Mπορεί να είναι καθαρά θέμα χρόνου για να «ηλεκτρίσει» η Porsche την 911, ωστόσο η μάρκα φαίνεται πως έχει πάρει απόφαση να κάνει το ίδιο και στις Boxster και Cayman.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος της Porsche Οliver Blume, αφού πρώτα αποκάλυψε πως ήδη βρίσκονται σε δοκιμές η υβριδική και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της 718, συνέχισε σημειώνοντας πως από τις δύο παραπάνω, μόνο η 100% ηλεκτρική έκδοση έχει αποφασιστεί πως θα μπει στην γραμμή παραγωγής σίγουρα και πως για την υβριδική έκδοση το τοπίο είναι θολό. Σύμφωνα με πηγές από το στρατόπεδο της μάρκας μάλιστα, οι «καθαρές» εκδόσεις θα χρησιμοποιήσουν την νέα PPE πλατφόρμα της μάρκας ενώ οι υβριδικές μια αναβαθμισμένη έκδοση του δαπέδου πάνω στο οποίο βασίζεται η τωρινή γενιά.
Κάτι παρόμοιο θα κάνει η Porsche και με την Macan, αφού ήδη έχει ανακοινωθεί πως η αμιγώς ηλεκτρική της έκδοση θα βασιστεί πάνω στην προαναφερθείσα νέα ειδική πλατφόρμα PPE.
Πληροφορίες για τις υβριδικές Boxster και Cayman δεν υπάρχουν πέρα από το γεγονός ότι θα εξοπλίζονται με κάποιο 4κύλινδρο μοτέρ εσωτερικής καύσης σε αντίθεση με την υβριδική 911 που θα «φοράει» 6κύλινδρο κινητήρα. Τέλος, η Porsche έχει στα σχέδιά της και την κατασκευή ενός νέου υπερ-αυτοκινήτου για να αποτελέσει τον διάδοχο της 918 Spyder.