2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η ανανέωση στο DS 4 προσέδωσε ένα νέο και πιο εμφατικό εμπρόσθιο τμήμα.
Test: Ανανεωμένο DS 4
19.842 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2016)
Στη νέα εποχή της DS, το ανανεωμένο DS 4 έρχεται για να παίξει κομβικό ρόλο με τον ξεχωριστό, πολυτελή και στιλάτο χαρακτήρα του, που του δίνει μια ισχυρή εναλλακτική έναντι των παραδοσιακών premium μικρομεσαίων.
What Is New
- Με νέο εμπρόσθιο τμήμα
- Κουπέ 5θυρο αμάξωμα
- 1,6 diesel με 120 ίππους
- Καίει 6,2 λτ./100 χλμ.
- Κοστίζει 24.248 ευρώ
+ Εμφάνιση, ποιότητα, υψηλή θέση οδήγησης, απόδοση φρένων, εξοπλισμός
- Πρακτικότητα πίσω θυρών, αίσθηση τιμονιού
Το 2016 είναι η χρονιά της ανεξαρτητοποίησης της DS μέσα στη γκάμα της Citroen και της παγίωσης της θέσης της ως ένα ξεχωριστό πολυτελές brand από τη Γαλλία. Το DS 4, το δεύτερο χρονικά μοντέλο της εταιρείας που παρουσιάστηκε μετά το DS 3 το 2011, μέσα σε αυτό το πλαίσιο λαμβάνει μια ανανέωση, που του χαρίζει ένα νέο εμπρόσθιο τμήμα, τους νεότερους Euro6 κινητήρες της DS, αλλά και περισσότερα στοιχεία συνδεσιμότητας και πολυτέλειας στο εσωτερικό. Τιμολογιακά, για την έκδοση της δοκιμής με τον 1,6 diesel των 120 ίππων, το DS 4 απαιτεί 21.697 ευρώ, διαθέτοντας παράλληλα έναν υπέρ-πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας.
Εμφάνιση που αρέσει
Η ανανέωση στο DS 4 φέρνει ένα νέο εμπρόσθιο τμήμα, όπου ξεχωρίζουν τα νέα τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα με νέας σχεδίασης LED λαμπτήρες για τα φώτα ημέρας, πιο πολυτελή γρίλια για τη μάσκα με το λογότυπο της DS στο κέντρο της, αλλά και προφυλακτήρα με περισσότερο χρώμιο. Από εκεί και πίσω παραμένει το γνωστό κουπέ 5θυρο στυλ του μοντέλου της DS, με κρυμμένες χειρολαβές για τις πίσω πόρτες (μέσα στις πίσω κολώνες), στρογγυλεμένο πίσω τμήμα με αεροτομή και χρωμιωμένο ένθετο χαμηλά στον προφυλακτήρα σε προσομοίωση διπλών εξατμίσεων.
Δείτε τον αναλυτικό πίνακα με τον εξοπλισμό της έκδοσης.
Άτιμη κρίση,έκανες και τα Citroen να έχουν τιμές Mercedes!
@tony μην ψαρώνεις από τα προσπέκτους των εταιρειών. Οι πραγματικές καταναλώσεις είναι μεγαλύτερες από 50 έως 100%.
Πολύ καίει παρόλο που έχει καλό μοτέρ. Υπάρχουν μικρομεσαία με πετρέλαιο 1,6Lt και πάνω από 130 άλογα που δεν καίνε πάνω από 4,5-5 Lt/100.
Φίλε Manios δεν ψαρώνω, μιλάω από προσωπική εμπειρία, 4,5lt/100 ( 1,600 cc 136 hp πετρέλαιο ) καίει και το δικό μου και το κινώ σε μικτό κύκλο, σε επαρχιακό το έχω φτάσει και 3,7lt/100 ( όταν το βιβλιαράκι δίνει 3,9 lt κατανάλωση ) απλά εξαρτάται πάντα και από το πόδι του οδηγού....Το DS4 μου φαίνεται καίει πολύ.