Mπορεί το CX-9 να μην έχει πολύ καιρό που λανσαρίστηκε, ωστόσο η Mazda του προσέφερε ακόμα πιο hi-tech εξοπλισμό. Αραγε θα το δούμε κάποτε στην Ελλάδα;
To Mazda CX-9 μπορεί να μην έχει πολλά χρόνια στην αγορά αλλά αυτό το γεγονός δεν εμπόδισε τους Ιάπωνες από το να προσφέρουν μια σειρά από αναβαθμίσεις στο τωρινό μοντέλο.
Η ισχύς του πηγάζει από ένα μηχανικό σύνολο που περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ.
Το ανανεωμένο CX-9 εξοπλίζεται με μια σειρά νέων συστημάτων ασφαλείας όπως Smart City Brake Support για πιο ασφαλή οδήγηση στην πόλη, Blind Spot Monitoring, και Rear Cross-Traffic Alert. Επιπρόσθετα, η φίρμα πέρα από τα συστήματα ασφαλείας προσέφερε το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα G-Vectoring Control που σύμφωνα με την εταιρεία προσφέρει καλύτερη ποιότητα κύλισης.
Η ισχύς του πηγάζει από ένα μηχανικό σύνολο που περιλαμβάνει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ. απόδοσης 250 ίππων και 420 Nm ροπής σε συνδυασμό με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.
Η τιμή του θα ξεκινά σύμφωνα με πληροφορίες από τα 27.000 ευρώ και αναμένεται να βγει στην αγορα σε ένα μήνα.
Τέτοια αυτοκίνητα θάπρεπε κι εμείς στην Ελλάδα ως Ευρωπαϊκή χώρα να αγοράζαμε και να τεσταραμε φυσιολογικα, κι όχι να πλακωνόμασταν στα τεστ στα ψοφίμια τα χιλιάρια, ξέρεις αδερφέ το τούρμπο κι ο άμεσος ψεκασμός με μάρανε στο αναθεματισμενο χιλιάρι, κανονικά θα θελα 2500 cc βενζίνα κι επιδόσεις, κι όχι διόδια κάθε 50 μέτρα τα τέλη τότε τι τα πληρώνω, να βλέπεις τον κάθε τουρκαλβανό και Βούλγαρο να σουλατσάρει με 3000 κυβικά κι εσύ να νιώθεις ευτυχισμένος γιατί το χιλιάρι σου ξεχειλίζει από ποιότητα χάρη στα μαλακά πλαστικά και να σε σπρώχνουν τα περιοδικά να αγοράσεις χιλιαρακι βενζίνης και να χρωστάς κι από πάνω...ποιο ιθαγενής γεννιέται δεεε ... γίνεσαι
Τέτοια αυτοκίνητα θάπρεπε κι εμείς στην Ελλάδα ως Ευρωπαϊκή χώρα να αγοράζαμε και να τεσταραμε φυσιολογικα, κι όχι να πλακωνόμασταν στα τεστ στα ψοφίμια τα χιλιάρια, ξέρεις αδερφέ το τούρμπο κι ο άμεσος ψεκασμός με μάρανε στο αναθεματισμενο χιλιάρι, κανονικά θα θελα 2500 cc βενζίνα κι επιδόσεις, κι όχι διόδια κάθε 50 μέτρα τα τέλη τότε τι τα πληρώνω, να βλέπεις τον κάθε τουρκαλβανό και Βούλγαρο να σουλατσάρει με 3000 κυβικά κι εσύ να νιώθεις ευτυχισμένος γιατί το χιλιάρι σου ξεχειλίζει από ποιότητα χάρη στα μαλακά πλαστικά και να σε σπρώχνουν τα περιοδικά να αγοράσεις χιλιαρακι βενζίνης και να χρωστάς κι από πάνω...ποιο ιθαγενής γεννιέται δεεε ... γίνεσαι
Αμαξάρα...
Ωραίο! Στην Ελλάδα θα έκανε 47,000. Ευχαριστώ
Ωραιο εσωτερικο,αλλα....