ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέα αυτοκίνητα-«ρουφιάνοι» του ΚΟΚ σε ευρωπαϊκή χώρα! Στην Ελλάδα, τι;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Νέα αυτοκίνητα-«ρουφιάνοι» του ΚΟΚ σε ευρωπαϊκή χώρα! Στην Ελλάδα, τι;

6.294 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2022)

Ολοένα και περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες προσπαθούν να βάλουν τέλος στην υπερβολική ταχύτητα, τοποθετώντας κινητές κάμερες-ραντάρ σε περιπολικά χωρίς διακριτικά, για να μην τους καταλαβαίνουν οι παραβάτες.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Γαλλία έδωσε το παράδειγμα με 450 «ασφαλίτικα» με κάμερες-ραντάρ

Δεν έχει περάσει αρκετός από τότε που η Γαλλία είχε ανακοινώσει πως θα βγάλει σε κυκλοφορία αυτοκίνητα-ρουφιάνους που θα ελέγχουν αν τηρείς τον ΚΟΚ 24ώρες την ημέρα. Τώρα το παράδειγμά της φαίνεται να ακολουθεί άλλη μία ευρωπαϊκή χώρα, με την ισπανική κυβέρνηση να πρόκειται να δαπανήσει περισσότερα από 600.000 ευρώ για την αγορά 70 κινητών ραντάρ.


Οι κάμερες-ραντάρ στη Γαλλία εγκαθίστανται πάνω σε «πολιτικά» αυτοκίνητα, πριν αυτά βγουν στους δρόμους, με σκοπό να «συλλέξουν» παραβάσεις σχετικές με υπερβολική ταχύτητα και όχι μόνο.

Οι κάμερες-ραντάρ στη Γαλλία εγκαθίστανται πάνω σε «πολιτικά» αυτοκίνητα, πριν αυτά βγουν στους δρόμους, με σκοπό να «συλλέξουν» παραβάσεις σχετικές με υπερβολική ταχύτητα και όχι μόνο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθεί η Ισπανία τη «λύση» για την υπερβολική ταχύτητα!

Η είδηση προέρχεται από την επίσημη ανακοίνωση της Εφημερίδας της Κυβέρνησης της Ισπανίας, με την έναρξη του διαγωνισμού για αναζήτηση προμηθευτών να έχει προγραμματιστεί σύντομα. Σύμφωνα με όσα αναφέρει το EuropaPress, τα νέα κινητά ραντάρ θα είναι ουσιαστικά κινηματόμετρα λέιζερ, τα οποία θα τοποθετηθούν σε «πολιτικά» περιπολικά (σ.σ. αυτά που στην Ελλάδα αποκαλούνται από πολλούς «ασφαλίτικα») για να παρακολουθούν την ταχύτητα και άλλες τροχονομικές παραβάσεις, χωρίς να γίνονται ευκόλως αντιληπτά.

Τι γίνεται στην Ελλάδα με τον έλεγχο της υπερβολικής ταχύτητας;

Σε αντίθεση με την τάση που ξεκινά να επικρατεί στις ευρωπαϊκές χώρες σχετικά με πιο δυναμικές τακτικές ελέγχου των παραβάσεων υπερβολικής ταχύτητας, όπως το παράδειγμα Γαλλίας και Ισπανίας, στην Ελλάδα έχουμε λιγοστές και απαρχαιωμένες κάμερες-ραντάρ με τις μισές ή και περισσότερες από αυτές να μη λειτουργούν καν! Εντούτοις, ακόμα και να λειτουργούσαν, το κόλπο του να κόβει κανείς ταχύτητα λίγο πριν το σημείο που βρίσκεται η κάμερα «σκιάχτρο» και μετά να πηγαίνει πάνω από το όριο ταχύτητας είναι ευρέως διαδεδομένο.

Από την άλλη, υπάρχουν και τα φορητά ραντάρ ταχύτητας, τα περίφημα «πιστόλια» που κρατούν οι αστυνομικοί στα μπλόκα, τα οποία στήνονται σε διάφορα σημεία, για να ελέγχουν την ταχύτητα ενός διερχόμενου οχήματος. Ωστόσο, οι δαιμόνιοι Έλληνες οδηγοί έχουν βρει τον τρόπο με το σινιάλο των φώτων από το αντίθετο ρεύμα για να ειδοποιούν τους εν δυνάμει παραβάτες, ενώ υπάρχουν και εφαρμογές που κάποιος μπορεί να μαρκάρει το σημείο που υπάρχει μπλόκο, ειδοποιώντας τους άλλους οδηγούς, χρήστες του συγκεκριμένου application. Αφήστε που υπάρχουν και αυτοκίνητα, τα οποία έχουν στο εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης καταχωρημένα τα σημεία ελέγχου ταχύτητας (κάμερες-ραντάρ) και ειδοποιούν τον οδηγό ακόμα και με ηχητικό μήνυμα για αυτά πριν περάσει με τα... όσα. Και κάπως έτσι, αυτός ο φαύλος κύκλος δεν τελειώνει ποτέ και ο έλεγχος για υπερβολική ταχύτητα, που είναι και μία από τις βασικές αιτίες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων, μόνο επαρκής δεν μπορεί να χαρακτηριστεί στην χώρα μας.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
MESAIA VANS VAROS