Δείτε σε τρισδιάστατο σχέδιο τις αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί στο τιμόνι των μονοθεσίων της F1.
Αλλαγές στο τιμόνι της F1
5.428 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2016)
Η Ferrari είναι η μόνη ομάδα ως τώρα που αντέδρασε στις απαιτήσεις για ένα χειριστήριο αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, αντί για δυο που ίσχυε μέχρι πρότινως.
Η FIA για να κάνει λίγο πιο ενδιαφέρον το άθλημα της F1 έθεσε έναν κανονισμό, ο οποίος λέει πως οι αλλαγές ταχυτήτων πρέπει πλέον να γίνονται από έναν μοχλό στο τιμόνι, αντί για δυο, κάτι που σημαίνει πως θα χρησιμοποιείται το ένα χέρι του οδηγού.
Αυτό έγινε με σκοπό να έχουν περισσότερο έλεγχο του μονοθεσίου τους, οι πιλότοι της F1, ωστόσο δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη. Η Ferrari όντας πρωτοπόρος σε αρκετές περιπτώσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό επέλεξε να δουλέψει πάνω στις νέες προσταγές της FIA και δημιούργησε ένα ανασχεδιασμένο πηδάλιο για τα μονοθέσια της.
Οι τέσσερις μοχλοί, που υπήρχαν μέχρι την προηγούμενη αγωνιστική περίοδο, αποτελούν παρελθόν, μιας και αντικαταστάθηκαν από έναν ενιαίο μοχλό, δίνοντας στον Sebastian Vettel και τον Kimi Raikkonen περισσότερες επιλογές για το πώς θα αλλάξουν τη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Οι υπόλοιπες ομάδες ίσως να αντιδράσουν νωρίτερα σε άλλο επίπεδο, μιας και σύμφωνα με πληροφορίες εργάζονται πάνω σε ριζικές αλλαγές, όχι μόνο στον μηχανισμό στο τιμόνι, αλλά και τον συμπλέκτη.
Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε σε τρισδιάστατη απεικόνιση τις λεπτομέρειες και τις αλλαγές που έγιναν από την Ferrari για την αγωνιστική περίοδο του 2016, όπως επίσης και τις διαφορές στα πηδάλια του Vettel και του Raikkonen αντίστοιχα.
Για να γίνουν πιο κατανοητές οι αλλαγές δείτε το συγκριτικό σχέδιο.