ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Με ελαφρύ καμουφλάζ συνελήφθη το ανανεωμένο Audi R8 από τον φωτογραφικό φακό των «κατασκόπων».

Στο πίσω μέρος τα φώτα πέφτουν στις δύο κυκλικές απολήξεις της εξάτμισης που παραπέμπουν στο πρώτης γενιάς Audi R8 GT.

Υπάρχουν σενάρια που θέλουν το τέλος του R8 να πλησιάζει, ωστόσο οι εικόνες του καμουφλαρισμένου «μουλαριού» δείχνουν προς άλλη κατεύθυνση.

Ανανέωση προ των πυλών για το Audi R8

4.483 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2018)

Τι κι αν υπάρχουν φήμες που θέλουν το τέλος του Audi R8 να πλησιάζει, ο φωτογραφικός φακός των «κατασκόπων» συνέλαβε στο δρόμο την ανανεωμένη του εκδοχή με ελαφρύ καμουφλάζ.

Από τις αρχές του έτους έχει σχηματιστεί έντονη φημολογία γύρω από το τέλος εποχής του Audi R8, χωρίς ωστόσο να έχει επιβεβαιωθεί κάτι από την γερμανική premium φίρμα. Πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας και διαψεύδονται από υψηλόβαθμα στελέχη την επόμενη ή ακόμα και την ίδια μέρα για το μέλλον του γερμανικού sportscar. Όμως σε αυτή την περίπτωση ισχύει το γνωστό ρητό «μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις».

Σήμερα, λοιπόν, διέρρευσαν νέες κατασκοπευτικές εικόνες του ανανεωμένου R8 με ελαφρύ καμουφλάζ, που θέλουν τους ανθρώπους της Audi να υποβάλλουν το μοντέλο σε δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους γύρω από το Ίνγκολσταντ.

Αισθητικά, βάσει όσων μπορούμε να δούμε από τις εικόνες, πλήρως ανασχεδιασμένος είναι ο εμπρός προφυλακτήρας, όντας εναρμονισμένος με τα πιο πρόσφατα σχεδιαστικά πρότυπα της Audi, με την εξαγωνική κυψελοειδή γρίλια να έχει κατέβει χαμηλότερα, ούσα παράλληλα στενότερη από εκείνη της υπάρχουσας γενιάς. Πέραν αυτού, παρατηρούμε πως στους πλαϊνούς αεραγωγούς δεν υπάρχουν πλέον κάθετα αεροδυναμικά πτερύγια.
 

Προεξάρχον στοιχείο στο πίσω μέρος είναι οι δύο μεγάλες κυκλικές απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες πλαισιώνουν τον αεροδυναμικό διαχύτη του ολοκαίνουργιου προφυλακτήρα και θυμίζουν εν πολλοίς εκείνες του Audi R8 GT, που είδαμε για πρώτη φορά στο Wörthersee Tour το 2010 με τον FSI κινητήρα 5,2 λτ. ισχύος 540 ίππων. Υπενθυμίζουμε πως η τότε GT έκδοση αποτελούσε την υψηλών επιδόσεων εκδοχή του R8 Coupe, της οποίας η παραγωγής περιορίστηκε στα 333 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Γυρνώντας στο σήμερα, ωστόσο, πλήρως ανασχεδιασμένο εμφανίζεται το πίσω μέρος στο σύνολό του με την ενιαία γρίλια να διέπει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος, σε αντίθεση με τους δύο αεραγωγούς που εδράζουν κάτω ακριβώς από τα φωτιστικά σώματα στην υπάρχουσα γενιά.

Όσον αφορά στον κινητήρα του ανανεωμένου R8 τα σενάρια που έχουν επικρατήσει κατά καιρούς είναι πολλά, χωρίς να υπάρχει κάποια ένδειξη για το τι θα ισχύσει τελικά. Αρχικά, υπήρξαν φήμες για τον εφοδιασμό του κορυφαίου μοντέλου της Audi με τον V6 biturbo κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λτ. που βρίσκουμε και κάτω από το καπό των RS4 και RS5, οι οποίες διαψεύστηκαν και επίσημα. Έπειτα, υπήρξαν ψίθυροι για ψήφο εμπιστοσύνης στον V10 ατμοσφαιρικό κινητήρα των 5,2 λτ. που εξοπλίζει το μοντέλο μέχρι σήμερα, οι οποίοι ήρθαν να σιγήσουν από κάποιες διαρροές για ενδεχόμενη ενσωμάτωση υβριδικής τεχνολογίας στο γερμανικό sportscar. Με το τοπίο να είναι ομιχλώδες, λοιπόν, η εκτίμησή μας είναι πως το γερμανικό στρατόπεδο θα διατηρήσει τον ίδιο κινητήρα στην ανανέωση του μοντέλου βελτιώνοντας ενδεχομένως ελάχιστα την ήδη πλούσια ιπποδύναμη.

Αλήθεια, εσείς θα προτιμούσατε το Audi R8 με τουμπάτο V6 ή ατμοσφαιρικό V10 κινητήρα; 

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL