Την πρόθεση τους να απλουστευθεί η σχεδιαστική γλώσσα των μοντέλων τους αποκάλυψαν ο Zetsche CEO της Daimler και ο αρχισχεδιαστής της BMW, κ. Αdrian van Hooydonk. Διαβάστε τι δήλωσαν.
Δεν είναι λίγοι οι φίλοι της αυτοκίνησης που πιστεύουν ότι οι τρεις μάρκες premium με τις περισσότερες πωλήσεις, δηλαδή η Mercedes, η BMW και η Audi πρέπει επιτέλους να αλλάξουν την σχεδιαστική ταυτότητα των μοντέλων τους γιατί αρχίζουν και μοιάζουν επικίνδυνα το ένα με το άλλο. Υπάρχουν και αυτοί ωστόσο που λένε ότι το γεγονός ότι κρατούν το ίδιο στιλ διαδραματίζει πρωταρχικό ρόλο στην επιτυχία τους.
Ο CEO της Daimler, κ. Dieter Zetsche πιστεύει σύμφωνα με τις δηλώσεις του ότι η Μercedes πρέπει να μειώσει τις πλούσιες και εκφραστικές γραμμές στην σχεδίαση των μοντέλων και να υιοθετηθεί ποιο απλή αλλά όμορφη σχεδίαση, ακολουθώντας το παράδειγμα της A-Class και της CLS.
O ίδιος είπε: «H προηγούμενη A-Class ήταν ακραία σχεδιαστικά για έναν λόγο: να προσελκύσει προσοχή όπως κάνει ο ανταγωνισμός αλλά τώρα είναι καιρός να προχωρήσουμε. Όπως λέει και ο αρχισχεδιαστής μας: Aν σου αρέσει, κάντο πιο απλό. Αν σου αρέσει πάλι, τότε βγάλε πάλι κάτι και κάντο ακόμα πιο απλό».
Από την πλευρά της ο αρχισχεδιαστής της BMW, κ. Αdrian van Hooydonk δήλωσε σχετικά με το ίδιο θέμα: « Yπάρχει έντονος ανταγωνισμός τώρα. Ο κόσμος έχει αλλάξει. Υπάρχει πιο γρήγορος ρυθμός, άρα η σχεδίαση πρέπει να αλλάζει συχνότερα. Πρέπει να ξακαθαρίσουμε τα πράγματα. Θα χρησιμοποιήσουμε πιο λίγες σχεδιαστικές γραμμές. Θα είναι πιο ακραίες και πιο ακριβείς». Η νέα εποχή κάνει «ντεμπούτο» στην νέα Χ2 ενώ πιο μυώδη χαρακτηριστικά θα αρχίσουν σιγά σιγά να κάνουν την εμφάνιση τους, αρχής γενομένης από την 8άρα νέας γενιάς. Αλλαγές αναμένονται και στον εσωτερικό διάκοσμο, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο ότι θα γίνει πιο μινιμαλιστικός «τα αυτοκίνητα θα γίνονται ολοένα και πιο «έξυπνα» άρα θα κάνουν όλο και περισσότερα πράγματα μόνα τους».