όπου θα προσφερθεί με την ονομασία CX-6e.
Ακολουθεί τη σχεδίαση του πρωτότυπου Arata
Όπως περιμέναμε, το νέο Mazda EZ-60, πρόκειται επί της ουσίας για ένα μοντέλο παραγωγής του πρωτότυπου Arata, που αποκαλύφθηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου 2024. Όπως και στο Arata, έτσι και στο EZ-60, η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από καθαρές επιφάνειες. Στο μπροστινό μέρος η κλειστή μάσκα τονίζεται από το φωτιζόμενο λογότυπο και μία λεπτή LED μπάρα, η οποία ενώνεται με τους προβολείς. Στο πλάι αντί για παραδοσιακούς καθρέπτες υπάρχουν κάμερες, ενώ βλέπουμε πως οι χειρολαβές είναι χωνευτές στο αμάξωμα, στοιχείο που αναμένεται να συμβάλει στην καλύτερη αεροδυναμική και κατ' επέκταση στην αύξηση της αυτονομίας. Στο πίσω μέρος συνεχίζεται η λογική με τη λεπτή LED μπάρα αντί για φωτιστικά σώματα.
Δεν αποκαλύφθηκε το εσωτερικό, αλλά αναμένεται παρόμοιο με του 6e
Η Mazda δεν είναι διατεθειμένη να αποκαλύψει ακόμα το εσωτερικό του EZ-60. Ωστόσο, περιμένουμε πως αυτό θα είναι κατά μεγάλο ποσοστό παρόμοιο με αυτό του ηλεκτρικού σεντάν EZ-6, η αν προτιμάτε καλύτερα, όπως αυτό του παρουσιασμένου Mazda 6e, που αναμένεται στην Ευρώπη από το δεύτερο εξάμηνο του 2025. Ως εκ τούτου, χαρακτηριστικά όπως η μινιμαλιστική σχεδίαση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,2 ιντσών και η ανεξάρτητη οθόνη αφής για το infotainment 14,6 ιντσών, που θα βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό θα είναι στάνταρ.
Ηλεκτρικό αλλά πιθανότατα και υβριδικό με range-extender
Προς ώρας, η Mazda δεν έχει δημοσιεύσει τις προδιαγραφές του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Οι φήμες όμως που συνοδεύουν την έλευση του EZ-60 υποστηρίζουν πως το μοντέλο θα προσφέρεται με δύο επιλογές μπαταρίας, πιθανότατα 68,8 kWh και 80 kWh για αυτονομία περίπου στα 470 και 550 χιλιόμετρα, αντίστοιχα. Το EZ-60 θα κινείται χάρη σε ένα ηλεκτρικό μοτέρ, με ισχύ περίπου στα 258 άλογα.
Από κει και πέρα, το EZ-60 ενδεχομένως να προσφερθεί και σε υβριδική έκδοση με range-extender, όπου ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης θα λειτουργεί επικουρικά του ηλεκτρικού συστήματος με σκοπό την επέκταση της αυτονομίας. Ωστόσο, το αν η τελευταία επιλογή θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη παραμένει προς ώρας άγνωστο.
Περισσότερες πληροφορίες για το Mazda EZ-60 αναμένονται προσεχώς.