Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Captur
- Νέο «πρόσωπο» και νέα έκδοση Esprit Alpine.
- Μεγαλύτερες οθόνες στην πιο οικολογική καμπίνα.
- Βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα.
- Το καλοκαίρι στην Ελλάδα.
Αποκάλυψη για το ανανεωμένο Renault Captur
Επίσημο ντεμπούτο έκανε το ανανεωμένο Renault Captur, η πρόταση της γαλλικής μάρκας στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV. Το νέο Captur αποκτά την εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine αλλά και πιο οικολογική... συνείδηση, ενώ χαρακτηρίζεται από νέα εμφάνιση και μεγαλύτερες οθόνες στην καμπίνα, ως μέρος του αναβαθμισμένου προφίλ του.
Νέο «πρόσωπο» και νέα έκδοση Esprit Alpine
Το Captur ακολουθεί την πιο πρόσφατη σχεδιαστική γλώσσα με τα εντυπωσιακά φώτα ημέρας LED στον μπροστινό προφυλακτήρα που θυμίζουν κεραυνούς και το ανανεωμένο διαμαντένιο λογότυπο. Ολόκληρο το μπροστινό μέρος είναι επανασχεδιασμένο, κάτι που δεν συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις των αυτοκινήτων όταν φρεσκάρονται. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές είναι πιο ήπιες. Τα φώτα έχουν κρατήσει το γνωστό σχήμα «C» αλλά πλέον έχουν διαφορετικά γραφικά. Η Renault ενημέρωσε επίσης το σήμα της στην πίσω πόρτα για να ταιριάζει με την πιο πρόσφατη εταιρική ταυτότητα.
Η νέα εξοπλιστική έκδοση Esprit Alpine αντικαθιστά την παλιά RS Line στην κορυφή της γκάμας. 14 συνδυασμοί δίχρωμων συνδυασμών είναι διαθέσιμοι, τη στιγμή που υπάρχουν και πολλά άλλα χρώματα. Οι ζάντες (σιδερένιες και αλουμινίου) ξεκινούν από τις 17 ίντσες, ενώ μπορούν να φτάσουν ακόμα και τις 19 ίντσες.
Το Captur συνεχίζει την εμπορική του πορεία με κινητήρες mild και full hybrid, αλλά και διπλού καυσίμου (υγραέριο-βενζίνη) με ιπποδυνάμεις από 90 έως 160 άλογα.
Μεγαλύτερες οθόνες στην πιο οικολογική καμπίνα
Το εσωτερικό ανανεώθηκε με τη σειρά του, λαμβάνοντας μία νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment που φτάνει πλέον τις 10,4 ίντσες. Μεγαλύτερος είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, που έχει διαγώνιο 10,25 ιντσών. Εκτός από αναβαθμισμένη τεχνολογικά, η καμπίνα του Renault Captur έρχεται και με αυξημένη την οικολογική της... συνείδηση. Η Renault αφαιρεί όλο το δέρμα από το εσωτερικό του μικρού SUV, ενώ απαλλάσσεται και από το χρώμιο.
Βενζίνη, ήπια υβριδικό, υβριδικό και LPG έως 160 άλογα
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, ο 3κύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας 1,0 λίτρου με 90 ίππους και 160 Nm ροπής βρίσκεται στη βάση της γκάμας, συνδυασμένος με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Ο μεγαλύτερος 4κύλινδρος κινητήρας 1,3 λίτρων ακολουθεί με ισχύ 140 ίππων και 260 Nm ροπής και «παντρεύεται» με το ίδιο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μια πιο ισχυρή έκδοση του κινητήρα 1,3 λίτρων έχει ισχύ 160 ίππων και 270 Nm ροπής και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Αμφότερες συνδυάζονται με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ.
Παρούσα είναι και η υβριδική επιλογή αποτελούμενη από ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 1,2 kWh, που προσφέρει συνδυαστικά 145 άλογα και 250 Nm ροπής. Την γκάμα των μηχανικών συνόλων συμπληρώνει η έκδοση διπλού καυσίμου βενζίνης/LPG με 3ύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,0 λίτρου και μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων. Με τα ρεζερβουάρ βενζίνης και υγραερίου γεμάτα, το Captur μπορεί να καλύψει περίπου 1.100 χιλιόμετρα. Η ισχύς του ανέρχεται στα 100 άλογα και η ροπή στα 160 Νm/170 Nm (βενζίνη/LPG).
Ολοκληρώνοντας με τα μηχανικά σύνολα, η Renault αναφέρει πως υπάρχει στην γκάμα και μία έκδοση 155 ίππων (270 Nm ροπή), προερχόμενοι από τον τούρμπο 4κύλινδρο κινητήρα 1,3 λίτρων συνδυαστικά με αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο δε θα είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες.