Το κομψό SUV διατηρεί το ίδιο συνολικό σχήμα με το μοντέλο προ-facelift, ωστόσο ενσωματώνει στο εξωτερικό μερικά νέα βασικά χαρακτηριστικά σχεδίασης. Το εμπρόσθιο μέρος περιλαμβάνει την τελευταία έκδοση της γρίλιας «Dynamic Shield» της εταιρείας, ενώ καινούργιος είναι ο προφυλακτήρας και ανανεωμένη η διάταξη των φωτιστικών σωμάτων. Το πίσω άκρο βλέπει μια μεγάλη αλλαγή στο στυλ, καθώς τα τρισδιάστατα φωτιστικά σώματα που είναι εμπνευσμένα από το e-Evolution, αλλάζουν πλήρως την εικόνα του.
Οι ενημερώσεις συνεχίζονται στην καμπίνα και περιλαμβάνουν μία νέα οθόνη αφής 8 ιντσών, έχοντας βεβαίως τη δυνατότητα σύνδεσης με το smartphone του ιδιοκτήτη. Η εταιρεία σημειώνει πως πλέον η οθόνη έρχεται πιο κοντά στον οδηγό και τον συνοδηγό για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση της, ενώ στις δύο άκρες της ενσωματώνει τα μπουτόν έντασης και συντονισμού.
Φτάνοντας στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων να πούμε ότι πολλές βασικές τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί. Η Mitsubishi ωστόσο ανακοίνωσε επίσημα πλέον πως το ανανεωμένο Eclipse Cross θα προσφέρεται και ως Plug-In υβριδικό, λαμβάνοντας το ίδιο σύστημα κίνησης του Outlander PHEV. Αυτό σημαίνει ότι το Eclipse Cross PHEV θα εξοπλιστεί με δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έναν κινητήρα καύσης 2,4 λίτρων με μονοτάχυτο κιβώτιο. Να σημειώσουμε πως το εν λόγω μοντέλο μπορεί να επιλέγει αυτόματα το προφίλ οδήγησης ανάμεσα από τα EV, Series Hybrid και Parallel Hybrid. Πέραν της PHEV έκδοσης διαθέσιμος θα παραμείνει και ο 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης 1,5 λίτρων, ο οποίος διαθέτει νέο turbo, που μειώνει το turbo-lag.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα θα ανακοινωθούν το προσεχές διάστημα, ωστόσο σε ότι αφορά την Ευρώπη και κατ επέκταση την Ελλάδα, η μάρκα έχει ανακοινώσει πως μέχρι νεοτέρας δε θα λανσάρει νέα μοντέλα στις ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο τα υπάρχοντα (Space Star, Eclipse Cross, ASX, Outlander PHEV και L200) θα συνεχίσουν να διατίθενται κανονικά.
Ένα θέμα με το στοκ το έχει η mitsubishi. Έχει μεγάλο αριθμό μοντέλων στοκαρισμένα (για ποιο λόγο και ως πότε;... άγνωστο). Το συγκεκριμένο πάντως εξακολουθεί να είναι άσχημο πίσω.
Ένα θέμα με το στοκ το έχει η mitsubishi. Έχει μεγάλο αριθμό μοντέλων στοκαρισμένα (για ποιο λόγο και ως πότε;... άγνωστο). Το συγκεκριμένο πάντως εξακολουθεί να είναι άσχημο πίσω.
Τι θα πουλανε στην Ευρωπη ; Στοκ ή νέα παραγωγή ; Δεν το βλεπω να συνεχίσουν να παράγουν παλιά μοντέλα ενώ παντού εκτός Ευρώπη θα πουλάνε τα νεά.