Αν και μέχρι στιγμής η συντριπτική πλειοψηφία των θερμαινόμενων καθισμάτων λειτουργούν μέσω αντιστάσεων που θερμαίνονται όταν τις διαπεράσει ηλεκτρικό ρεύμα, ενώ θα καθίσματα που δροσίζονται απαιτούν διάτρητη ταπετσαρία και ανεμιστήρες, στην περίπτωση της Tesla δε χρειάζεται να ισχύσει τίποτα από τα δύο.
Σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αμφότερες οι διαδικασίες μπορούν να γίνουν μέσω ενός υγρού το οποίο θα είναι τοποθετημένο μέσα σε ένα στρώμα, που με τη σειρά του θα βρίσκεται τοποθετημένο μέσα στο κάθισμα. Μέσα στο υγρό θα βρίσκονται τα στοιχεία θέρμανσης και ψύξης, ενώ με μία μικρή αντλία το υγρό θα διοχετεύεται στο κάθισμα και θα δροσίζει ή θα θερμαίνει τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Στη νέα πατέντα δε γίνεται γνωστό το είδος του υγρού που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί, αλλά δεν αποκλείεται να πρόκειται για κάποιο είδος υδατικής γέλης (gel). `Aγνωστο παραμένει ακόμα και ποιο θα είναι το στοιχείο που θα χρησιμοποιηθεί για τη θέρμανση και την ψύξη του καθίσματος. Παρόλα αυτά είναι μία νέα προοπτική που συγκεντρώνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον ακόμα και ως ιδέα.
Δεν υπάρχει καμία αναφορά στο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχετικά με το αν αυτό το σύστημα θα βρεθεί ή όχι στη γραμμή παραγωγής, ωστόσο είναι πλέον ξεκάθαρο πως η Tesla εξετάζει κάτι το διαφορετικό στο συγκεκριμένο κομμάτι.