Πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου, εμφανίζεται με κινητήρα τόσο μικρού κυβισμού, κάτι που αναμένεται να κάνει όσους αναλογίζονταν τους μεγάλους κυβισμούς της γερμανικής μάρκας... να το ξανασκεφτούν.
Ανανεωμένο Audi A3
27.539 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2016)
Το πιο καλοπουλημένο Audi ανανεώνεται, δίνοντας έμφαση στην τόνωση του τεχνολογικού του χαρακτήρα, τόσο σε ό,τι αυτό έχει να κάνει με την εμφάνισή του, το εσωτερικό και τα συστήματα ασφαλείας του, όσο και με την ενίσχυση της γκάμας των μηχανικών του συνόλων.
Πιο high-tech εμφάνιση και εσωτερικό
Ανανεωμένη γκάμα κινητήρων από 1,0 λτ.
Με 310 άλογα το ανανεωμένο S3
Διαθέσιμο από το καλοκαίρι
Η Audi ανανεώνει το A3 δίνοντας έμφαση στα στοιχεία τεχνολογίας του, αλλά και στην αλλαγή της γκάμας των κινητήρων του, ώστε να του προσδώσει ακόμη περισσότερα στοιχεία για να συνεχίσει την επιτυχημένη του πορεία στη μικρομεσαία κατηγορία. Παράλληλα, το γερμανικό μικρομεσαίο διατηρεί μια από τις ευρύτερες γκάμες στην κατηγορία, αφού διατίθεται σε 4 διαφορετικά αμαξώματα (3θυρο, 5θυρο-Sportback, σεντάν και κάμπριο) μαζί με επιλογές βενζίνης, diesel, υβριδικό αλλά και με φυσικό αέριο.
Τέλος, η Audi προσφέρει και στο ανανεωμένο A3 τα πιο εξελιγμένα Συστήματα ασφαλείας, όπως π.χ. το νέο προσαρμοζόμενο Cruise Control, το οποίο στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο S tronic, μπορεί να επανεκκινήσει αυτόματα το αυτοκίνητο μετά από ένα σύντομο σταμάτημα.
Πιο high-tech και στην εμφάνιση
Σχεδιαστικά, οι κύριες γραμμές του Audi A3 διατηρούνται, όμως υπάρχουν αρκετές αλλαγές κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα, που προσδίδουν στο μικρομεσαίο μοντέλο της Audi μια πιο high-tech εικόνα. Έτσι, για πρώτη φορά το A3 αποκτά νέα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα με πιο «αιχμηρή» σχεδίαση, αλλά και στάνταρ τους εξελιγμένους λαμπτήρες Xenon Plus με προαιρετική επιλογή τα πλήρως LED φώτα.
Διαφορετική είναι και η μεγάλη γρίλια της μάσκας, που έχει πλατύνει και έχει αποκτήσει ακόμη πιο έντονες γωνίες, ενώ τις αλλαγές στο εμπρόσθιο τμήμα ολοκληρώνει ο πιο σπορτίφ προφυλακτήρας. Στο υπόλοιπο αμάξωμα του ανανεωμένου Audi A3 διακρίνουμε τα «φρεσκαρισμένα» πίσω φωτιστικά και τον πιο σπορ διαχύτη, ενώ υπάρχουν πλέον 12 διαφορετικοί χρωματισμοί αμαξώματος, οι 5 εκ των οποίων είναι εντελώς νέοι.
Εμείς οδηγήσαμε το ανανεωμένο Audi A3 στην Γερμανία και τη Δευτέρα θα σας παρουσιάσουμε το σχετικό θέμα.
Ανανέωση ? Ποιά ανανέωση? Η γωνιούλα στα φώτα και ο διαφορετικός προφυλακτήρας? Μιλάμε για σχεδιαστική φρενίτιδα οι τύποι.....
Να αντιγράψω και εγώ το σχόλιο του φίλου Γιάννη,γιατί έχει απόλυτο δίκιο. Αυτά είναι Design αγαπητή vw που διεγειρουν αισθησεις κάνουν κρα και τα λατρευεις χωρις να εισαι απαραιτητα ιταλοφιλος, κι οχι τ ασχημοπαπα που πουλάτε με μια υποθετικη πάντα ποιοτητα κατασκευης κι αναξιοπιστους κινητηρες..
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης. Φιλικά πάντα.
ta teleftea xronia i Audi me stathera vimata parousiazi sinexos anavathmismena piotika sinola pou oxi aplos exoun ftasi ton adagonismo korios Mercedes kai BMW alla kirios grafoun neous kanones ston adagonismo! gia osous vgazoun toso poli misos apenadi tous na tous ipenthimiso pos den mporis na katigoris kati to opio den mporis na agorasis kai an tixon tous to xarizane as to poulousane na paroun alfa romeo pou einai ligo prin klisi.... i iaponika amaksia pou sxediastika apexthane se vlepis gt sou prokaloun anagoula! oporo me osous grafoun edo mesa ithela na iksera posoi exoun diploma kai posi exoun amaksi diko tous.... kai afou exoume tosous "eidikous epistimones" sto xoro tou atokinitou pos ginete mia xora san kai emas na min exei kamia diki tis autokinoviomixania..... ellas xora ton thaumaton!
Για τον φίλο aus Berlin....προσωπικά θεωρώ τα Audi ισάξια ποιοτικά με τα Mercedes και τις Bmw....αυτό από μόνο του όμως δεν τα κάνει και αξιόπιστα. Είναι γνωστά τα προβλήματα αξιοπιστίας του γκρουπ και δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας για να διαβάσεις τι γράφουν οι ίδιοι οι χρήστες. Σαφώς και υπάρχουν πολύ ευχαριστημένοι ιδιοκτήτες και μακάρι να μείνουν έτσι. Δεν μπορώ όμως να δεχτώ το εξωφρενικό κόστος κτήσης,το ακόμα πιό εξωφρενικό κόστος συντήρησης και το εντελώς εξωπραγματικό κόστος επισκευής σε περίπτωση σοβαρής βλάβης.
Ποια ειναι τα βηματα της Audi ρε φιλε;;Οτι ακομα και το 1000αρι κινητηρα του πολο(!!!) βαζουν στα μοντελα τους; Ξεφτυλιστηκαν,ειναι δυνατον πριμιουμ και 1000αρι κινητηρα;Ποια υπεροχη;; Mercedes και Bmw ειναι ετη φωτος μπροστα...