To 2018, 25 χρόνια μετά το πρώτο Punto και 13 μετά το πρώτο Grande Punto, έκλεισε ο κύκλος ενός από τα σημαντικότερα ιταλικά μοντέλα των τελευταίων 30 ετών με συνέπεια η Fiat να μείνει χωρίς κάποιο αντιπρόσωπο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, ένα πεδίο στο οποίο κυριαρχούσε για δεκατίες χάρη στο προαναφερθέν Punto και το Uno.
Tώρα, το αφεντικό της μάρκας, ο Olivier François φέρεται να δήλωσε στο AutoExpress πως η Fiat ετοιμάζει τον διάδοχο του Punto με σκοπό να καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί απέναντι στο 500ράκι και το μεγαλύτερο Tipo τα τελευταία δύο χρόνια. Φυσικά, ο διάδοχος δεν αναμένεται μέσα στο επόμενο διάστημα, αφού η Fiat θα χρειάστει ένα με δύο χρόνια για να λανσάρει το μοντέλο παραγωγής ή και ακόμη περισσότερο ένα αποφασίσει να περιμένει να ολοκληρωθεί η συγχώνευση με το PSA Group για να το βασίσει στην CMP πλατφόρμα του γαλλικού ομίλου.
Η μη αντικατάσταση του Punto ήταν μια ακατανόητη επιλογή της Fiat αφού έχασε σημαντικές πωλήσεις στην Ευρώπη, μια αγορά που κατεξοχήν αγαπά τα μικρά αυτοκίνητα με τέτοια βαριά κληρονομιά. Ο ερχομός όμως μιας νέας γενιάς δεν θεωρήθηκε προτεραιότητα για τον πρώην CEO, Sergio Μarchionne. Τουλάχιστον φαίνεται πως κατάλαβαν το λάθος τους…
Μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει γίνει γνωστό εάν το νέο μοντέλο θα ονομάζεται Punto ή θα αποκτήσει μια άλλα ονομασία. Το ενδεχόμενο που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες είναι το πρώτο.
Kostantine για να είμαι το "λιγότερο" λάθος φαντάζομαι θεωρείς απόλυτος επιτυχημένα τα προϋπάρχοντα PUNTO - TIPO. Η προσωπική μου άποψη βασίζεται στο ότι πιστεύω το αντίθετο. Επιπλέον ο όμιλος διαθέτει καταξιωμένους ανταγωνιστές το C3, το 208 και το 308 που αναμένεται άμεσα να ανανεωθεί!
Με τέτοιο άνοιγμα δεν ξέρω πώς θα ορθοποδήσει η FIAT. Τώρα που πάει για ολοκλήρωση της συγχώνευσης την PSA καλό θα ήταν να ξεχάσει τέτοια μεγαλόπνοα σχέδια και να εγκαταλείψει αναβίωση PUNTO και συνέχιση TIPO. Νομίζω το να κάνει "τούμπανο" το νέο PANDA και την γκάμα του 500 θα βοηθήσει περισσότερο την μάρκα!
ΜΑΚΑΡΙ! ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ...
👍
Φιλιππε, εισαι το λιγοτερο λαθος..
Kostantine για να είμαι το "λιγότερο" λάθος φαντάζομαι θεωρείς απόλυτος επιτυχημένα τα προϋπάρχοντα PUNTO - TIPO. Η προσωπική μου άποψη βασίζεται στο ότι πιστεύω το αντίθετο. Επιπλέον ο όμιλος διαθέτει καταξιωμένους ανταγωνιστές το C3, το 208 και το 308 που αναμένεται άμεσα να ανανεωθεί!
Με τέτοιο άνοιγμα δεν ξέρω πώς θα ορθοποδήσει η FIAT. Τώρα που πάει για ολοκλήρωση της συγχώνευσης την PSA καλό θα ήταν να ξεχάσει τέτοια μεγαλόπνοα σχέδια και να εγκαταλείψει αναβίωση PUNTO και συνέχιση TIPO. Νομίζω το να κάνει "τούμπανο" το νέο PANDA και την γκάμα του 500 θα βοηθήσει περισσότερο την μάρκα!